Jump to content

Spam award


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Kom op mensen, deze jonge wil een serieuze award Sig. Ik zal hem zo posten.

ff5xz7.jpg

Ik kan hem nog wel verder professionelen, maar dan hoor ik het wel..

PS, Dit is CS4

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Kom op mensen, deze jonge wil een serieuze award Sig. Ik zal hem zo posten.

Kom op zelf jongen, Lees goed. Hij vraagt om een plaatje van 150 bij 150. Hij wilt dus meer een signature. En als ik eerlijk ben verwacht ik niet veel meer van u. :duh:

28686411.jpg[

Win=D

Bewerkt: door BigM
Link to comment
Delen op andere websites

Kom op mensen, deze jonge wil een serieuze award Sig. Ik zal hem zo posten.

Kom op zelf jongen, Lees goed. Hij vraagt om een plaatje van 150 bij 150. Hij wilt dus meer een signature. En als ik eerlijk ben verwacht ik niet veel meer van u. :duh:

28686411.jpg[

Win=D

Dude, als je zelf net zo'n plaatje kan maken, dan moet je toch meer van mij verwachten? En als die hem als sig wilt, dan moet ie maar een beetje knippen.

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

28686411.jpg

Fixed?

Deze is echt mooi!

EDIT: ik krijg hem maar niet in de plaats van de oude afbeelding... De oude afbeelding blijft gewoon staan en de nieuwe (supermooie) staat niet bij jet profiel zelf...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

28686411.jpg

Fixed?

Deze is echt mooi!

EDIT: ik krijg hem maar niet in de plaats van de oude afbeelding... De oude afbeelding blijft gewoon staan en de nieuwe (supermooie) staat niet bij jet profiel zelf...

Fijn dat hij jou bevalt. Kan je aub je probleem nog specifiek uitleggen want alles is binnen de toegestaande waarde.

En ik zie hem nu duidelijk op je profiel page staan dan

Link to comment
Delen op andere websites

Eigelijk wil ik ik kneus zeggen maar ik houd het lief... Waarom ben je zo trots op de naam spammer? Geen 1 lid wil die naam behalve jouw? Je krijgt echt geen proffesionele visie erbij hoor want spammer kan iedereen zijn... Net zoals me vader die vijverschoonmaker is of was :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

28686411.jpg

Fixed?

Deze is echt mooi!

EDIT: ik krijg hem maar niet in de plaats van de oude afbeelding... De oude afbeelding blijft gewoon staan en de nieuwe (supermooie) staat niet bij jet profiel zelf...

Fijn dat hij jou bevalt. Kan je aub je probleem nog specifiek uitleggen want alles is binnen de toegestaande waarde.

En ik zie hem nu duidelijk op je profiel page staan dan

Ik niet... Ik heb nog steeds het PS logo (PlayStation logo) Ik heb dit vaker gehad. Vreemd...

Link to comment
Delen op andere websites

Eigelijk wil ik ik kneus zeggen maar ik houd het lief... Waarom ben je zo trots op de naam spammer? Geen 1 lid wil die naam behalve jouw? Je krijgt echt geen proffesionele visie erbij hoor want spammer kan iedereen zijn... Net zoals me vader die vijverschoonmaker is of was :schater:

Ergens heb je gelijk, ergens niet. Hij is zoals hij is. Niet iedereen is het zelfde. Het is niet eens echt, meer voor als grap bedoelt. Zo jammer dat mensen het altijd weer té sirieus moeten nemen. En jou manier van benaderen is echt lullig gewoon, kneus. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

28686411.jpg

Fixed?

Deze is echt mooi!

EDIT: ik krijg hem maar niet in de plaats van de oude afbeelding... De oude afbeelding blijft gewoon staan en de nieuwe (supermooie) staat niet bij jet profiel zelf...

Fijn dat hij jou bevalt. Kan je aub je probleem nog specifiek uitleggen want alles is binnen de toegestaande waarde.

En ik zie hem nu duidelijk op je profiel page staan dan

Ik niet... Ik heb nog steeds het PS logo (PlayStation logo) Ik heb dit vaker gehad. Vreemd...

EDIT: laat maar... Ik zie hem nu ook al; ik moest gewoon even het internet wegklikken en dan weer opstarten en mijn profielpagina: toen stond die er wel!!! :Y

PS: alvast heel erg bedankt en BigM: jij komt mooi bij respect te staan! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik, maar het hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn als het orgineel, hoor... Ik heb liever een simpele award dan eigenlijk helemaal GEEN award...

Een award die niets betekent, is evenveel waard als geen award. :puh:

Dat is wel toegestaan. Wie gaat er nou bepalen of ik iets namaak of niet? Ik corrigeer je gelijk even; het is niet toegestaan te rippen.

Nee, namaken is ook niet toegestaan. Er moet namelijk een heel duidelijk verschil zijn tussen de awards van de forumawards, en de plaatjes die mensen zelf hebben gemaakt. Anders zijn de forumawards toch weinig meer waard? Dan loopt iedereen straks met bijna dezelfde awards, en lijkt het net of iedereen een award in de forumawards heeft gewonnen. Dit gaat helemaal niet over rippen of "gebruiken van andermans spullen", daar heb ik het ook nooit onder geschaard.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik, maar het hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn als het orgineel, hoor... Ik heb liever een simpele award dan eigenlijk helemaal GEEN award...

Een award die niets betekent, is evenveel waard als geen award. :puh:

Dat is wel toegestaan. Wie gaat er nou bepalen of ik iets namaak of niet? Ik corrigeer je gelijk even; het is niet toegestaan te rippen.

Nee, namaken is ook niet toegestaan. Er moet namelijk een heel duidelijk verschil zijn tussen de awards van de forumawards, en de plaatjes die mensen zelf hebben gemaakt. Anders zijn de forumawards toch weinig meer waard? Dit gaat helemaal niet over rippen of "gebruiken van andermans spullen", daar heb ik het ook nooit onder geschaard.

Oh... Maar dit topic mag gesloten worden voor mijn part! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...