fera078 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Type: 2 Banners ~ Animatie Stijl: Savegame GTA CW Grootte: 500 x 150 Afbeelding: Voorbeeld: Summerbase Tekst: Eerste banner: GTA Chinatown Wars - ... - Savegametopic Tweede banner: Regels - Voorwaarden Rand: een klein zwart randje Kleuren: Achtergrond wit en tekst kleur van GTA CW dus rood. Render (optioneel): Extra (optioneel): De tutorial van Summerbase: Klik Misschien is het wel wat moeilijk wat ik vraag maar het is voor de savegametopic GTA CW. Dus ik zet jou naam bij die topic. En het is een animatie! Dus bij die tekst met ' - ' bedoel ik dus dat die eerste tekst weg gaat en de volgende tekst in beeld komt. Zie bij 'Afbeelding' het voorbeeld. En de font als het kan die bij die van Summerbase. Mvg, Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) Misschien een beetje offtopic, maar ik denk dat deze aanvraag weinig zin heeft. Als je van plan bent om een savegame topic aan te maken in het CW fora, is het binnen de korste keren gesloten. Dit is omdat het uitwisselen van savegames niet via legale spelen kan, alleen via spellen die op flashkaarten staan, en mag dat nou net onder warez staan, wat hier op het forum verboden is. EDIT: Oeps, mijn fout. Ik had eventjes niet opgelet op de PSP versie. Mijn excuses. :$ Bewerkt: 11 oktober 2009 door Jesperkaj Reageren
fera078 Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 We hebben het over de PSP versie die 23 oktober uitkomt. In GTA LCS en VCS kan het gewoon legaal, waarschijnlijk CW dus ook. Net als Summerbase dat heeft gedaan. Reageren
jellemuis Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 (bewerkt) ik wil dit best proberen ziet er simpel uit maar wil je alleen tekst of ook nog een achtergrond plaatje edit#1 het lukt niet met de overgangen srry Bewerkt: 18 oktober 2009 door jellemuis Reageren
fera078 Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Iemand anders nog? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.