Jump to content

Auto's toevoegen


sk8made

Recommended Posts

ik vat niet hoe ik die auto's kan toevoegen. Hoe ik het doe is zo:

  1. [*]ik download de auto van gtagames.nl en open het bestand, om het makkelijker uit te leggen gaat het bijv. om auto1[*]ik kopieer auto1.dff en auto.txd naar het bureablad omdat ik ze daar makkelijk kan vinden[*]ik open de IMG Tool en open gta3.img[*]ik voeg auto.dff en auto.txd toe vanaf het buraublad door op command > add te gebruiken[*]ik verwijder auto1.dff en auto.txd van het bureaublad en sluit de IMG tool[*]ik start GTA VC[*]EN IK KAN DE AUTO NIET VINDEN!!

dat gebeurde dus met de boeing mod. die de gewone skiffer vervangd. Ik ging naar de movie studio's waar dus normaal de stiffer stond maar de stiffer was geen boeing geworden. Wat doe ik fout?

Link to comment
Delen op andere websites

Download eens de ultimate trainer op gtagames daar zit een garage editor bij dan klik je op de auto die je veranderd hebt en dan zet je hem in een garage als de auto er niet staat doet hij het niet of heb je wat fout gedaan.

Ook moet je meestal bij een auto mod de carcolors veranderen en default.id kijk nog eens of er zoiets in de readme staat.

ps:vaak heb je ook magic wheel mod nodig als je die niet hebt moet je die ook downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vat niet hoe ik die auto's kan toevoegen. Hoe ik het doe is zo:
  1. [*]ik download de auto van gtagames.nl en open het bestand, om het makkelijker uit te leggen gaat het bijv. om auto1[*]ik kopieer auto1.dff en auto.txd naar het bureablad omdat ik ze daar makkelijk kan vinden[*]ik open de IMG Tool en open gta3.img[*]ik voeg auto.dff en auto.txd toe vanaf het buraublad door op command > add te gebruiken[*]ik verwijder auto1.dff en auto.txd van het bureaublad en sluit de IMG tool[*]ik start GTA VC[*]EN IK KAN DE AUTO NIET VINDEN!!

dat gebeurde dus met de boeing mod. die de gewone skiffer vervangd. Ik ging naar de movie studio's waar dus normaal de stiffer stond maar de stiffer was geen boeing geworden. Wat doe ik fout?

dat komt denk ik omdat je (auto1) er inzet en hem daarna verwijder moet je het eens proberen (auto1) eerst te verwijderen en dan toevoegen. ;)

hier hoor de tropic niet thuis

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...