Kenny-Petrovic Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Haakon sinds wanneer heb jij gta voor de pc? Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 ik zie wel dat -Haakon- vaak online is maar snap niet waarom hij geen antwoord geeft Reageren
Nivardh Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 heey mensen, word er nog aan deze mod gewerkt? .. want dit idee vind ik namelijk wel goed (Y) kijk er echt naar uit voor een Nederlandse ondertiteling, dan kan je het spel eter volgen enz Reageren
Dieko Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 (bewerkt) Ik ben samen met Haakon bezig met vertalen. Dus hopen we dat het sneller gaat. Ik ben bezig alle Emails de vertalen Bewerkt: 2 november 2009 door Dieko Reageren
jeannot Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Als jullie willen kan ik helpen vertalen, ik ben goed in engels. Stuur me een PM als jullie geïnteresseerd zijn. (het gaat hier alleen om het vertalen) Reageren
jeannot Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Hopelijk blijft de humor erin zitten, zoals woordspelingen. Dat zou inderdaad tof zijn. Maar het is al heel tof als mensen GTA kunnen spelen die dat anders niet zouden kunnen omdat ze het niet snappen. Maar het zou nogmaals tof zijn als de humor er in blijft. Succes allemaal, en lees mijn nieuwste post in dit forum even. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) Ik ben samen met Haakon bezig met vertalen. Dus hopen we dat het sneller gaat. Ik ben bezig alle Emails de vertalen ey wanneer verwachten jullie een beta versie??? dan kan ik hem testen Bewerkt: 3 november 2009 door dennis313 Reageren
cripsleader Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Beste makers stuur mij een bericht als deze mod af is AUB ik zal jullie namen erbij zetten en deze ondertiteling toevoegen aan de GTA IV amsterdam mod ik hoop wel dat jullie liberty city amsterdam noeme ga zo door zie mijn tropic http://www.gtaforum.nl/topic/105895-the-grand-theft-auto-amsterdam-mod/page__gopid__1524962& Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 ey zalden de gene die aan het mod werken hier willen typen wat ze vertaald hebben want op de eerste post zien we aleen nog dat 1 ding is vertaald en ik denk dat er nu wel veel meer dingen zijn vertaald graag af en toe een update Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Beste makers stuur mij een bericht als deze mod af is AUB ik zal jullie namen erbij zetten en deze ondertiteling toevoegen aan de GTA IV amsterdam mod ik hoop wel dat jullie liberty city amsterdam noeme ga zo door zie mijn tropic http://www.gtaforum.nl/topic/105895-the-grand-theft-auto-amsterdam-mod/page__gopid__1524962& je bedoel dat deze vertalings mod gta amsterdam moet heten?waarom?wat heeft het met amsterdam te maken noem het gewoon dutch mod ofzo maar waarom nou weer amsterdam?zo mooie stad is het niet.... Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 (bewerkt) waarom geven jullie niet af en toe een update wat jullie nog aan het vertallen zijn want ik vind het hier stil Bewerkt: 10 november 2009 door dennis313 Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Als er nog aan gewerkt wordt, wil ik ook graag meehelpen GTAForum naam: Silver-Blade GTA IV voor de PC (JA/NEE): JA Zowel ABN als ABE (Engels ) zijn geen enkel probleem Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Als er nog aan gewerkt wordt, wil ik ook graag meehelpen GTAForum naam: Silver-Blade GTA IV voor de PC (JA/NEE): JA Zowel ABN als ABE (Engels ) zijn geen enkel probleem ik heb van hun gehoort gister dat ze er nog druk mee bezig zijn;) Reageren
Ghosty Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Doe geen websites maar alleen de stemmen. Ik denk namelijk dat de stemmen meer problemen met zich meebrengen dan de websites e.d. omdat stemmen snel gaan, en je vaak de ondertiteling niet lang genoeg kan bekijken. Op de websites in GTA IV worden weinig moeilijke woorden gebruikt, en bovendien blijft dat woord wel staan. Dus desnoods kun je nog een vertaler erbij pakken. In ieder geval veel succes, hoewel ik het idee heb dat dit nooit langer dan een week of 3 zal duren voor dat jullie opgeven. Het is namelijk bijzonder veel werk om alles te vervangen. Mijn tip: laat de websites in ieder geval vallen. Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Doe geen websites maar alleen de stemmen. Ik denk namelijk dat de stemmen meer problemen met zich meebrengen dan de websites e.d. omdat stemmen snel gaan, en je vaak de ondertiteling niet lang genoeg kan bekijken. Op de websites in GTA IV worden weinig moeilijke woorden gebruikt, en bovendien blijft dat woord wel staan. Dus desnoods kun je nog een vertaler erbij pakken. In ieder geval veel succes, hoewel ik het idee heb dat dit nooit langer dan een week of 3 zal duren voor dat jullie opgeven. Het is namelijk bijzonder veel werk om alles te vervangen. Mijn tip: laat de websites in ieder geval vallen. Alle tekst staat gewoon in de .gxt bestanden, simpel zat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.