Jump to content

[GXT|IV] Nederlandse Taaltoevoeging voor GTA IV (PC)


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    12

  • BV_1993

    3

  • _Night-Men_

    2

  • cripsleader

    2

Hopelijk blijft de humor erin zitten, zoals woordspelingen.

Dat zou inderdaad tof zijn.

Maar het is al heel tof als mensen GTA kunnen spelen

die dat anders niet zouden kunnen omdat ze het niet

snappen. Maar het zou nogmaals tof zijn als de humor

er in blijft. Succes allemaal, en lees mijn nieuwste post

in dit forum even.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Ik ben samen met Haakon bezig met vertalen. Dus hopen we dat het sneller gaat.

Ik ben bezig alle Emails de vertalen

ey wanneer verwachten jullie een beta versie???

dan kan ik hem testen

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Beste makers stuur mij een bericht als deze mod af is AUB ik zal jullie namen erbij zetten en deze ondertiteling toevoegen aan de GTA IV amsterdam mod ik hoop wel dat jullie liberty city amsterdam noeme :tu: ga zo door zie mijn tropic http://www.gtaforum.nl/topic/105895-the-grand-theft-auto-amsterdam-mod/page__gopid__1524962&

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

ey zalden de gene die aan het mod werken hier

willen typen wat ze vertaald hebben want op de eerste post zien we aleen nog dat 1 ding is vertaald en ik denk dat er nu wel veel meer

dingen zijn vertaald

graag af en toe een update

Link to comment
Delen op andere websites

Beste makers stuur mij een bericht als deze mod af is AUB ik zal jullie namen erbij zetten en deze ondertiteling toevoegen aan de GTA IV amsterdam mod ik hoop wel dat jullie liberty city amsterdam noeme :tu: ga zo door zie mijn tropic http://www.gtaforum.nl/topic/105895-the-grand-theft-auto-amsterdam-mod/page__gopid__1524962&

je bedoel dat deze vertalings mod gta amsterdam moet heten?waarom?wat heeft het met amsterdam te maken noem het gewoon dutch mod ofzo maar waarom nou weer amsterdam?zo mooie stad is het niet....

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Als er nog aan gewerkt wordt, wil ik ook graag meehelpen :)

GTAForum naam: Silver-Blade

GTA IV voor de PC (JA/NEE): JA

Zowel ABN als ABE (Engels :engel: ) zijn geen enkel probleem ^_^

ik heb van hun gehoort gister

dat ze er nog druk mee bezig zijn;)

Link to comment
Delen op andere websites

Doe geen websites maar alleen de stemmen. Ik denk namelijk dat de stemmen meer problemen met zich meebrengen dan de websites e.d. omdat stemmen snel gaan, en je vaak de ondertiteling niet lang genoeg kan bekijken. Op de websites in GTA IV worden weinig moeilijke woorden gebruikt, en bovendien blijft dat woord wel staan. Dus desnoods kun je nog een vertaler erbij pakken.

In ieder geval veel succes, hoewel ik het idee heb dat dit nooit langer dan een week of 3 zal duren voor dat jullie opgeven. Het is namelijk bijzonder veel werk om alles te vervangen.

Mijn tip: laat de websites in ieder geval vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe geen websites maar alleen de stemmen. Ik denk namelijk dat de stemmen meer problemen met zich meebrengen dan de websites e.d. omdat stemmen snel gaan, en je vaak de ondertiteling niet lang genoeg kan bekijken. Op de websites in GTA IV worden weinig moeilijke woorden gebruikt, en bovendien blijft dat woord wel staan. Dus desnoods kun je nog een vertaler erbij pakken.

In ieder geval veel succes, hoewel ik het idee heb dat dit nooit langer dan een week of 3 zal duren voor dat jullie opgeven. Het is namelijk bijzonder veel werk om alles te vervangen.

Mijn tip: laat de websites in ieder geval vallen.

Alle tekst staat gewoon in de .gxt bestanden, simpel zat ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...