AeroCool (gast) Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Doe geen websites maar alleen de stemmen. Ik denk namelijk dat de stemmen meer problemen met zich meebrengen dan de websites e.d. omdat stemmen snel gaan, en je vaak de ondertiteling niet lang genoeg kan bekijken. Op de websites in GTA IV worden weinig moeilijke woorden gebruikt, en bovendien blijft dat woord wel staan. Dus desnoods kun je nog een vertaler erbij pakken. In ieder geval veel succes, hoewel ik het idee heb dat dit nooit langer dan een week of 3 zal duren voor dat jullie opgeven. Het is namelijk bijzonder veel werk om alles te vervangen. Mijn tip: laat de websites in ieder geval vallen. Alle tekst staat gewoon in de .gxt bestanden, simpel zat zo als hier boven staat gemeld je kan als je wilt een engelse ondertitteling ingame aan kan kliken dus het staat allemaal in een document en bij gta Sa was het ook gelukt Reageren
pietervandieren Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 jullie zijn nu al een jaar bezig en ik begin me toch echt af te vragen of er nog wel aan de mod gewerkt wordt. Schiet het al een beetje op? Hoe ver zijn jullie nu al met de mod? Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 ik begin de moed al op te geven dat deze mod nog komt Reageren
pietervandieren Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 ja ik eigenlijk ook. Reageren
cooling Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Kijk hier wacht ik al lang op Lukt het nog? Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Kijk hier wacht ik al lang op Lukt het nog? geen idee of ze nog aan de mod werken ze hebben al een poos niks meer laten horen Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Graag niet meer van die vragen en antwoorden geven zoals "Leeft deze mod nog" - "nee, ik denk het niet"; Als de topicstarter er nog verder aan gaat, hoor je het vanzelf wel, anders niet. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 vind het erg jammer dat deze mod niet meer door gaat had me erg verheugt Reageren
BV_1993 Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 vind het erg jammer dat deze mod niet meer door gaat had me erg verheugt Tja, ik wil hier wel aan werken, maar vanaf patch 5 zijn de GXT files veranderd en kan je ze niet openen met de vorige GXT-Editors Hopelijk komt er vlug een oplossing hiervoor. Reageren
HA5H Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 ik kan geen mods maken sorry dus kan je niet zo bestand stuuren Reageren
Quintillius Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Ik wil meedoen! Ik ook ;d Heel goed werk! =D Mail me als hij af is =)!! Btw, miss een handig ideetje om een %-balkje te maken? Dan zien we hoeveel procent je gevorderd bent. Reageren
HA5H Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 is hier al een oplossing op? want dat patch is al erg lange tijd uit Reageren
BV_1993 Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 is hier al een oplossing op? want dat patch is al erg lange tijd uit ja, met X GXT Editor kan je de GXT bestanden van GTA IV met de laatste patch openen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.