Jump to content

trojaans paard


jvj

Recommended Posts

Hoi, weet iemand een goede anti-spyware ofzo om trojanhorses te vinden en te verwijderen? ik heb er namelijk al verschillende geprobeert, maar ze vinden nooit dezelfde bestanden. AVG vind gewoon nix, Alvast! ofzo zegt dat het gta mod files zijn en dan zijn er nog die iets anders zeggen.

Wat is de beste? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik al heel lang NOD32 Antivirus Systeem, het is echt heel goed. De beste vind ik zelf, als er een virus is krijg je meteen een melding en wordt het afgebroken. Dus dan heb je géén virus, en het is zelfs zo goed dat hij mailtjes en andere dingen die je vantevoren binnenkrijgt gaat bekijken of het een virus bevat. Heb nooit een virus gekregen. Je kan NOD32 kopen, of illegaal krijgen (voor dat vraag MSN.)

Link to comment
Delen op andere websites

lol, elk virusprogramma heeft zijn voordelen voor zich. malware antibytes heeft een tool om een bestand forceren om weg te gooien ;p spybot search and destroy cleant het register en heeft paranoid mode (vraag om elke registerverandering een bevesteging) en dat soort dingen..

nod32 heb ik ook maar sommige virussen zijn gewoon te nieuw voor "goede"virusscanners...

Zolang het maar geen Virtut.W32 is, dan is het te verwijderen ;P

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik al heel lang NOD32 Antivirus Systeem, het is echt heel goed. De beste vind ik zelf, als er een virus is krijg je meteen een melding en wordt het afgebroken. Dus dan heb je géén virus, en het is zelfs zo goed dat hij mailtjes en andere dingen die je vantevoren binnenkrijgt gaat bekijken of het een virus bevat. Heb nooit een virus gekregen. Je kan NOD32 kopen, of illegaal krijgen (voor dat vraag MSN.)

ik gebruik ook al heel lang NOD32. en hij is kut.

hij vind nooit trojans.

en hij kan ze nooit verwijderen.

maar doodnormale dingen meld hij wel als een trojan.

dus beter iets als norton of avg.

MVG, -Stefan

Bewerkt: door needhack
Link to comment
Delen op andere websites

lol, elk virusprogramma heeft zijn voordelen voor zich. malware antibytes heeft een tool om een bestand forceren om weg te gooien ;p spybot search and destroy cleant het register en heeft paranoid mode (vraag om elke registerverandering een bevesteging) en dat soort dingen..

nod32 heb ik ook maar sommige virussen zijn gewoon te nieuw voor "goede"virusscanners...

Zolang het maar geen Virtut.W32 is, dan is het te verwijderen ;P

elk virus is gewoon te verwijderen, dan hebben we een paar uitzonderingen, waaronder CIH, die de bios overschrijft, de harddisk of de harddisk laat crashen.

Ikzelf gebruik Avira en ik ben er echt super tevreden mee. Heb AVG gehad en mijn pc vol trojans, daarna Avast even, maar als die iets vond liep de pc vast, toen mcafee, die vnd ook een hoop alleen vertraagt de pc behoorlijk, en toen ben ik na advies bij avira gekomen, echt geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

elk virus is gewoon te verwijderen, dan hebben we een paar uitzonderingen, waaronder CIH, die de bios overschrijft, de harddisk of de harddisk laat crashen.

Ikzelf gebruik Avira en ik ben er echt super tevreden mee. Heb AVG gehad en mijn pc vol trojans, daarna Avast even, maar als die iets vond liep de pc vast, toen mcafee, die vnd ook een hoop alleen vertraagt de pc behoorlijk, en toen ben ik na advies bij avira gekomen, echt geweldig.

Avira is idd echt heel goed. Ik heb het al best wel lang en ik heb er nog nooit een probleem mee gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...