S_enna Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 ge kunt san andreas toch ook een pak kleiner maken door onnodige dingens eruit te halen Reageren
Remi-X Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Nee, wat jij bedoelt is een RAR of ZIP file, waarin bestanden liggen opgeborgen. Je kan dat op deze manier zien: Als jij je spulletjes netjes opgepropt in een la zet, heb je minder ruimte nodig. Maar je an ze niet gebruiken, daarvoor moet je ze eerst weer uit de la halen. Als je dat niet bedoelt, zou je waarschijnlijk bedoelen dat je onnodige bestanden weg haalt? Kan ook niet, elk bestand in San Andreas is benodigd om het spel te kunnen spelen. Als er maar 1 bestand mist, loop je al gauw de kans dat het spel niet laad of crashed. @ DeathPenalty punt 2: San Andreas is 4,7 GB, en als je de bestanden van San Andreas al op je PSP zou willen zetten, kan je daar makkelijk een los SD kaartje voor kopen. Daar past al gauw 8, of als je wat meer geld hebt zelfs 16 GB op. Dus dat zou het probleem niet zijn, het enige probleem is gewoon dat de PSP de benodigde onderdelen niet kan hebben, en inderdaad jouw punten 1 en 4. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Dan mag jij mij uitleggen waarom GTA San Andreas wel op de PS2 is uitgekomen, maar niet op de PSP. 1. De PSP was destijds nog niet uit, en ze gaan echt niet elke game porten. 2. GTA San Andreas is rond de 6GB, en op een UMD past maar 1.6GB. 3. De PSP heeft minder intern geheugen, en er zouden dus allemaal frame-pop-ups ontstaan en er zouden lange laadtijden zijn. 4. Het maakt gebruik van hele andere bestanden. Je hebt gelijk, maar nu is het wel mogelijk om hem te maken voor psp en dan alleen beschikbaar te maken voor downloaden uit de PlaystationStore. Dan moet je het volgende nodig hebben. PSP Phat, Slim And Lite, 3000 = Memory Stick 8GB PSP Go = Gewoon downloaden, heeft al 16GB intern geheugen Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn om San Andreas op de PSP te krijgen. Reageren
S_enna Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 ik weet ook wel wat rar zip iss hoor en neen dat bedoelde ik niet het tweede bedoelde ik maar normaal zout ge het spel zodanig kunnen aanpassen dat hij wel zou werken Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2009 ik weet ook wel wat rar zip iss hoor en neen dat bedoelde ik niet het tweede bedoelde ik maar normaal zout ge het spel zodanig kunnen aanpassen dat hij wel zou werken Dus bijvoorbeeld : - Minder wagens - Minder peds - Minder gebouwen en bomen - Minder radio stations - Minder missies, maar betere Ofwel optie nr.2 - 2 UMD's ( heb ik eens op een andere site gelezen ) - Via download laten verschijnen in de PlaystationStore - Op een memory stick van 8GB uitbrengen Reageren
Remi-X Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 (bewerkt) Ik kan mijn bericht ook quoten van wat ik zonet nog gepost heb, zodat jullie hem nog eens kunnen lezen. San Andreas op de PSP krijgen is niet mogelijk, en zal het ook niet worden.. Er zal daarvoor sowieso al een compleet nieuwe game gemaakt moeten worden, en de PSP moet nog even een paar jaartjes in technologie moeten wachten. Bewerkt: 21 november 2009 door Remi-X Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Of gwn alleen Los santos er in doen en een paar van die boerendorpjes erin... Dan zou het misschien wel kunnen... Dan krijgje een soort Los santos stories Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Of gwn alleen Los santos er in doen en een paar van die boerendorpjes erin... Dan zou het misschien wel kunnen... Dan krijgje een soort Los santos stories Of 3 GTA's voor PSP GTA Los Santos Stories GTA San Fierro Stories GTA Las Venturas Stories Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Of gwn alleen Los santos er in doen en een paar van die boerendorpjes erin... Dan zou het misschien wel kunnen... Dan krijgje een soort Los santos stories Of 3 GTA's voor PSP GTA Los Santos Stories GTA San Fierro Stories GTA Las Venturas Stories Ja, zo'n soort idee had ik ook, maar dan kun je bepaalde wagens weglaten en dan ook nog stukken van die plattelands dorpjes, zoals Angel Pine. Als je zo kijkt kun je daar best veel geld meeverdienen.. Maar ik denk dat R* dat niet doet... Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Of gwn alleen Los santos er in doen en een paar van die boerendorpjes erin... Dan zou het misschien wel kunnen... Dan krijgje een soort Los santos stories Of 3 GTA's voor PSP GTA Los Santos Stories GTA San Fierro Stories GTA Las Venturas Stories Ja, zo'n soort idee had ik ook, maar dan kun je bepaalde wagens weglaten en dan ook nog stukken van die plattelands dorpjes, zoals Angel Pine. Als je zo kijkt kun je daar best veel geld meeverdienen.. Maar ik denk dat R* dat niet doet... We zullen zien Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Nee bedenk zelf eens. Hoe groot is de kans nu nog dat er een San Andreas Stories komt? (of iets in die richting LSS, SFS, LVS) Even een lijstje met tegenargumenten. We zitten al in de IV era, SA behoorde tot de III era. Niet logisch als ze dan opnieuw een hele oude map pakken. De werk die erin gaat zitten om zo een grote map (zelfs alleen LS) soepel op een PSP UMD te laten spelen. Het feit dat er pas een maand geleden al een GTA voor de PSP is uitgekomen. Het is dan erg onlogisch om meteen weer te beginnen met een andere GTA voor de PSP. Voornamelijk omdat de PSP niet de grote geld-vanger is. Dat zijn de consoles en de PC. De inkomsten voor CW op PSP vielen ook al tegen. (althans, Dat heb ik gelezen) Er zijn wel betere games waaraan ze kunnen werken. En moeten werken (Agent, Red dead Redemtion, Nieuwe GTA voor console), Waardoor ze juist niet echt kunnen werken aan GTA SAS Beginnen jullie het al een beetje te zien. Het meest onlogische dat met games te maken heeft is dat er een nieuwe GTA die zich afspeelt in de Oude San Andreas. Ik denk eerder dat de eerst volgende GTA op de PSP eentje wordt die zich afspeelt in een Volledig nieuwe stad (GTA V) Maar dan weer scaled down Zoals de PSP en DS versie van CW. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Nee bedenk zelf eens. Hoe groot is de kans nu nog dat er een San Andreas Stories komt? (of iets in die richting LSS, SFS, LVS) Even een lijstje met tegenargumenten. We zitten al in de IV era, SA behoorde tot de III era. Niet logisch als ze dan opnieuw een hele oude map pakken. De werk die erin gaat zitten om zo een grote map (zelfs alleen LS) soepel op een PSP UMD te laten spelen. Het feit dat er pas een maand geleden al een GTA voor de PSP is uitgekomen. Het is dan erg onlogisch om meteen weer te beginnen met een andere GTA voor de PSP. Voornamelijk omdat de PSP niet de grote geld-vanger is. Dat zijn de consoles en de PC. De inkomsten voor CW op PSP vielen ook al tegen. (althans, Dat heb ik gelezen) Er zijn wel betere games waaraan ze kunnen werken. En moeten werken (Agent, Red dead Redemtion, Nieuwe GTA voor console), Waardoor ze juist niet echt kunnen werken aan GTA SAS Beginnen jullie het al een beetje te zien. Het meest onlogische dat met games te maken heeft is dat er een nieuwe GTA die zich afspeelt in de Oude San Andreas. Ik denk eerder dat de eerst volgende GTA op de PSP eentje wordt die zich afspeelt in een Volledig nieuwe stad (GTA V) Maar dan weer scaled down Zoals de PSP en DS versie van CW. Ja, eigelijk heb je gelijk, ik denk ook niet dat er een GTA SAS komt of iets in die richting. >>> Door VWO-er: Discussies omtrent San Andreas Stories hier verder zetten svp.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.