Jump to content

San Andreas Stories


PatrickW

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

  1. 1. geef je mening:

    • Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81


Recommended Posts

  • Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    18

  • Dakendak

    10

  • Jimmiefitz

    10

  • Michael_Scofield94941

    9

Ik vind van wel. De vorige Stories waren redelijk succesvol. Er zit een redelijk gat tussen 1986 en 1992. In 1986 speelde Vice City zich af en in 1992 speelde San Andreas zich af. Het zou leuk zijn als dat gat van 6 jaar wordt ingevuld. Alleen is de vraag waar San Andreas Stories op moet worden uitgebracht. San Andreas is best wel groot. Ik denk dat uitbrengen op de PSP niet erg realistisch is, aangezien de PSP Vice City Stories nog maar net aan kon. Maar misschien zijn er meer mogelijkheden bijgekomen om een grote game over te zetten op de PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Colonel Cortez reeds zei, ligt er tussen 1986 en 1992 een behoorlijk groot gat met veel vraagtekens. Een "San Andreas Stories" zou dus een perfecte aanvulling zijn voor dit gat. Ik vraag me alleen wel af hoe ze dit op gaan lossen, aangezien San Andreas Stories beter zal worden dan het originele spel, met als gevolg dat de PSP noch PS2 deze dus waarschijnlijk niet aankunnen. Daarom denk ik dat de kans bestaat dat ze één stad nemen, waar de storyline van San Andreas eigenlijk allemaal om draait. Juist, Los Santos! Wie weet komen we er dan eindelijk achter wat er precies gebeurt is in Los Santos in de tijd dat CJ in Liberty City zat, ondanks er ook al wat verduidelijkingen zitten in "The Introduction". Op de PC zal hij waarschijnlijk niet gereleased worden, aangezien de Stories eigenlijk in opdracht van Sony gemaakt zijn (Correct me if I'm wrong).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja!

Ik vindt dat ze dit zeker moeten doen, want ik heb voor de 'stories' speciaal een PSP gekocht! Ik vindt het ook dat de 'stories' zeker geen uitmelkerij is, want nu is ook pas bekend gemaakt dat GTA VCS op de PS2 extra zijmissies... gaat krijgen.

Ik hoop dan ook dat we in mei op de E3 het nieuws gaan krijgen dat SAS gaat uitkomen!

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het heel mooi vinden als er een San Andreas Stories komt. Ik vind het alleen erg zwak dat de 'Stories' alleen op Sony consoles uitkomen. Rockstar zou er zeker goed aan doen om de 'Stories' ook op de PC te laten verschijnen. Desnoods met een 'vertraging' van een jaar. De PC is nog steeds de grootste markt voor GTA. GTA is een spel dat ook heel veel door mensen die niet helemaal 'into-gamen' zijn gekocht wordt. Mensen die wel een PC hebben, maar geen zin in een console hebben om er alleen GTA op te spelen.

Echter, Rockstar zal er heel goed aan doen om een GTA San Andreas Stories op de PSP uit te brengen. Dan wordt een PSP wat 'rendabeler' voor mensen die bijna alleen maar GTA spelen, waardoor er toch meer PSP's verkocht zullen worden.

Het allermooiste 'scenario' is voor mij, en veel anderen denk ik, dat de 'Stories' ook een keer op de PC uitkomen. Een triple pack bijvoorbeeld, met LCS, VCS en SAS. Daar zou ik behoorlijk wat geld voor neer willen leggen. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Frontpage-Poll

Geef je mening over een vervolg op de GTA Stories reeks.

Ik vind dat ze die nieuwe san andreas moeten maaken want in de gewone kon

je al zo veel dingen doen en ik vond die spel ook veel beter dan andere gta's

als ze die niet maken dan ben ik boos

ik zou blij zijn als ze die spel op xbox360 ook zouden maken

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, ik heb wel op 'Ja' gestemd maar wat zou erbij moeten? Sommige dingen in aanbouw ja, maar de normale SA is al zo compleet... Dus als je al zo'n groot en compleet spel hebt, wat moet erbij. Als je naar de verandering van GTA III naar GTA LCS kijkt, dan zie je wel extra functies maar bij SA? Sowieso is er al zo'n topic in SA dacht ik en daar stemde de meerderheid bijna 'Nee' dus... Het mag er van mij heus wel komen maar GTA IV is er ook nog. Willen ze die dan nóg groter maken? Dus ja, wat moet ik er van zeggen :cab:...

Dit was mijn mening in ieder geval,

VWO-er

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het lijkt me wel leuk alleen ik moet nog zien dat de mogelijk er is om alles op een UMD'tje te zetten.. Ik heb het namelijk liever niet als er dadelijk een flut game komt waarbij de Draw Distance en de Bugs nog erger zijn dan in VCS. Op de PC lijkt me voor vele wel leuk alleen dat krijg je denk ik weer geklaag dat de orginele San Andreas veel beter is.. De GTA freaks zullen het wel snappen maar vele ook niet.

Tevens kan het dan ook weer zijn dat de PC/PS2 versie een extra optie hebben. Dan voel ik me genoodzaakt om ook de PS2 versie aan te schaffen boven op de PSP versie. Je ziet het zelfde met VCS gebeuren.

Tevens een kleine opmerking i.v.m. de Poll. De 'Stories' zijn onderdeel van Rockstar Leeds, de grote als VC, SA en IV zijn van Rockstar North.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Alleen als hij op de PC komt, het liefst in Triple-Pack met LCS en VCS, dan mag IV nog even op zig laten wachten :D Ik denk het alleen niet, omdat ze, zoals Bling al zegt, voor Sony zijn gemaakt (dacht ik dan). Als hij niet op de PC komt maakt het me dus niet uit.

Stories uitmelkerij? Niet dus. Het zijn compleet nieuwe games en GTA-waardig! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag er gerust een GTA: San Andreas Stories verschijnen, maar dan

het liefst ook een PC versie.

Uitmelkerij, tsja, moeilijk te zeggen, de ' -xxx- Stories' leken qua

omgeving veel op de 'echte' (Wat ook wel logisch is, als het zich in dezelfde stad afspeelt), maar

vanwege de nieuwe missie's en andere nieuwigheden (Zoals de Jetski in VCS)

kan ik het niet echt uitmelkerij noemen.

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...