Jump to content

[Tutorial] Hoe je audio behouwden op youtube


Doggi

Recommended Posts

Dit is wat je moet doen

Allereerst moet je je filmpje re-uploaden

Dan wacht tot het zegt:Matched Third Party Content.

dan: klik op de matched third party/resolve copyright, dan scroll naar beneden, klik op I want to learn more on the dispute process, en klik op I want to learn more on the dispute process, dan klik op "Take me to the dispute form"

Vervolgens: klik op de 2de reden, Het moet er dan ongeveer zo uitzien:

This video uses copyrighted material in a manner that does not require approval of the copyright holder. It is a fair use under copyright law.

Please explain briefly:

Kopier en plak dit achter Please explain briefly:

"Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use."

Dan typ je je naam in

Dan: Typ in de mededeling van de goede trouw waar nodig.

I have a good faith belief that the material was disabled as a result of a mistake or misidentification, and that I am not intentionally abusing this dispute process.

Als laatste: Geef uw geschil

En als je alles hebt gedaan,is je sound niet gemute.

Veel plezier :bier:

Bewerkt: door boostboy
Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij dit gedaan? Want over paar dagen kan de platenmaatschappij een rechtszaak tegen je dienen.

neen kan niet zolang

Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.

er maar instaat

Bewerkt: door boostboy
Link to comment
Delen op andere websites

Leg mij eens uit waarom dat dan zou mogen, is dit niet een soort vervalsing dan? Beetje vaag namelijk dat het zo makkelijk kan zijn..

Omdat je het alleen gebruikt voor persoonlijk gebruik,niet verkoopt

en BTW ik doe dit al 2 jaar.

Bewerkt: door boostboy
Link to comment
Delen op andere websites

Ze zouden eerder bezig moeten zijn met het bestrijden van muziek op YouTube. De meeste nummers staan wel op YouTube, maar het lijkt wel alsof ze daar niks aan doen. Nu benadelen ze de fanatieke filmmakers die een nummer uit hun cd-collectie (laten we het daar op houden) gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Leg mij eens uit waarom dat dan zou mogen, is dit niet een soort vervalsing dan? Beetje vaag namelijk dat het zo makkelijk kan zijn..

Omdat je het alleen gebruikt voor persoonlijk gebruik,niet verkoopt

en BTW ik doe dit al 2 jaar.

Hier heb je toch toestemming voor nodig. Ze kunnen je vast natrekken. En dan ben je de lul[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit wel eens gedaan met mijn PS Home filmpje. Het werkt en ik had binnen een paar dagen mijn oudio terug! Het is dus zeker aan te raden.... Maar waarom zeg je niet eerlijk dat je deze tut ook op een videotut van YT hebt gebaseerd? Wel zo eerlijk he ;) ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit wel eens gedaan met mijn PS Home filmpje. Het werkt en ik had binnen een paar dagen mijn oudio terug! Het is dus zeker aan te raden.... Maar waarom zeg je niet eerlijk dat je deze tut ook op een videotut van YT hebt gebaseerd? Wel zo eerlijk he ;) ?

Daar staat een filmpje hoe het moet,ik zeg het in tekst,dat is een vershil :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...