Jump to content

Hulp nodig gta IV amsterdam style


cripsleader

Recommended Posts

Hoi ik ben bezig om van gta IV amsterdam te maken door merken en winkels reclame naar nederlandse/amsterdamse styl te maken.

Ik zoek mensen voor:

Voertuigen te maken nederlandse style zoals arriva bus (reden ik kan dit zelf niet)

De Maps bestanden alles nederlands maken (reden dit is teveel werk voor 1 man)

Als je me wilt helpe ga naar http://the-dutch-modders.hyves.nl/?pageid=33E9ZOTSN14W8G8SG

Of stuur een PB naar mij toe met je ervaring en je ideen over mods.

alvast bedankt :tu:

Niemand :S

Is er dan niemand ? ik heb al een half eiland gedaan :S heb egt hulp nodig IEMAND ???

Bewerkt: door cripsleader
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi ik ben bezig om van gta IV amsterdam te maken door merken en winkels reclame naar nederlandse/amsterdamse styl te maken.

Ik zoek mensen voor:

Voertuigen te maken nederlandse style zoals arriva bus (reden ik kan dit zelf niet)

De Maps bestanden alles nederlands maken (reden dit is teveel werk voor 1 man)

Als je me wilt helpe ga naar http://the-dutch-modders.hyves.nl/?pageid=33E9ZOTSN14W8G8SG

Of stuur een PB naar mij toe met je ervaring en je ideen over mods.

alvast bedankt :tu:

Niemand :S

Is er dan niemand ? ik heb al een half eiland gedaan :S heb egt hulp nodig IEMAND ???

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi ik ben bezig om van gta IV amsterdam te maken door merken en winkels reclame naar nederlandse/amsterdamse styl te maken.

Ik zoek mensen voor:

Voertuigen te maken nederlandse style zoals arriva bus (reden ik kan dit zelf niet)

De Maps bestanden alles nederlands maken (reden dit is teveel werk voor 1 man)

Als je me wilt helpe ga naar http://the-dutch-modders.hyves.nl/?pageid=33E9ZOTSN14W8G8SG

Of stuur een PB naar mij toe met je ervaring en je ideen over mods.

alvast bedankt :tu:

Niemand :S

Is er dan niemand ? ik heb al een half eiland gedaan :S heb egt hulp nodig IEMAND ???

Blijkbaar niet dus, waarom zou iemand uberhaupt jou gaan helpen ?

We hebben natuurlijk ook zelf wel wat te doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand meld zich aan bij een mod waar zó weinig informatie over is. Je hebt geen screens, je hebt geen video's. Mensen joinen mods niet gauw, maar zonder dít kan je aanmeldingen wel vergeten..

klopt wel ja ik zal zo screenshots uploaden ik ben helemaal gek van gta amsterdam denk er telkens aan enz, ik ben nu bezig emt een paar snelwegborden ik ben goed nouja zeg maar redelijk goed in het texturen van billboards en huizen ik heb heel gta sa NL gemaakt deze moet ik nog een plek geven op een torrent site verder komen een paar screens er zo ook rickyboy! ik heb jou mod (H) egt gweldig gedaan super! ik hoop dat de vertaling ook lukt ? PS noem dan liberty city amsterdam :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...