Jump to content

Discussie v/d Week #5


Dutchy3010

Recommended Posts

Ligter 100% aan wat diegene gedaan heeft
Zou je dat kunnen beargumenteren? Want waarom zou iemand die op manier A aan 100% gekomen is anders behandeld moeten worden dan iemand die op manier B aan 100% komt? Ze hebben beiden te vaak de regels geschonden en zijn beiden vaak genoeg gewaarschuwd lijkt me.
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een nieuw idee. Dat banned leden een testfase krijgen. Dat hebben wij in LibertyKillerZ.

Haakon gedroeg zich niet zo goed in meetings en werd eruit gegooid. Na 2 a 3 maanden kreeg hij een testfase om weer terug te komen.

Nou , dat stond ook in mijn post . ik ben het hier helemaal mee eens ! Maar , stel nu voor dat de meerderheid dit wilt , word dit dan gebruikt ?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou , dat stond ook in mijn post . ik ben het hier helemaal mee eens ! Maar , stel nu voor dat de meerderheid dit wilt , word dit dan gebruikt ?
Dat hangt er vanaf of de meerderheid in dat geval goede argumenten geeft en tegenargumenten van tafel kan vegen met andere argumenten. Willen alleen is niet genoeg.. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet, ze hebben zich misdragen. Zijn meerdere keren gewaarschuwd, officieel en individueel. Dus waarom nog een kans? Het is inderdaad dat de laatste tijd veel gezellige leden gebanned zijn. Maar ook al waren ze zo gezellig, ze hebben zich misdragen. Dat is gewoon waarheid, dus ik weet het niet echt. Aan de ene kant mis ik ook leden, maar aan de andere kant heb ik zoiets van "ze hebben hun kans gehad". Als ik alles bij elkaar optel, en als ik dan even naar een bepaald lid kijk wat ik ook persoonlijk goed ken. Hij is gebanned door een vage grap, maar was wel meestal hulpgevend. Maar na het bannen heeft hij tientallen dubbelaccounts gehad. Als je dan dus gaat kijken, ja hij was hulpgevend. Maar hij maakte tientallen accounts na zijn ban. En bijna elk verbannen forumlid doet dat, dus eigenlijk verdient niemand om geunbanned te worden. Wat doe je dan als de ban is opgeheven? Een compleet nieuwe kans? Of 80%? Een kans op promoties, of niet? Dan ook kijkend naar de fouten die hij heeft gedaan, hoe zorg je ervoor dat hij dat niet opnieuw doet? Dat zijn een helehoop dingen waar je aan moet gaan denken. En ik denk persoonlijk dat dat te veel wordt, want stel je gaat kijken naar het ene lid. Die unban je omdat de warns die hij kreeg best wel meevallen. Maar het andere lid unban je niet, omdat zijn warns 10 keer erger waren. Dat zou niet eerlijk zijn voor dat andere lid. Dus ik ben tegen..

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een kans? En daarna dan? Nog een kans? Wanneer iemand verbannen is heeft hij al minstens 5 kansen gehad, moet dat niet genoeg zijn? Je moet ergens een lijn trekken, bij meer dan 5 waarschuwingen moet iemand weten dat hij zijn gedrag moet veranderen. Je krijgt daarvoor genoeg kansen, maar sommige willen het gewoon niet leren. Als je het na 5 kansen nog niet snapt, dan is een 6e ook zinloos. Op die manier kun je nog 100 kansen geven, want daar schiet je toch niks mee op. Een lid moet gewoon op tijd kunnen inzien dat hij verkeerd bezig is. Wanneer je op 80% staat en een postverbod van 72 uur uitzit moet er toch wel enig besef zijn? Als je dan nog steeds het risico wilt lopen om verbannen te worden door wederom overtredingen te maken dan heb je al je kansen verspild en kun je gewoon voorgoed vertrekken.

Die lulkoek met 5 kansen daar moet je eens mee ophouden. Er zijn meerdere soorten overtredingen. Als ik spam en ik krijg daar een warn voor, doe ik het nier meer. Maar dan kan ik toch niet weten dat ik geen mod gedrag mag vertonen?

Link to comment
Delen op andere websites

Die lulkoek met 5 kansen daar moet je eens mee ophouden. Er zijn meerdere soorten overtredingen. Als ik spam en ik krijg daar een warn voor, doe ik het nier meer. Maar dan kan ik toch niet weten dat ik geen mod gedrag mag vertonen?

Dan ben je gewoon scheel of debiel, want je MOET op de hoogte zijn van de regels na het ontvangen van een warn. Daar wordt je op gewezen als je een warn krijgt. Dat je het niet kon weten is lulkoek, want dat staat dus in de regels. Wat wil je dan btw? Voor elk soort overtreding dat je kan bedenken 5 aparte kansen? Leden na 52861 waarschuwingen pas verbannen? Wees eens een beetje realistisch. Je hebt meer dan 5 kansen, want je hebt ook 0% waarschuwingen, dan is een extra kans bij een ban onnodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Die lulkoek met 5 kansen daar moet je eens mee ophouden. Er zijn meerdere soorten overtredingen. Als ik spam en ik krijg daar een warn voor, doe ik het nier meer. Maar dan kan ik toch niet weten dat ik geen mod gedrag mag vertonen?

Dan ben je gewoon scheel of debiel, want je MOET op de hoogte zijn van de regels na het ontvangen van een warn. Daar wordt je op gewezen als je een warn krijgt. Dat je het niet kon weten is lulkoek, want dat staat dus in de regels. Wat wil je dan btw? Voor elk soort overtreding dat je kan bedenken 5 aparte kansen? Leden na 52861 waarschuwingen pas verbannen? Wees eens een beetje realistisch. Je hebt meer dan 5 kansen, want je hebt ook 0% waarschuwingen, dan is een extra kans bij een ban onnodig.

Ben gelijk zelf eens realistisch? Welke hond gaat er nu het reglement lezen. Je moet echt wel een dikke nerd zijn als je dat doet. Nee, ik kan me wel vinden in die testfase ofzoiets..

Link to comment
Delen op andere websites

Die lulkoek met 5 kansen daar moet je eens mee ophouden. Er zijn meerdere soorten overtredingen. Als ik spam en ik krijg daar een warn voor, doe ik het nier meer. Maar dan kan ik toch niet weten dat ik geen mod gedrag mag vertonen?

Dan ben je gewoon scheel of debiel, want je MOET op de hoogte zijn van de regels na het ontvangen van een warn. Daar wordt je op gewezen als je een warn krijgt. Dat je het niet kon weten is lulkoek, want dat staat dus in de regels. Wat wil je dan btw? Voor elk soort overtreding dat je kan bedenken 5 aparte kansen? Leden na 52861 waarschuwingen pas verbannen? Wees eens een beetje realistisch. Je hebt meer dan 5 kansen, want je hebt ook 0% waarschuwingen, dan is een extra kans bij een ban onnodig.

Ben gelijk zelf eens realistisch? Welke hond gaat er nu het reglement lezen. Je moet echt wel een dikke nerd zijn als je dat doet. Nee, ik kan me wel vinden in die testfase ofzoiets..

Dus je scheld me nu uit voor 'nerd' en ook nog voor 'hond'?

Link to comment
Delen op andere websites

Ben gelijk zelf eens realistisch? Welke hond gaat er nu het reglement lezen. Je moet echt wel een dikke nerd zijn als je dat doet. Nee, ik kan me wel vinden in die testfase ofzoiets..
Dus omdat jij te lui bent om een paar regeltjes te lezen is iedereen die het wel doet een dikke nerd en een hond? :7 Het is niets meer dan normaal dat je op de hoogte bent van de regels, die grotendeels bestaan uit logische regels die je eigenlijk al zou moeten begrijpen zonder ze gelezen te hebben. Maar jij ziet het liever andersom, jij wilt constant alle regels overtreden en vervolgens bij een ban nog een extra kans krijgen. Zo werkt het dus niet. Je mag blij zijn dat je pas bij 5 waarschuwingen verbannen wordt, je zou niet eens een extra kans verdienen.
Link to comment
Delen op andere websites

Ben gelijk zelf eens realistisch? Welke hond gaat er nu het reglement lezen. Je moet echt wel een dikke nerd zijn als je dat doet. Nee, ik kan me wel vinden in die testfase ofzoiets..

Of jij bent de idioot die denkt dat hij het reglement niet hoeft te lezen omdat hij het wel beter weet?

Waarom wordt zoiets opgesteld denk je, niet om mooi te wezen hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Ben gelijk zelf eens realistisch? Welke hond gaat er nu het reglement lezen. Je moet echt wel een dikke nerd zijn als je dat doet. Nee, ik kan me wel vinden in die testfase ofzoiets..
Dus omdat jij te lui bent om een paar regeltjes te lezen is iedereen die het wel doet een dikke nerd en een hond? :7 Het is niets meer dan normaal dat je op de hoogte bent van de regels, die grotendeels bestaan uit logische regels die je eigenlijk al zou moeten begrijpen zonder ze gelezen te hebben. Maar jij ziet het liever andersom, jij wilt constant alle regels overtreden en vervolgens bij een ban nog een extra kans krijgen. Zo werkt het dus niet. Je mag blij zijn dat je pas bij 5 waarschuwingen verbannen wordt, je zou niet eens een extra kans verdienen.

Ik ben alleen maar realistisch. Niemand die het reglement leest is een hond of een nerd, maar ik kan je verzekeren dat er hier echt niet veel leden zijn die reglementen lezen. Het zijn GTA-ers, weet je nog wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ben gelijk zelf eens realistisch? Welke hond gaat er nu het reglement lezen. Je moet echt wel een dikke nerd zijn als je dat doet. Nee, ik kan me wel vinden in die testfase ofzoiets..
Dus omdat jij te lui bent om een paar regeltjes te lezen is iedereen die het wel doet een dikke nerd en een hond? :7 Het is niets meer dan normaal dat je op de hoogte bent van de regels, die grotendeels bestaan uit logische regels die je eigenlijk al zou moeten begrijpen zonder ze gelezen te hebben. Maar jij ziet het liever andersom, jij wilt constant alle regels overtreden en vervolgens bij een ban nog een extra kans krijgen. Zo werkt het dus niet. Je mag blij zijn dat je pas bij 5 waarschuwingen verbannen wordt, je zou niet eens een extra kans verdienen.

Ik ben alleen maar realistisch. Niemand die het reglement leest is een hond of een nerd, maar ik kan je verzekeren dat er hier echt niet veel leden zijn die reglementen lezen. Het zijn GTA-ers, weet je nog wel?

Dus nu bedoel je dat ik geen hoog IQ heb?

Link to comment
Delen op andere websites

Ben gelijk zelf eens realistisch? Welke hond gaat er nu het reglement lezen. Je moet echt wel een dikke nerd zijn als je dat doet. Nee, ik kan me wel vinden in die testfase ofzoiets..
Dus omdat jij te lui bent om een paar regeltjes te lezen is iedereen die het wel doet een dikke nerd en een hond? :7 Het is niets meer dan normaal dat je op de hoogte bent van de regels, die grotendeels bestaan uit logische regels die je eigenlijk al zou moeten begrijpen zonder ze gelezen te hebben. Maar jij ziet het liever andersom, jij wilt constant alle regels overtreden en vervolgens bij een ban nog een extra kans krijgen. Zo werkt het dus niet. Je mag blij zijn dat je pas bij 5 waarschuwingen verbannen wordt, je zou niet eens een extra kans verdienen.

Ik ben alleen maar realistisch. Niemand die het reglement leest is een hond of een nerd, maar ik kan je verzekeren dat er hier echt niet veel leden zijn die reglementen lezen. Het zijn GTA-ers, weet je nog wel?

Dus nu bedoel je dat ik geen hoog IQ heb?

Ik quotte Jowx, jouw negeerde ik. Dus nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik quotte Jowx, jouw negeerde ik. Dus nee.

Maar als ik je post lees zeg je GTA-ers, toevallig het GTAForum, dus zullen die hier wel rondlopen, er zullen wel een hoop leden zijn die of de regels hebben gelezen of ze allerminst kennen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog nooit het reglement gelezen, maar je kan toch niet verwachten dat een mod daar rekening mee houdt.

Het zou absurd zijn als een mod je eerst zou vragen of je het reglement hebt gelezen, en zo ja een warn zou geven :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...