Jump to content

gta vice ultimate trainer


dennisben1

Recommended Posts

kan ieman mij vertellen heo vice ultiimate trainer werkt

Ik denk niet dat iemand dat zo gouw zal weten en als ik jou was zal ik maar gouw een virusscan laten draaien want VC Ultimate Trainer bevat een Trojan Horse Virus.

Ik vind het spijtig om te zeggen... :$

En meestal zorg een trainer ervoor dat je game blokkeert :slotje: of dat vc opeens uitvalt.

Dat bij mij in dit geval bij San Andreas gebeurde :duh:

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

kan ieman mij vertellen heo vice ultiimate trainer werkt

Ik denk niet dat iemand dat zo gouw zal weten en als ik jou was zal ik maar gouw een virusscan laten draaien want VC Ultimate Trainer bevat een Trojan Horse Virus.

Ik vind het spijtig om te zeggen... :$

En meestal zorg een trainer ervoor dat je game blokkeert :slotje: of dat vc opeens uitvalt.

Dat bij mij in dit geval bij San Andreas gebeurde :duh:

You're right! dennisben1 verwijder die ultimate trainer als je hem hebt gedownload en draai, inderdaad, een virusscan op je pc. Als je hem wil downloaden doe dat dan niet! Kijk eerst of het geen virus is. Laat het checken!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik had de trainer gedownload vanaf jullie site en hem toen laten scannen door mijn virusscanner. Hij gaf aan dat het bestand schoon was, dus ik pakte het bestand uit en toen gaf ie ineens wel aan dat het een trojan was.

Ik weet niet of het ermee te maken heeft maar als ik vc wil verwijderen van mijn pc krijg ik de melding dat bepaalde bestanden niet beschikbaar zijn. hulp is gewenst omdat ik dit zeer vervelend vind. Ook kreeg ik voordat ik vc installeerde ook bij sa een bluescreen terwijl hij eerst wel zonder problemen installeerde. (ik heb windows vista met sp2)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Neem eens 'n trainer van "lyth joe" ofzo

ik heb deze al 5 jaar ofzo en er is geen enkel probleem mee. gewoon ff tab+8 en oneindig leven.

shift+2 en je auto beukt alles opzij. Andere trainers kunnen ook goed zijn maar jij moet jet weten....

-------------------------------------------------------------------------------

SUPER GTA GAMER

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...