Gijsso Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 (bewerkt) Heb zelf wat gemaakt, heel makkelijk, maar de outcome vind ik best stijlvol. Wat vinden jullie ervan? Vergeet ook echt alles vandaag Hier heb ik het reflectie gedeelte geleerd: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=22367 Bewerkt: 20 oktober 2009 door Gijsso Reageren
Scarface92 Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik vind het wel wat hebben, lijkt overigens niet al te moeilijk maar zoals jij al zegt is het redelijk stijlvol. Leuke reflectie en de tekst past precies bij de achtergrond. Ik geef het een 7/10 omdat het best simpel maar wel stijlvol is, zeker niet verkeerd hoor! Reageren
-Omar- Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Mooie zakelijke stijl! Is het het font die ervoor zorgt dat die gun in de "G" zit of heb je dat zelf gedaan? Mooi gedaan! Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Mooie zakelijke stijl! Is het het font die ervoor zorgt dat die gun in de "G" zit of heb je dat zelf gedaan? Mooi gedaan! Het komt van het logo van de nieuwe titel van Rockstar Games North, Agent. Ik heb daarvoor alleen de G gebruikt, en daarachter dan ijsso. http://curibox.com/wp-content/uploads/2009/06/rockstar-games-agent.jpg Reageren
BigM Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Simpel maar orgineel, is je signature. Net als mijn rate. Aan dit soort sig's moet je niet veel doen, verpest het geheel namelijk alleen maar. Maar meer als een 7.5 kan ik je niet geven. Want mega veel moeite is het niet. Een leuke sig gozer. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 10/10 Strak, simpel maar toch stijlvol en duidelijk. Van zulke stijl houd ik wel. Reageren
jellemuis Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 ziet er mooi uit hoor, alleen vind ik het pistool aan de ene kant wat hebben en aan de andere kant heb ik zoiets van die had je wel weg kunnen laten.. 8.5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.