Jump to content

Liberty City Stories eerste info!


Tha Real G.

Recommended Posts

Vraagje : ik had op GTAForum.nl gezien dat bij GTA Liberty City Stories er een RC 'Helikoptertje' bestaat nu is de vraag : weet iemand waar die is of welke toyz ?? alvast bedankt !! :Y

Klopt, dit helikoptertje heet de 'RC Raider'. Hij heeft geen vaste vindplaatsen, je kan hem alleen gebruiken tijdens een RC zijmissie op Staunton Island, genaamd 'Ragin RC'. Ik weet trouwens niet wat het verder met dit topic te maken heeft, je maakt een nieuw topic aan met de 'nieuw onderwerp' knop, rechtsboven en rechtsonder in elk forum voor het geval dat je dat nog niet wist :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje : ik had op GTAForum.nl gezien dat bij GTA Liberty City Stories er een RC 'Helikoptertje' bestaat nu is de vraag : weet iemand waar die is of welke toyz ?? alvast bedankt !! :Y

Klopt, dit helikoptertje heet de 'RC Raider'. Hij heeft geen vaste vindplaatsen, je kan hem alleen gebruiken tijdens een RC zijmissie op Staunton Island, genaamd 'Ragin RC'. Ik weet trouwens niet wat het verder met dit topic te maken heeft, je maakt een nieuw topic aan met de 'nieuw onderwerp' knop, rechtsboven en rechtsonder in elk forum voor het geval dat je dat nog niet wist :)

De RC Raider is niet de enigste helikopter, je hebt ook nog de RC Goblin. Helaas komen beide niet meer voor in het spel zelf. Dus ook niet in Ragin' RC, daarin bestuur je de RC Bandit, een autootje. Waarschijnlijk zijn er wel Zijmissies geplant geweest met de RC helikoptertjes maar zijn deze niet doorgegaan of geschrapt. Nu zul je hem moeten verkrijgen met CheatDevice [PlayStation Portable] of ArMax/Codebreaker [PlayStation 2].

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...