DingKing Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 Toch raar dat ze er niks aan doen. Bing zelf heeft toch ook wel zoiets van: Is het niet veiliger om dit te censureren? Ach, het is wel grappig eigenlijk ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 Als ik zo op die foto's zie, Dan zie ik niks staan wat belangrijk is, En wat SA_Bulldog zecht klopt denk ik wel, In AREA 51 Gebeurt alles zowat onder de grond. En je ziet ook een Auto in een soort tunnel rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2009 hier nog zoiets vaags in Den Helder: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2009 wat maakt het uit, je kan er toch niets uit afleiden ? En als alles gecensureerd zou worden, zouden er alleen maar weer complottheorieën uit voortkomen omdat iedereen tegenwoordig zo paranoia is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2009 (bewerkt) Netzoals in Amsterdam, ik zat even te kijken waar Artis lag, en toen zag ik opeens een grote vlek, net bij de Kattenburgerstraat... Is daar iets wat wij niet mogen zien ofzo? EDIT: Ik weet weer wat het was, volgens mij de gevangenis... Bewerkt: 26 oktober 2009 door Gtaboy107 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2009 hier nog zoiets vaags in Den Helder: Dat herken ik, Dat is namelijk de marine basis. Vreemd dat ze dat censureren omdat je er met de marine dagen gewoon kon komen xD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald-Duck Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2009 (bewerkt) EDIT: Ik weet weer wat het was, volgens mij de gevangenis... Dat heeft dan weer te maken met privacy waarschijnlijk. Zelfs de beelden van het tractie controle systeem (die camera´s boven de weg) moeten al na 7 dagen verwijderd worden omdat het anders in strijd is met de privacy regels. Gaat wel een beetje ver vind ik, je kunt toch geen personen op google earth/maps etc. zien. Dat herken ik, Dat is namelijk de marine basis. Vreemd dat ze dat censureren omdat je er met de marine dagen gewoon kon komen xD. Wie weet dealt de marine wel drugs buiten die open dagen om. Bewerkt: 26 oktober 2009 door Donald-Duck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2009 Dat herken ik, Dat is namelijk de marine basis. Vreemd dat ze dat censureren omdat je er met de marine dagen gewoon kon komen xD. Dat klopt, maar toch is het zinvol om dit te censureren. Dit in verband met eventuele aanslagen ofzo. Als het niet gecensureerd is kun je dus makkelijk met Google Earth je routes etc in de basis plannen van bovenaf. Dat kan op een drukke marine dag wat minder goed denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2009 Het lijkt me sterk dat je 'het echte' Area 51 openbaar zou maken. Het is wel geheimzinnig dat 'Area 51'. Ze houden alles geheim, misschien hebben ze wel een paar buitenaardse dingen gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2009 Wie weet dealt de marine wel drugs buiten die open dagen om. Nee, je vergist je met de douane . Het lijkt me sterk dat je 'het echte' Area 51 openbaar zou maken. Het is wel geheimzinnig dat 'Area 51'. Ze houden alles geheim, misschien hebben ze wel een paar buitenaardse dingen gevonden. Laten we aub die discussie niet hier ook al beginnen, daar is al een topic over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2009 Check GTA SA als je Area 51 wilt zien Misschien ziet hij er zo ook in het echt uit Ik denk het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Check GTA SA als je Area 51 wilt zien Misschien ziet hij er zo ook in het echt uit Ik denk het niet in de erea 51 in SA is er geen vliegveld dus dat gaat sowieso al niet door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Check GTA SA als je Area 51 wilt zien Misschien ziet hij er zo ook in het echt uit Ik denk het niet in de erea 51 in SA is er geen vliegveld dus dat gaat sowieso al niet door In Area 69 is er een vliegveld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 In Area 69 is er een vliegveld. Nee, jij zal Verdant Meadows bedoelen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Check GTA SA als je Area 51 wilt zien Misschien ziet hij er zo ook in het echt uit Ik denk het niet in de erea 51 in SA is er geen vliegveld dus dat gaat sowieso al niet door echt wel, er zijn hangers daar met een landing en opstijgbaan. Hoe denk je anders dat de hydra's en helikopters daar beland zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.