Jump to content

Area 51 en Google Earth


GTAJoel

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael_Scofield94941

    4

  • Alexxxxxxxxxx

    3

  • Phoenyxar

    3

  • Mr.Shemale

    3

Netzoals in Amsterdam, ik zat even te kijken waar Artis lag, en toen zag ik opeens een grote vlek, net bij de Kattenburgerstraat... Is daar iets wat wij niet mogen zien ofzo?

EDIT: Ik weet weer wat het was, volgens mij de gevangenis...

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Ik weet weer wat het was, volgens mij de gevangenis...

Dat heeft dan weer te maken met privacy waarschijnlijk. Zelfs de beelden van het tractie controle systeem (die camera´s boven de weg) moeten al na 7 dagen verwijderd worden omdat het anders in strijd is met de privacy regels. Gaat wel een beetje ver vind ik, je kunt toch geen personen op google earth/maps etc. zien.

Dat herken ik,

Dat is namelijk de marine basis.

Vreemd dat ze dat censureren omdat je er met de marine dagen gewoon kon komen xD.

Wie weet dealt de marine wel drugs buiten die open dagen om. :puh:

Bewerkt: door Donald-Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Dat herken ik,

Dat is namelijk de marine basis.

Vreemd dat ze dat censureren omdat je er met de marine dagen gewoon kon komen xD.

Dat klopt, maar toch is het zinvol om dit te censureren. Dit in verband met eventuele aanslagen ofzo. Als het niet gecensureerd is kun je dus makkelijk met Google Earth je routes etc in de basis plannen van bovenaf. Dat kan op een drukke marine dag wat minder goed denk ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet dealt de marine wel drugs buiten die open dagen om. :puh:

Nee, je vergist je met de douane ;).

Het lijkt me sterk dat je 'het echte' Area 51 openbaar zou maken. Het is wel geheimzinnig dat 'Area 51'. Ze houden alles geheim, misschien hebben ze wel een paar buitenaardse dingen gevonden.

Laten we aub die discussie niet hier ook al beginnen, daar is al een topic over.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Check GTA SA als je Area 51 wilt zien :)

Misschien ziet hij er zo ook in het echt uit :)

Ik denk het niet :)

in de erea 51 in SA is er geen vliegveld dus dat gaat sowieso al niet door :puh:

echt wel, er zijn hangers daar met een landing en opstijgbaan. Hoe denk je anders dat de hydra's en helikopters daar beland zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...