Michael_Scofield94941 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Check GTA SA als je Area 51 wilt zien Misschien ziet hij er zo ook in het echt uit Ik denk het niet in de erea 51 in SA is er geen vliegveld dus dat gaat sowieso al niet door echt wel, er zijn hangers daar met een landing en opstijgbaan. Hoe denk je anders dat de hydra's en helikopters daar beland zijn. Ja, dat is waar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Check GTA SA als je Area 51 wilt zien Misschien ziet hij er zo ook in het echt uit Ik denk het niet in de erea 51 in SA is er geen vliegveld dus dat gaat sowieso al niet door echt wel, er zijn hangers daar met een landing en opstijgbaan. Hoe denk je anders dat de hydra's en helikopters daar beland zijn. Ja, dat is waar Area 69 heeft geen land/opstijgbaan, als je ven wat beter nadenkt: de Cargobob, Hunter en Hydra, stijgen verticaal op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2009 Check GTA SA als je Area 51 wilt zien Misschien ziet hij er zo ook in het echt uit Ik denk het niet in de erea 51 in SA is er geen vliegveld dus dat gaat sowieso al niet door echt wel, er zijn hangers daar met een landing en opstijgbaan. Hoe denk je anders dat de hydra's en helikopters daar beland zijn. Ja, dat is waar Area 69 heeft geen land/opstijgbaan, als je ven wat beter nadenkt: de Cargobob, Hunter en Hydra, stijgen verticaal op. Ja, dat is ook waar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2009 Heeft eigelijk ooit iemand kunnen inbreken in Area 51 ? Er werdt mij eens verteld dat een team met oude seals het geprobeerd hebben en dat ze erin geslaagd zijn, is dit waar ? Ik wil namelijk een spreekbeurt over Area 51 houden op school. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Heeft eigelijk ooit iemand kunnen inbreken in Area 51 ? Er werdt mij eens verteld dat een team met oude seals het geprobeerd hebben en dat ze erin geslaagd zijn, is dit waar ? Ik wil namelijk een spreekbeurt over Area 51 houden op school. kan je toch googlen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 In Area 69 is er een vliegveld. Nee, jij zal Verdant Meadows bedoelen . Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Dit vind ik dus niet leuk he.. Beetje mijn achtertuin te lopen begluren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Dit vind ik dus niet leuk he.. Beetje mijn achtertuin te lopen begluren Jouw achtertuin? O.o Ik altijd gedacht hebben dat ik daar woonde... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Check GTA SA als je Area 51 wilt zien Misschien ziet hij er zo ook in het echt uit Ik denk het niet in de erea 51 in SA is er geen vliegveld dus dat gaat sowieso al niet door echt wel, er zijn hangers daar met een landing en opstijgbaan. Hoe denk je anders dat de hydra's en helikopters daar beland zijn. Ja, dat is waar Area 69 heeft geen land/opstijgbaan, als je ven wat beter nadenkt: de Cargobob, Hunter en Hydra, stijgen verticaal op. Ja, dat is ook waar Er is gewoon een landingsbaan hoor. De Hydra trouwens ook horizontaal opstijgen, door die stijgdingetjes te verzetten terwijl je nog op de grond staat. Ik heb er wel eens een AT-400 geland in SA-MP, helaas was het vervolgens boem omdat de landingsbaan te kort was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.