Jump to content

Verschillen PSP-versie


Dakendak

Recommended Posts

Ok , dit is een topic om de verschillen van GTA : CW PSP en GTA:CW DS te bespreken . En dan heb ik het niet over de graphics , missies , want dat weten we al . Maar bv. de motor-besturing , is die er op vooruitgegaan , ...

[b]Pluspunten verschillen:[/b]
TEKST
[b]Minpunten verschillen:[/b]
TEKST

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Ok , dit is een topic om de verschillen van GTA : CW PSP en GTA:CW DS te bespreken . En dan heb ik het niet over de graphics , missies , want dat weten we al . Maar bv. de motor-besturing , is die er op vooruitgegaan , ...

[b]Pluspunten verschillen:[/b]
TEKST
[b]Minpunten verschillen:[/b]
TEKST

Allereest, ik heb hem sinds vandaag op de PSP.. Dus over de missies kan ik niet veel zeggen..

De auto's zijn veel beter uitgewerkt.. Ik zag wat screenshots gezien van de DS, en daarna vergeleken met de auto's op mijn PSP. Het ziet er echt veel beter uit op de PSP.

De omgeving ziet er ook veel mooier uit.. Ik heb weer een DS screenshot erbij gepakt, en daar mn PSP ernaast gelegd,

ziet er echt heel goed uit.. veel beter dan de DS.

Motorrijden.. tja.. Dat is er niet echt op vooruitgegaan. Motor's zijn echt onbestuurbare krengen, op de DS en op de PSP. Zoals ik al zei weet ik niet veel van de missies af.. Dus, misschien kan iemand anders je er nog even mee helpen :)

Veel plezier nog. Groeten Dark_Zemy

PS: Oeps! Ik heb het lijstje met vraagjes over het hoofd gezien. :#

Bewerkt: door Dark_Zemy
Link to comment
Delen op andere websites

Pluspunten verschillen

- Betere graphics in de PSP versie

- Betere missies in de PSP versie ( heb het spel sinds dinsdag, toen het in USA uitkwam )

- Fijnere missies in de PSP versie ( heb nu 12,20 % compleet )

Minpunten verschillen

- Nog altijd geen stemmen

- Geen 3D

Link to comment
Delen op andere websites

Pluspunten verschillen:3D ! (Het is 3D , maar topdown view ;))

Realistischer . en zeg niet dat dat gescript is , alles is gescript ...

De touch-screen functie is goed vervangen

(Licht)effecten

Minpunten verschillen:Zelfde missies

Online ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb zelf alleen een DS maar ik heb hem bij een vriend gespeeld.

Pluspunten

+Ik vind dat eigenlijk alles er beter uit ziet op de PSP.

+De map is opgeschroefd zodat je rondere bochten hebt enz.

Minpunten:

-Ik vind dat de auto's nog wel wat gedetailleerder kunnen.

-Ze hadden er op z'n minst goede muziek met zang in kunnen zetten i.p.v. dat instrumentale gekloot.

-En jammer dat er geen voice actors in zitten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van elke GTA game genoten, maar ik kan CTW echt niet waarderen. Ik heb de PSP versie gespeeld, en ik vind de top-down view niks. Ik speel ontzettend veel retro games, dus het is niet dat ik veel om graphics geef. In de eerste 2 GTA delen werkte het goed, maar CTW probeert té veel te bereiken met het beperkte top-down view dat ze gekozen hebben.

Ik snap ook niet goed waarom ze hebben gekozen voor de PSP port. Ik was blij met het nieuws, zoals veel mensen, maar eigenlijk is het een nutteloze zet. De game was gemaakt voor de DS, en het maakte optimaal gebruik van de DS z'n mogelijkheden. De PSP versie heeft niets extras (...Behalve 1 missie), en het lijkt mij gewoon een cash-in van Rockstar.

De verhaallijn in het spel vond ik, voor zover ik het heb gevolgd, niet interessant. De hoofdpersonage heeft niet veel character development, het verhaal is nogal ''rushed'' en het kon mij niet pakken.

Kortom: De gameplay vind ik niets, hoewel ik het voor de DS-versie allemaal prima kan waarderen, de verhaallijn is erg opgeschoten en het is de eerste keer dat ik zo teleur ben gesteld door een GTA game. Misschien dat als ik hem op de DS had gespeeld hem meer had kunnen waarderen, maar ik heb geen DS :N

Laat me weten waar je het niet en wel mee eens bent ;)

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met "Verschillen PSP-versie"<<<

Link to comment
Delen op andere websites

1. Wat moeten we hiermee? Er zijn a tal van topics waar je je mening over de PSP versie kan uitspreken.

2. Oke de graphics boeien mij ook niets. Maar ik vind de gameplay wel leuk. Het verhaal lette ik toch niet zoveel op. En ik heb de DS versie gespeeld En vind deze (PSP versie) beter.

Maar dan heb ik een vraag aan jou. Je prijst de DS versie de hemel in terwijl je de DS versie nog nooit hebt gespeeld. Je hebt al een uitgebreide mening over een bepaald ding, terwijl je het zelf nog nooit hebt gedaan of gezien. Dat klopt toch niet?

En BTW. Ieder spel van iedere maker is eigenlijk een "Cash-in". In deze tijden draait het allemaal om Winst Winst en nog meer Winst. En ja als je alles al hebt van een spel (Map, voertuigen, wapens e.t.c) dan is dat gewoon weer een goedkope manier om over een beetje extra winst te maken. Dat is ook de redenen dat veel spellen Multi-Platform zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...