Michael_Scofield94941 Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 Hey Ik zou graag een lijstje willen hebben van de hidden interiors in GTA VCS op PSP. Weet iemand er een paar ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Er zijn jammer genoeg géén hidden interiors in GTA VCS. PS: Verbeter me als ik het fout heb. Bewerkt: 23 oktober 2009 door Ottoman 47 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 Er zijn er tch? Maar echt heel weinig, alleen wat voor een paar missie's zoals In The Air Tonight(Hyman Memorial Stadium) en Domo Arigato Domestoboto(Mendez House) , maar dan in de Blue Hell, dit klopt toch, niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 Er zijn er tch? Maar echt heel weinig, alleen wat voor een paar missie's zoals In The Air Tonight(Hyman Memorial Stadium) en Domo Arigato Domestoboto(Mendez House) , maar dan in de Blue Hell, dit klopt toch, niet? Ja, dat klopt, maar ik bedoelde eigelijk iets wat bijna niemand weet bv. Is er een police station interior in GTA VCS ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 Er zijn er tch? Maar echt heel weinig, alleen wat voor een paar missie's zoals In The Air Tonight(Hyman Memorial Stadium) en Domo Arigato Domestoboto(Mendez House) , maar dan in de Blue Hell, dit klopt toch, niet? Ja, dat klopt, maar ik bedoelde eigelijk iets wat bijna niemand weet bv. Is er een police station interior in GTA VCS ? Wat niemand weet? Nee, dat zit er niet in . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 Er zijn er tch? Maar echt heel weinig, alleen wat voor een paar missie's zoals In The Air Tonight(Hyman Memorial Stadium) en Domo Arigato Domestoboto(Mendez House) , maar dan in de Blue Hell, dit klopt toch, niet? Ja, dat klopt, maar ik bedoelde eigelijk iets wat bijna niemand weet bv. Is er een police station interior in GTA VCS ? Wat niemand weet? Nee, dat zit er niet in . ah ok, dus eigelijk heeft VCS bijna geen interiors Dan ga ik een topic starten over GTA Liberty City Stories en GTA Chinatown Wars interiors (dat zijn de gta's die ik op psp heb, in GTA III, GTA VC en GTA SA ken ik al genoeg interiors en GTA IV kan ik niet spelen op mijn pc ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Naast Phil's Stadion, het Mendez huis en de Vice Point Mall (Die uit de zombiemissie, niet de bereikbare) zijn alle interiors net als in LCS onzichtbaar. Of ze dan bereikbaar zijn met de Cheatdevice weet ik niet. Maar ze zitten in ieder geval gewoon op hun eigen plek. (Denk aan de King Knuts, als je naar buiten kijkt zie je gewoon de hele stad) Waarom die eerder genoemde interiors dat niet zijn, is omdat ze gewoon vrijwel te groot zijn of er is geen plaats meer voor ze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.