Jump to content

GTA Vice City Stories Hidden Interiors


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Er zijn er tch? Maar echt heel weinig, alleen wat voor een paar missie's zoals In The Air Tonight(Hyman Memorial Stadium) en Domo Arigato Domestoboto(Mendez House) :) , maar dan in de Blue Hell, dit klopt toch, niet? :7

Ja, dat klopt, maar ik bedoelde eigelijk iets wat bijna niemand weet

bv. Is er een police station interior in GTA VCS ?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn er tch? Maar echt heel weinig, alleen wat voor een paar missie's zoals In The Air Tonight(Hyman Memorial Stadium) en Domo Arigato Domestoboto(Mendez House) :) , maar dan in de Blue Hell, dit klopt toch, niet? :7

Ja, dat klopt, maar ik bedoelde eigelijk iets wat bijna niemand weet

bv. Is er een police station interior in GTA VCS ?

Wat niemand weet? :7 Nee, dat zit er niet in :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn er tch? Maar echt heel weinig, alleen wat voor een paar missie's zoals In The Air Tonight(Hyman Memorial Stadium) en Domo Arigato Domestoboto(Mendez House) :) , maar dan in de Blue Hell, dit klopt toch, niet? :7

Ja, dat klopt, maar ik bedoelde eigelijk iets wat bijna niemand weet

bv. Is er een police station interior in GTA VCS ?

Wat niemand weet? :7 Nee, dat zit er niet in :N .

ah ok, dus eigelijk heeft VCS bijna geen interiors :)

Dan ga ik een topic starten over GTA Liberty City Stories en GTA Chinatown Wars interiors (dat zijn de gta's die ik op psp heb, in GTA III, GTA VC en GTA SA ken ik al genoeg interiors en GTA IV kan ik niet spelen op mijn pc )

Link to comment
Delen op andere websites

Naast Phil's Stadion, het Mendez huis en de Vice Point Mall (Die uit de zombiemissie, niet de bereikbare) zijn alle interiors net als in LCS onzichtbaar. Of ze dan bereikbaar zijn met de Cheatdevice weet ik niet. Maar ze zitten in ieder geval gewoon op hun eigen plek. (Denk aan de King Knuts, als je naar buiten kijkt zie je gewoon de hele stad) Waarom die eerder genoemde interiors dat niet zijn, is omdat ze gewoon vrijwel te groot zijn of er is geen plaats meer voor ze. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...