Jump to content

Nieuw budget AMD systeempje!

Recommended Posts

Geplaatst:

heb jij een linkje voor mij dan voor onder de 100 euro?

bij AZerty verkopen ze alleen minstens voor 110 :puh: en dan is de levertijd 2weken

Ja ik kan dus eigenlijk ook nergens die HD5750 vinden behalve bij Azerty met een lange levertijd beetje raar?

is een HD4850 ook niks of ja dus de 9800GT :puh:

En zal ik dan voor 1GB of 512MB gaan

• Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• danz

31

• Exoit

15

• Sprunk

7

• .Senne

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Je moet de HD 5750 kopen, je wacht toch nog op de prijsverlaging, dan is de HD 5750 ook wel wat lager geprijsd en is hij op voorraad :D Hoe meer er van zijn hoe minder het kost en nu zijn ze nog erg schaars dus..

Geplaatst:

ja oke maar ik heb wel zin om mijn pc snel te bestellen en niet nog maandjes te wachten:P

Maar je bedoel dus Zo een?

Ik hoop dat de prijsverlaging van de procesoren snel plaatsvindt etc.

Geplaatst:

Lijkt mij niet dat AMD de prijzen gaat laten zakken todat de Fermi uitkomt. Logisch is dat AMD lekker deze prijzen blijft hanteren en zeer rijk word van hun monopolie op DX11 gebied.

Geplaatst:

Ja oke ik bestel deze vakantie een keer iets ;)

En kijk dit is dan zeg maar mijn basis.

En dan heb ik nog ongeveer 200 euro over voor een cpu en gpu.

Wat is dan verstanding?

100 voor cpu en 100 voor gpu?

Dan kan ik voor een Phenom II 925 gaan ofzo?

Dat voldoet voor mij denk ik ook wel toch als niet echt super gamer?

Alleen dan heb ik nog net iets minder dan 100 euro over voor een GPU.

en dan lijkt mij een 9800gt toch net iets meer geschikt voor mij.

Samenstelling!

Met een iets goedkopere voeding omdat ik iets meer goede ervaringen heb met OCZ dan met antec :$

Geplaatst:

Je luistert echt niet hé? Neem nou die HD 5750, dan ben je echt future proof, ook later voor wat games om ze toch af en toe te kunnen spelen. Maarja het is natuurlijk je eigen keus ;)

Geplaatst:

haha ja sorry man ik ben eigenwijs :puh:

haha het spijt me :$

Maar voor de Phenom II 925 kan ik best gaan toch!

Alleen ja ik wil ook best voor die HD5750 gaan alleen ik kan hem haast bijna nergens krijgen?

Geplaatst:

haha ja sorry man ik ben eigenwijs :puh:

haha het spijt me :$

Maar voor de Phenom II 925 kan ik best gaan toch!

Alleen ja ik wil ook best voor die HD5750 gaan alleen ik kan hem haast bijna nergens krijgen?

Je moet gewoon geduld hebben ;)

Geplaatst:

Ja geduld heb ik niet zoveel:P,

ik ben ook al een paar maandenaanhet rondkijken naar een nieuw systeem en nou wil ik ook echt iets bestellen!

en nu heb ik ongeveer wel een geode samenstelling alleen zoek ik dus een goede GPU en dan raden jullie mij die HD aan die net iets boven mijn budget is maar oke, en nou wil ik ook daad werkelijk iets gaan bestellen :puh:

Geplaatst:

Ja geduld heb ik niet zoveel:P,

ik ben ook al een paar maandenaanhet rondkijken naar een nieuw systeem en nou wil ik ook echt iets bestellen!

en nu heb ik ongeveer wel een geode samenstelling alleen zoek ik dus een goede GPU en dan raden jullie mij die HD aan die net iets boven mijn budget is maar oke, en nou wil ik ook daad werkelijk iets gaan bestellen :puh:

Heb gewoon nog even geduld en dan kan je aan de slag :D En ga je hem ook zelf in elkaar zetten, heb je daar aan gedacht? Als je hem niet zelf in elkaar zet maar laat zetten kost dat weer 60 euro hoor!

Geplaatst:

Neem dan voor 100 euro een HD4850, of een piepklein beetje betere GTS250. De GTS250 is in een aantal gevallen zelfs nog ietsiepietsie sneller dan een 5750, dus je haalt echt geen bagger is huis. En die 925 is een prima processor. :puh:

Geplaatst:

Helemaal vergeten, die 925 is inderdaad een prima processor, vooral voor jou doeleinden en is niet al te duur. Ik zeg doen ;) en die GTS 250 is ook niet slecht niet, daar kan je ook altijd nog voor gaan ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ja ik ga de pc zelf in elkaar zetten;)

En bedankt voor jullie hulp, maar voor de GTS250 zal ik dus voor de 512 mb versie gaan aangezien die het goedkoopste is en een 1gbal rond de 110 euro licht XD

En die GTS250 hebben wel allemaal directx 10 toch?

Wat voor een GTS250 is dan slim om voor te gaan ? :engel:

http://www.azerty.nl/0-971-207497/palit-geforce-gts-250-grafisch.html zo een?:puh:

Bewerkt: door danz
Geplaatst:

Ja ik ga de pc zelf in elkaar zetten;)

En bedankt voor jullie hulp, maar voor de GTS250 zal ik dus voor de 512 mb versie gaan aangezien die het goedkoopste is en een 1gbal rond de 110 euro licht XD

En die GTS250 hebben wel allemaal directx 10 toch?

Wat voor een GTS250 is dan slim om voor te gaan ? :engel:

http://www.azerty.nl/0-971-207497/palit-geforce-gts-250-grafisch.html zo een?:puh:

Ga maar voor de 512 MB versie, jij gamed toch nauwlijks maar voor de games is dat gewoon perfect.

In jou geval zou ik voor deze gaan. Goedkoop maar zeker niet slecht ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...