danz Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 zal ik dan dit bestellen: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B240727%5D=1&product%5B5545%5D=1&product%5B204333%5D=1&product%5B234412%5D=1&product%5B230944%5D=1&product%5B237547%5D=1 En op welk niveau zeg maar kan ik GTA SA en IV spelen? Medium? Reageren
Exoit Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 (bewerkt) Ik zou het bestellen, SA op Very high gewoon en ik denk IV op medium/high. Heb je ook al behuizing? Ik heb niets gezegd :$ @Hieronder: Danku Bewerkt: 25 oktober 2009 door Exoit Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 (bewerkt) SA kan je zeker wel goed spelen, maar dat is op ongeveer alle nieuwe computers zo. Waarschijnlijk kun je IV wel op medium spelen, maar ik verwacht geen high. Ik denk dat de persoon boven mij het toch beter weet dan ik Bewerkt: 25 oktober 2009 door Donald-Duck Reageren
danz Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 hahahahahaa Ja ik heb een oude behuizing mooi zwart mat gespoten enzo;) maar dat word dus lekker bestellen Reageren
Exoit Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Mooizo, ga maar lekker bestellen Maar, we willen wel foto's zodra je hem hebt/inelkaar gezet hebt Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 High gaat echt wel. Ik speel ook op high (behalve texture) en het draait goed. Reageren
Exoit Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 High gaat echt wel. Ik speel ook op high (behalve texture) en het draait goed. Dat bedoel ik dus High gaat daar mee lukken. Ookal game je niet zo vaak het is toch leuk om ook nog een game op high te kunnen spelen als je niet zo vaak gamed Reageren
danz Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 High gaat echt wel. Ik speel ook op high (behalve texture) en het draait goed. Dat bedoel ik dus High gaat daar mee lukken. Ookal game je niet zo vaak het is toch leuk om ook nog een game op high te kunnen spelen als je niet zo vaak gamed Zojuist besteld bij Azerty totaal voor 466 euro inclusief bij komende kosten! Alle producten waren op vooraad bij leverencier dus zal 2-4 daagjes duren! En fotos zal ik maken alleen ik heb nog wel een heel oud beeldscherm :$ Maar dat komt ooit nogwel Reageren
Exoit Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 High gaat echt wel. Ik speel ook op high (behalve texture) en het draait goed. Dat bedoel ik dus High gaat daar mee lukken. Ookal game je niet zo vaak het is toch leuk om ook nog een game op high te kunnen spelen als je niet zo vaak gamed Zojuist besteld bij Azerty totaal voor 466 euro inclusief bij komende kosten! Alle producten waren op vooraad bij leverencier dus zal 2-4 daagjes duren! En fotos zal ik maken alleen ik heb nog wel een heel oud beeldscherm :$ Maar dat komt ooit nogwel Het beeldscherm maakt niks uit. Ik vind het erg leuk voor je dat je hem hebt besteld. Ik leverde ook graag hulp aan dit topic Omdat ik je een goed luisterende af en toen wat eigenwijze kerel vind Reageren
danz Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 (bewerkt) haha ik vind jullie hulp hier ook gewoon top! beter dan op adnere fora's in ieder geval. En ja dat is precies een beschrijving van mij Bewerkt: 25 oktober 2009 door danz Reageren
Exoit Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 haha ik vind jullie hulp hier ook gewoon top! beter dan op adnere fora's in ieder geval. En ja dat is precies een beschrijving van mij Dankjewel Ik wens je in iedergeval erg veel plezier met je nieuwe PC Tot de volgende keer Reageren
danz Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 (bewerkt) De levertijd van alle producten waren 2-3 dagen ze waren op vooraad bij de levenrancier. Nu ik vanochtend op Azerty keek was nog geen 1 product ''gereserveerd'' een uur later was er 1 product. Maar op dit moment zijn 5 van de 6 producten gereserveerd en ik wacht alleen nog op mijn GTS250 en dan kan het pakket worden verstuurd. Ik dacht dat het morgen wel zal komen maar aangezien de GTS250 er nog niet is heb ik daar een hardhoofd in Bewerkt: 27 oktober 2009 door danz Reageren
Exoit Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 De levertijd van alle producten waren 2-3 dagen ze waren op vooraad bij de levenrancier. Nu ik vanochtend op Azerty keek was nog geen 1 product ''gereserveerd'' een uur later was er 1 product. Maar op dit moment zijn 5 van de 6 producten gereserveerd en ik wacht alleen nog op mijn GTS250 en dan kan het pakket worden verstuurd. Ik dacht dat het morgen wel zal komen maar aangezien de GTS250 er nog niet is heb ik daar een hardhoofd in Nou, hopen dat het dan snel komt, en dan kan je foto's maken Reageren
danz Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 haha ja ga ik zeker doen! Nog steeds is alles er behalve de GTS205 haah nou zul je zien dat het pas vrijdag komt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.