MegaPilot Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Hey, ik rij net naar een missie, is er een bus ontploft, staat er een auto in brand, is de brandweer aan het blussen en staat de politie errond. Is CTW net als IV zo realistisch? Dit vond ik wel vetgaaf. Groeten, Brecht Reageren
Dakendak Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Hey, ik rij net naar een missie, is er een bus ontploft, staat er een auto in brand, is de brandweer aan het blussen en staat de politie errond. Is CTW net als IV zo realistisch? Dit vond ik wel vetgaaf. Groeten, Brecht Nou , ik denk van wel . Maar , ik wou dat je net zoals in GTA IV viel . Dat konden ze wel maken vond ik . Maar voor de rest prachtgame ! Reageren
DingKing Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Ja, het is inderdaad ook erg realistisch. Af en toe niet, maar in dit soort momenten wel weer. Goed degelijk spel! Reageren
ViceCityFM Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Nee, één iemand die 5000 gangsters vermoord is niet realistisch Reageren
Dakendak Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Nee, één iemand die 5000 gangsters vermoord is niet realistisch 5000 gangsters ? Jij kan niet tellen . En hij doet dat zeker niet in 1 keer , ook niet in het spel . En er zijn genoeg dingen die anders wel realistisch zijn ... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Hey, ik rij net naar een missie, is er een bus ontploft, staat er een auto in brand, is de brandweer aan het blussen en staat de politie errond. Is CTW net als IV zo realistisch? Dit vond ik wel vetgaaf. Groeten, Brecht Die realisme is helaas alleen maar tijdens de missies. Verder zal je het niet tegen komen. Reageren
Nissan Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Dat zogenaamde realisme is scripted. Het is vaak ook heel onrealistisch hoor. Kijk maar eens naar de missies van Zhou Ming. Reageren
ViceCityFM Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Nee, één iemand die 5000 gangsters vermoord is niet realistisch 5000 gangsters ? Jij kan niet tellen . En hij doet dat zeker niet in 1 keer , ook niet in het spel . En er zijn genoeg dingen die anders wel realistisch zijn ... Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Ja inderdaad. Ook kan je politieachtervolgingen meemaken (van iemand anders natuurlijk) CTW is een prachtgame, is de 35 euries meer dan waard! Reageren
Dakendak Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Ja inderdaad. Ook kan je politieachtervolgingen meemaken (van iemand anders natuurlijk) CTW is een prachtgame, is de 35 euries meer dan waard! Ja , dit is een prachtgame . En die politie-achtervolgingen zijn ook wijs ! Ik zie ook vaak mensen in een huis stappen ... Dit is realistisch ! Aleen zit ik vast bij die eerste missie van die camera-vrouw *BUMP* : Ik heb ontdekt dat dealers nu ook wapens hebben ! Kan soms handig zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.