Jump to content

CTW realistisch? :O


MegaPilot

Recommended Posts

Hey,

ik rij net naar een missie, is er een bus ontploft, staat er een auto in brand, is de brandweer aan het blussen en staat de politie errond. Is CTW net als IV zo realistisch? Dit vond ik wel vetgaaf. :D

Groeten,

Brecht

Nou , ik denk van wel :D . Maar , ik wou dat je net zoals in GTA IV viel . Dat konden ze wel maken vond ik . Maar voor de rest prachtgame :tu:!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, één iemand die 5000 gangsters vermoord is niet realistisch

5000 gangsters ? Jij kan niet tellen . En hij doet dat zeker niet in 1 keer , ook niet in het spel . En er zijn genoeg dingen die anders wel realistisch zijn ...

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

ik rij net naar een missie, is er een bus ontploft, staat er een auto in brand, is de brandweer aan het blussen en staat de politie errond. Is CTW net als IV zo realistisch? Dit vond ik wel vetgaaf. :D

Groeten,

Brecht

Die realisme is helaas alleen maar tijdens de missies. Verder zal je het niet tegen komen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, één iemand die 5000 gangsters vermoord is niet realistisch

5000 gangsters ? Jij kan niet tellen . En hij doet dat zeker niet in 1 keer , ook niet in het spel . En er zijn genoeg dingen die anders wel realistisch zijn ...

:t

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad. Ook kan je politieachtervolgingen meemaken (van iemand anders natuurlijk)

CTW is een prachtgame, is de 35 euries meer dan waard! :dans:

Ja , dit is een prachtgame . En die politie-achtervolgingen zijn ook wijs ! Ik zie ook vaak mensen in een huis stappen ... Dit is realistisch ! Aleen zit ik vast bij die eerste missie van die camera-vrouw :7

*BUMP* : Ik heb ontdekt dat dealers nu ook wapens hebben ! :dans: Kan soms handig zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...