Jump to content

Collab


Jesperkaj

Recommended Posts

Omdat hier nauwelijks tot niet aan collabs worden gedaan, leek het me leuk om met een groepje een collab te maken.

Wat is een collab?

Een collab is een term die wordt om, in dit geval met graphics, een signature samen te maken met anderen. De één begint aan de signature, die post de PSD hier en dan is de volgende aan de beurt. Zo gaat het maar door tot de laatste aan de beurt is. Die maakt de signature af en dat wordt dan uiteindelijk het eindresultaat. Je kan dit met zoveel personen doen als je wilt.

Hoeveel personen?

Nu wil ik graag een collab doen met 4 personen. De volgorde zal ik bepalen.

  1. Jesperkaj
  2. CrackerzElite
  3. Forumrunner
  4. Jon-asses

Inschrijven is niet meer mogelijk!

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel mee doen. Talent en veel ervaring heb ik helaas niet.

IK.. doe wel mee.

Aangezien in leuk werk van jullie heb gezien, voeg ik jullie allebei toe. ;)

  1. Jesperkaj
  2. CrackerzElite
  3. Forumrunner
  4. Vrij.

Link to comment
Delen op andere websites

Indien het een goed begin is wil ik wel finishen. Aangezien er op gtaforum veel te weinig in het gfxgedeelte gedaan dat stimulerend kan werken. Zoals collabs dus. Goed idee Jesper. :bier:

Oké Jon, jij finisht. Ik zal vanavond of anders morgenn een beginnetje maken, want ik heb vandaag ook nog OWN erbij. Wie gaat daarna: Forumrunner of CrackerzElite?

  1. Jesperkaj
  2. Forumrunner of CrackerzElite
  3. Forumrunner of CrackerzElite
  4. Jon-asses

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het een idee dat we van elkaar afspreken wie welke punten verzorgt, en dan kijken we vooraf wie waar goed in is. Natuurlijk is sjonnie overal goed in:p

Indien het een goed begin is wil ik wel finishen. Aangezien er op gtaforum veel te weinig in het gfxgedeelte gedaan dat stimulerend kan werken. Zoals collabs dus. Goed idee Jesper. :bier:

Oké Jon, jij finisht. Ik zal vanavond of anders morgenn een beginnetje maken, want ik heb vandaag ook nog OWN erbij. Wie gaat daarna: Forumrunner of CrackerzElite?

  1. Jesperkaj
  2. Forumrunner of CrackerzElite
  3. Forumrunner of CrackerzElite
  4. Jon-asses

Een idee? Ik denk dat we zo het maximale resultaat kunnen verkrijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het een idee dat we van elkaar afspreken wie welke punten verzorgt, en dan kijken we vooraf wie waar goed in is. Natuurlijk is sjonnie overal goed in:p

Indien het een goed begin is wil ik wel finishen. Aangezien er op gtaforum veel te weinig in het gfxgedeelte gedaan dat stimulerend kan werken. Zoals collabs dus. Goed idee Jesper. :bier:

Oké Jon, jij finisht. Ik zal vanavond of anders morgenn een beginnetje maken, want ik heb vandaag ook nog OWN erbij. Wie gaat daarna: Forumrunner of CrackerzElite?

  1. Jesperkaj
  2. Forumrunner of CrackerzElite
  3. Forumrunner of CrackerzElite
  4. Jon-asses

Een idee? Ik denk dat we zo het maximale resultaat kunnen verkrijgen.

Oef te laat gelezen. :puh: Ik ben nu bezig met een voetbalsignature. Stemt iedereen daarmee in?

Link to comment
Delen op andere websites

In de stijl die ze Soccersigs ofzoiets hebben? Daar suck ik echt in.. Maar wat moet ik doen? Tekst, kleur? Lightning? Zeg het maar.

Ik heb nu de background gemaakt, de render geplaatst en de tekst gedaan. Doe maar wat brushes of wat je zelf wilt erbij.

Mijn begin:

collabjkcefrjacopy.jpg

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Of Forumrunner geeft hier een geweldige draai aan of ik neem mijn deelname terug. Sorry maar vind het nu niet echt nice. :$ + de render is zo overbelicht geraakt.

Mooi projectje voor je dan toch? Ben wel benieuwd wat je er van bakt. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...