Jon-asses Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Of Forumrunner geeft hier een geweldige draai aan of ik neem mijn deelname terug. Sorry maar vind het nu niet echt nice. :$ + de render is zo overbelicht geraakt. Mooi projectje voor je dan toch? Ben wel benieuwd wat je er van bakt. Is dat een uitdaging? Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Je mag me best de PSD sturen hoor. Als je me dan ff je msn geeft kan ik hem je sturen.. Of Forumrunner geeft hier een geweldige draai aan of ik neem mijn deelname terug. Sorry maar vind het nu niet echt nice. :$ + de render is zo overbelicht geraakt. Wat slap zeg.. Je kunt toch ook gewoon eventjes met de burn tool erover heen? En denk je dat ik de sig nice vond toen ik begon? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Je mag me best de PSD sturen hoor. Als je me dan ff je msn geeft kan ik hem je sturen.. Of Forumrunner geeft hier een geweldige draai aan of ik neem mijn deelname terug. Sorry maar vind het nu niet echt nice. :$ + de render is zo overbelicht geraakt. Wat slap zeg.. Je kunt toch ook gewoon eventjes met de burn tool erover heen? En denk je dat ik de sig nice vond toen ik begon? Doe maar via PB. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Of Forumrunner geeft hier een geweldige draai aan of ik neem mijn deelname terug. Sorry maar vind het nu niet echt nice. :$ + de render is zo overbelicht geraakt. Wat slap zeg.. Je kunt toch ook gewoon eventjes met de burn tool erover heen? En denk je dat ik de sig nice vond toen ik begon? Was het maar zo makkelijk he Ik zou de sig kunnen finishen, man dan is niets van jullie deel nog zichtbaar. Das geen collab te noemen eh dan. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Je mag me best de PSD sturen hoor. Als je me dan ff je msn geeft kan ik hem je sturen.. Of Forumrunner geeft hier een geweldige draai aan of ik neem mijn deelname terug. Sorry maar vind het nu niet echt nice. :$ + de render is zo overbelicht geraakt. Wat slap zeg.. Je kunt toch ook gewoon eventjes met de burn tool erover heen? En denk je dat ik de sig nice vond toen ik begon? Doe maar via PB. Ok.. Hoe? Ik weet niet waar je PSD'S kunt uploaden. Of Forumrunner geeft hier een geweldige draai aan of ik neem mijn deelname terug. Sorry maar vind het nu niet echt nice. :$ + de render is zo overbelicht geraakt. Wat slap zeg.. Je kunt toch ook gewoon eventjes met de burn tool erover heen? En denk je dat ik de sig nice vond toen ik begon? Was het maar zo makkelijk he Ik zou de sig kunnen finishen, man dan is niets van jullie deel nog zichtbaar. Das geen collab te noemen eh dan. Dan wals je er toch over heen . Doe lekker waar je zin in hebt. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 MegaUpload UploadPSD 2shared Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Thx Jesperkaj. Klik voor de download link. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Kan je het niet gewoon per PB doen? Zo wordt het werk niet gejat door onbevoegden. Reageren
Jay; Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Goed initiatief. Heb het topic wel even verplaatst naar Graphics General and Discuss. Vind het hier toch iets beter thuishoren dan in de Showroom. Als jullie klaar zijn kunnen jullie het uiteraard in de Showroom posten. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Ik stap er uit, ik bak niks van voetbalsigs. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Ik stap er uit, ik bak niks van voetbalsigs. Ik toch ook niet.. Maar ga ik dan een beetje laf doen en het opgeven... Reageren
Ghosty Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Echt hilarisch dit. Sommigen reacties hier failen gewoon. De hele collab is collapsed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.