TOMASRIGHT Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 in de Episodes van Liberty City handleiding staat een soort van advertentie over een theatervoorstelling dat Liberty City, It's Over heet. in de letters onderaan sttat Next Stop en dan een gescheurd stukje waar je als je goed kijkt een landelijk gebied ziet, zou dit Whetstone van GTA San Andreas kunnen zijn? hier hebben jullie een foto van de ''flyer'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik begrijp niet echt wat het met Whetstone van GTA San Andreas te maken heeft...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TOMASRIGHT Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik begrijp niet echt wat het met Whetstone van GTA San Andreas te maken heeft...? omdat het vlakbij Los Santos ligt en waar ligt Los Santos, in San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Erg goed gevonden, lijkt op een sterke hint naar de volgende game, alleen kan ik niet echt iets opmaken uit die onderstaande foto. Het lijkt inderdaad iets van een soort berg, ik hoop eigenlijk op Vice City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik hoopte altijd dat Vice City hierna zou komen. Door bij The Ballad of Gay Tony Vice City FM erin te zetten dacht dat het ook zou gebeuren.... Dit is ook erg goed gevonden, maar ik hoop dat het niet waar is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Hier zit ergens wel een hint in maar daar zit toch in de verste verte Whetstone toch niet in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Next stop France Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik zie whetstone er ook niet in hoor. het kan evengoed iets totaal anders zijn, zoals bijvoorbeeld vice city, maar misschien ook het oude liberty city dat we kennen van GTA 3 en Liberty City Stories (al hoop ik echt niet het oude liberty city) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Dit is in iedergeval het teken dat er geen uitbreidingen meer komen voor gta IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Next stop France Daar ken ik die vorm dus van, nu je het zegt, maar ik kan er echt geen GTA-omgeving in die vorm brengen hoor . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 @Hearv4 GTA Paris lijkt mij wel lachen. Parijs zit vol met achterstandsbuurten en criminaliteit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 @Hearv4 GTA Paris lijkt mij wel lachen. Parijs zit vol met achterstandsbuurten en criminaliteit Dan lijkt het een beetje naar The Saboteur, dat is ook Freeroam en is in Parijs, lijkt me wel lachen, een GTA in Parijs, basejump van de Eiffeltoren . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 (bewerkt) Ik denk zelf misschien iets van Jamaica ofzo. Door die kleuren... Maarje we zullen er in maart achterkomen . "Opens March everywhere" Is het trouwens geen tijd voor een GTA Next topic? Denk dat veel mensen daar wel weer zin in hebben Bewerkt: 28 oktober 2009 door gta_rulez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik denk zelf misschien iets van Jamaica ofzo. Door die kleuren... Maarje we zullen er in maart achterkomen . "Opens March everywhere" Is het trouwens geen tijd voor een GTA Next topic? Denk dat veel mensen daar wel weer zin in hebben Daar lijkt het ook op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 (bewerkt) Ik denk zelf misschien iets van Jamaica ofzo. Door die kleuren... Maarje we zullen er in maart achterkomen . "Opens March everywhere" Is het trouwens geen tijd voor een GTA Next topic? Denk dat veel mensen daar wel weer zin in hebben Daar lijkt het ook op --kaart van Jamaica-- Hee ja ik had nog niet eens naar de kaart gekeken. Hmm als het echt zo is dan moet het wel leuk worden. Had liever een westerse stad. Maarja het kan nog van alles worden. Ze doen toch nooit een bestaande vorm. Bewerkt: 28 oktober 2009 door gta_rulez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.