Jump to content

Hint naar de locatie van de volgende GTA?


TOMASRIGHT

Recommended Posts

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    71

  • Nissan

    19

  • Dieko

    18

  • wesley123

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk toch, VC, want in de de nieuwe DLC zit ook VICE CITY FM!!!

Maarja weten doen we pas als er iets bevestigd is.

Dat hoeft niet zo te zijn hoor. Ze kunnen Vice City FM er ook ingedaan hebben omdat het een wens was van een speler/maker.

Toch goed gevonden. Ik hoop op San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Het Seagull Theater zit niet alleen in Londen, maar ook al in Liberty City:

Gast, er is geen Seagull Theatre in Londen :duh: , daar heb ik ondertussen wel al wat over opgezocht hoor en als ik die foto bekijk lijkt het me dat die Seagull Theatre aan Star Junction ligt?

Link to comment
Delen op andere websites

Het Seagull Theater zit niet alleen in Londen, maar ook al in Liberty City:

Gast, er is geen Seagull Theatre in Londen :duh: , daar heb ik ondertussen wel al wat over opgezocht hoor en als ik die foto bekijk lijkt het me dat die Seagull Theatre aan Star Junction ligt?

ADDRESS:

Seagull Theatre

Morton Road

Pakefield

Lowestoft

Suffolk

NR33 0JH

In Groot Britannie.

Er staat trouwens ook Warning: this is not a movie, maar het is wel officeel ingeschreven voor de L.C. film festival.

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

ADDRESS:

Seagull Theatre

Morton Road

Pakefield

Lowestoft

Suffolk

NR33 0JH

In Groot Britannie.

;)

Suffolk noem ik toch niet zo direct Londen, is zo'n mooie 150KM van Londen :7 .

Klopt. Ik noem het ook geen london :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk Londen

Leuk dat je dat denkt, maar wil je da ook even vermelden waarom en waarom dat je dat dan zo leuk zou vinden, als iedereen gewoon zou zeggen waar ze denken dat het is, zou het hier een mooie discussie worden :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet echt dat het London of Engeland gaat worden. Het zou natuurlijk kunnen maar als ik kijk naar het Theater Seagull dat zie ik eigenlijk gewoon een verzonnen bedrijf zoals Rockstar dit vaker heeft. Dit kwam gewoon toepasselijk want deze flyer gaat over een theaterstuk.

Link to comment
Delen op andere websites

IIG weten we zeker dat er niks meeer in LC zit,door die folder bij EoLC+in de aftiteling van TBoGT die ik vandaag te zien heb gekregen na een hele fette missie zag je op het laatst packie op het vliegtuig stappen en zijn voetsporen werden uitgeveegd door een schoonmaker,en je zag een vliegtuig opstijgen en wegvleigen + als laatste in de tekst " THE END"

en ik weet bijna zeker dat het VC zal worden,want meerdere mensen in alle 2 de episodes en in de volle gta 4 hoorde we heel veel over VC.en in de aftiteling zag je ook zon reclame bord over $500 to VC....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil Japan ! Of nee ... Toch maar leiver Afrika ^_^ . Lijkt mij wel leuk .

Echt? Ik niet, even leuk wat zwarten afschieten in sloppenwijken, dat is nogal rascistische n lijkt me nogal op Resident Evil 5 te lijken. Maar kan wel eens een grappige en andere GTA zijn, in de sloppenwijken van Johannesburg mensen met een Machete te lijf gaan :sigaar: . Ik zie het liever niet hoor :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...