Jump to content

Hint naar de locatie van de volgende GTA?


TOMASRIGHT

Recommended Posts

Ga LCS spelen, daar kun je ook mensen neermaaien met een Machete :cab: . Een volgende GTA: Tokyo for the win! :tu: .

Of een fictief land/fictieve stad waar je werkt voor The Underground en dan andere Corps en Gangs moet uitroeien :puh:. Met een soort TLaD systeem :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    71

  • Nissan

    19

  • Dieko

    18

  • wesley123

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ga LCS spelen, daar kun je ook mensen neermaaien met een Machete :cab: . Een volgende GTA: Tokyo for the win! :tu: .

Of een fictief land/fictieve stad waar je werkt voor The Underground en dan andere Corps en Gangs moet uitroeien :puh:. Met een soort TLaD systeem :puh:.

Ik heb je blijkbaar te hard beïnvloed :7 . Mijn GTA-ideaal is veel ruimte, veel steden, ach iedereen weet wel :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk persoonlijk dat de volgende GTA in Vice City zal zijn. Ten eerste in de nieuwe GTA DLC heb je de radiozender Vice City FM. Op die advertentie staat het logo van het Seagull Theater die zich bevond in Liberty City en in Vice City. En als je gaat naar de site van de Social Club waar al die voorwerpen op mekaar gestapeld liggen kan je een vliegtuigticket terugvinden op naam van Niko Bellic richting Vice City. Ook zegt Roman tegen Niko dat hij wil gaan naar Vice City. Ik denk persoonlijk Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Vliegveld van Vice City was toch niet helemaal af? Misschien land Nico daar?

I hope so. Ik denk wel als Gta V Vice City word (V en Vice :puh:) dan komt er een andere hoofdrolspeler. We zien wel he :)

Die naam mot toch zeker anders, zoiets klinkt toch niet :7 .

@Redfire; misschien spelen we weer eens in VC, in de '80-'90. Daar past de sfeer van VC het beste en zal ze ook het beste zijn. Met een nieuwe engine VC re-maken of SA, dat zou toch wel een heel mooi resultaat geven 0_0 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Vliegveld van Vice City was toch niet helemaal af? Misschien land Nico daar?

I hope so. Ik denk wel als Gta V Vice City word (V en Vice :puh:) dan komt er een andere hoofdrolspeler. We zien wel he :)

Die naam mot toch zeker anders, zoiets klinkt toch niet :7 .

@Redfire; misschien spelen we weer eens in VC, in de '80-'90. Daar past de sfeer van VC het beste en zal ze ook het beste zijn. Met een nieuwe engine VC re-maken of SA, dat zou toch wel een heel mooi resultaat geven 0_0 .

Ik dacht even na over wat je zei, dat de naam niet kan, en wat dacht je van de volgende suggesties:

Gta V-ice City (woordspeling :puh:)

Gta V (Gewoon centraal :puh:)

Gta V - Back in San Andreas

Gta V - The Return to Vice City

Het zijn maar gedachtes :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht even na over wat je zei, dat de naam niet kan, en wat dacht je van de volgende suggesties:

Gta V-ice City (woordspeling :puh:)

Gta V (Gewoon centraal :puh:)

Gta V - Back in San Andreas

Gta V - The Return to Vice City

Het zijn maar gedachtes :puh:

Ik vind deze nogal niet-origineel, aangezien er de naam van de vorige GTA-era inzit :7 .

Zou het niet zoiets zijn, GTA: Los Santos, San Andreas in zijn drieën gedeelt, 'originele' namen en dan kunnen die gebieden ook wat groter 0_0 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een wichelroeder gesproken en hij voelde aan dat de nieuwe GTA zich af zal gaan spelen in Vice City. Nee, zonder gekheid, het is en blijft speculeren, en in dat opzicht draait die marketingmachine van R* als een trein.

Wel ben ik er vrijwel zeker van dat het in elk geval geen Canada gaat worden, Canada is niet echt interessant, behalve de sneeuw aldaar dan. Om eerlijk te zijn lijkt mij Kaapstad wel tof, alhoewel het daar soms al GTA in 'den levende lijve is' ;-) Vrder heb ik alvast één tip voor de nieuwe GTA, de flamethrower moet weer terug!

Bewerkt: door Markant
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag dit realistische stijltje van IV met een beetje TBoGT wel. In dat stijltje mogen ze van mij de nieuwe GTA maken. Voor feesten en over the top actie is Tokyo bij uitstek geschikt. Want het heeft ook een ''duistere zijde'', en er lopen mensen van alle landen van de wereld rond. Het hoeft dus niet persé een ''spleetogen GTA'' te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag dit realistische stijltje van IV met een beetje TBoGT wel. In dat stijltje mogen ze van mij de nieuwe GTA maken. Voor feesten en over the top actie is Tokyo bij uitstek geschikt. Want het heeft ook een ''duistere zijde'', en er lopen mensen van alle landen van de wereld rond. Het hoeft dus niet persé een ''spleetogen GTA'' te worden.

Tokyo is wel groot hoor, zo bijna 2 keren NY, dat is wel wat veel om samen te brengen in 1 GTA-map,

maar mocht het gebeuren, basejumpen van de GTA-versie van de Tokyo-TV-antenne :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Van de Red Radio Tower? JAAA :D. Heel Tokyo hoeft er niet in he. Ze hoeven bijvoorbeeld echt niet alle sloppenwijken erin gaan verwerken, dat verpest de stad alleen maar.

Juist wel sloppenwijken CG, dat maakt een mooi contrast, je loopt even een kilometertje het stad buiten, kom je een buitenwijk binnengereden waar de ene dode achter de andere ligt, zoals in elke GTA dus :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...