Jump to content

Hint naar de locatie van de volgende GTA?


TOMASRIGHT

Recommended Posts

Dat hoop ik wel.

Ik heb die oude steden wel gezien.

Tijd voor een compleet nieuwe omgeving.

33ste keer dat ik dit zeg: Het Liberty City uit de Classics, de III Era en de IV Era zijn allemaal compleet anders :cab: . Dus het ZIJN andere steden, alleen met dezelfde naam :7.

Ja dat is waar. Toch vind ik het leuker als ze een andere stad als basis nemen.

Als ze steeds de zelfde steden nemen dan vind ik t niet erg origineel meer.

We zullen het wel zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    71

  • Nissan

    19

  • Dieko

    18

  • wesley123

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja dat is waar. Toch vind ik het leuker als ze een andere stad als basis nemen.

Als ze steeds de zelfde steden nemen dan vind ik t niet erg origineel meer.

We zullen het wel zien.

Daar heb je wel een punt, maar ze zullen toch niet altijd opnieuw dezelfde steden gaang pakken hoor, zo stom zij nze niet :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

als ze nou gewoon een GTA V met vice city maken met dat tropische sfeertje, groot strand en mooie villas

en een boulevard maken.

dan vind ik het best daarna mogen ze wel een nieuwe stad of een GTA 6:San andreas :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

als ze nou gewoon een GTA V met vice city maken met dat tropische sfeertje, groot strand en mooie villas

en een boulevard maken.

dan vind ik het best daarna mogen ze wel een nieuwe stad of een GTA 6:San andreas :klap:

ik zou ook graag iets tropisch hebben met palmbomen maar dat moet voor mij niet per se vice city zijn.

dat mag ook cuba of jamaica ofzo zijn

cuba.varadero.to.meliavaradero02.jpg

maar in cuba zijn er ook wel slopewijken, dat is ook een probleem

Link to comment
Delen op andere websites

Op het einde van de The Balled of Gay Tony zie je in het filmpje dat Luis tegen een zwerver aanstoot, Papi ofzo? :S Maargoed, als Luis verder loopt, uit beeld, vind de zwerver de diamanten in een hoop vuilnis.. Misschien wordt de zwerver wel rijk van de diamanten, verhuist hij naar Vice City, San Andreas, London, Frankrijk of wat voor'n stad dan ook! Dit moet toch een vervolg hebben, iedereen wil die diamanten!

Link to comment
Delen op andere websites

Het gevolg van die diamanten zijn al bekend, door Weazel News. Het bericht is dat een zwerver de diamanten vind en er een drank- en wapenwinkel mee wil openen in Vice City :cab: .

Weer VC, het komt er eigenlijk wel veel in voor, wil R* hier nu echt iets mee zeggen of zetten ze ons op een dwaalspoor...

Anders kan je misschien wapens kopen bij die zwerver die dan even zen verhaal doet :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Het gevolg van die diamanten zijn al bekend, door Weazel News. Het bericht is dat een zwerver de diamanten vind en er een drank- en wapenwinkel mee wil openen in Vice City :cab: .

Weer VC, het komt er eigenlijk wel veel in voor, wil R* hier nu echt iets mee zeggen of zetten ze ons op een dwaalspoor...

Anders kan je misschien wapens kopen bij die zwerver die dan even zen verhaal doet :7 .

zulke dingen betekenen alleen maar dat ook vice city en san andreas in de gta4 cannon zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zitten er zoveel subtiele hints in het spel naar Vice City dat je er niet aan moet twijfelen, dat er een grote kans is dat de volgende gta zich in Vice City afspeelt. :Y

Dat denk ik dus ook. Ik snap ook niet goed hoe mensen erbij komen dat de volgende Gta weer in Sa gaat afspelen. Veel dingen wijzen toch naar Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zitten er zoveel subtiele hints in het spel naar Vice City dat je er niet aan moet twijfelen, dat er een grote kans is dat de volgende gta zich in Vice City afspeelt. :Y

Dat denk ik dus ook. Ik snap ook niet goed hoe mensen erbij komen dat de volgende Gta weer in Sa gaat afspelen. Veel dingen wijzen toch naar Vice City.

Er zijn wel een paar aanwijzingen naar SA, maar vele mensen hopen gewoon op een vernieuwde SA en dan wel nu, zelf wil ik dat ook wel :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang het zich maar niet in london gaat afspelen. dat verkeer van links is irritant. en daar ben je heel gauw zat van. had ik dus ook met gta london. was die versie ook vrij snel zat.

Het beste lijkt mij gewoon een hele nieuwe wereld etc. wel gewoon in de stijl van gta 4 dus niet zoals jaren 80 met vice city

Bewerkt: door harry1985
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...