Eazy_ Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Dat hoop ik wel. Ik heb die oude steden wel gezien. Tijd voor een compleet nieuwe omgeving. 33ste keer dat ik dit zeg: Het Liberty City uit de Classics, de III Era en de IV Era zijn allemaal compleet anders . Dus het ZIJN andere steden, alleen met dezelfde naam . Ja dat is waar. Toch vind ik het leuker als ze een andere stad als basis nemen. Als ze steeds de zelfde steden nemen dan vind ik t niet erg origineel meer. We zullen het wel zien. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Ja dat is waar. Toch vind ik het leuker als ze een andere stad als basis nemen. Als ze steeds de zelfde steden nemen dan vind ik t niet erg origineel meer. We zullen het wel zien. Daar heb je wel een punt, maar ze zullen toch niet altijd opnieuw dezelfde steden gaang pakken hoor, zo stom zij nze niet . Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 als ze nou gewoon een GTA V met vice city maken met dat tropische sfeertje, groot strand en mooie villas en een boulevard maken. dan vind ik het best daarna mogen ze wel een nieuwe stad of een GTA 6:San andreas Reageren
pompbakje Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 als ze nou gewoon een GTA V met vice city maken met dat tropische sfeertje, groot strand en mooie villas en een boulevard maken. dan vind ik het best daarna mogen ze wel een nieuwe stad of een GTA 6:San andreas ik zou ook graag iets tropisch hebben met palmbomen maar dat moet voor mij niet per se vice city zijn. dat mag ook cuba of jamaica ofzo zijn maar in cuba zijn er ook wel slopewijken, dat is ook een probleem Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 maar in cuba zijn er ook wel slopewijken, dat is ook een probleem Wat is daar nu het probleem aan? GTA speelt zich altijd af in de sloppenwijken van een stad... Reageren
Roderickbond Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Op het einde van de The Balled of Gay Tony zie je in het filmpje dat Luis tegen een zwerver aanstoot, Papi ofzo? :S Maargoed, als Luis verder loopt, uit beeld, vind de zwerver de diamanten in een hoop vuilnis.. Misschien wordt de zwerver wel rijk van de diamanten, verhuist hij naar Vice City, San Andreas, London, Frankrijk of wat voor'n stad dan ook! Dit moet toch een vervolg hebben, iedereen wil die diamanten! Reageren
Nissan Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Het gevolg van die diamanten zijn al bekend, door Weazel News. Het bericht is dat een zwerver de diamanten vind en er een drank- en wapenwinkel mee wil openen in Vice City . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Het gevolg van die diamanten zijn al bekend, door Weazel News. Het bericht is dat een zwerver de diamanten vind en er een drank- en wapenwinkel mee wil openen in Vice City . Weer VC, het komt er eigenlijk wel veel in voor, wil R* hier nu echt iets mee zeggen of zetten ze ons op een dwaalspoor... Anders kan je misschien wapens kopen bij die zwerver die dan even zen verhaal doet . Reageren
MrKooKie Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 De wereld van GTA2 zou ook wel cool zijn! Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Het gevolg van die diamanten zijn al bekend, door Weazel News. Het bericht is dat een zwerver de diamanten vind en er een drank- en wapenwinkel mee wil openen in Vice City . Weer VC, het komt er eigenlijk wel veel in voor, wil R* hier nu echt iets mee zeggen of zetten ze ons op een dwaalspoor... Anders kan je misschien wapens kopen bij die zwerver die dan even zen verhaal doet . zulke dingen betekenen alleen maar dat ook vice city en san andreas in de gta4 cannon zitten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 zulke dingen betekenen alleen maar dat ook vice city en san andreas in de gta4 cannon zitten. Allemaal wel leuk, maar dan zitten we gewoon weer met een moderne kopie(re-make) van de III-era, dan wel zonder Carcer City . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Volgens mij zitten er zoveel subtiele hints in het spel naar Vice City dat je er niet aan moet twijfelen, dat er een grote kans is dat de volgende gta zich in Vice City afspeelt. Reageren
DingKing Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Volgens mij zitten er zoveel subtiele hints in het spel naar Vice City dat je er niet aan moet twijfelen, dat er een grote kans is dat de volgende gta zich in Vice City afspeelt. Dat denk ik dus ook. Ik snap ook niet goed hoe mensen erbij komen dat de volgende Gta weer in Sa gaat afspelen. Veel dingen wijzen toch naar Vice City. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Volgens mij zitten er zoveel subtiele hints in het spel naar Vice City dat je er niet aan moet twijfelen, dat er een grote kans is dat de volgende gta zich in Vice City afspeelt. Dat denk ik dus ook. Ik snap ook niet goed hoe mensen erbij komen dat de volgende Gta weer in Sa gaat afspelen. Veel dingen wijzen toch naar Vice City. Er zijn wel een paar aanwijzingen naar SA, maar vele mensen hopen gewoon op een vernieuwde SA en dan wel nu, zelf wil ik dat ook wel . Reageren
harry1985 Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 (bewerkt) Zolang het zich maar niet in london gaat afspelen. dat verkeer van links is irritant. en daar ben je heel gauw zat van. had ik dus ook met gta london. was die versie ook vrij snel zat. Het beste lijkt mij gewoon een hele nieuwe wereld etc. wel gewoon in de stijl van gta 4 dus niet zoals jaren 80 met vice city Bewerkt: 5 november 2009 door harry1985 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.