Dieko Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Het lijkt ook op een Schots doedelzak Reageren
gta_rulez Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Niet teveel offtopic gaan he . Ik snap wel dat je het allemaal niet serieus bedoelt . Maar qua kleuren lijkt het me sowieso Jamaica. Maar het kan ook net zo goed SA zijn haha. Het zal waarschijnlijk in maart volgend jaar bekend worden. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Goed gevonden! "Warning, this is not a movie". Ik hoop dat de next GTA weer in SA afspeelt. Het lijkt idd een beetje op een berg achtig gebied, maar in dat hart staan verschillende artworks dus misschien is dat onderste plaatje ook wel een stuk van een artwork. Reageren
FGras Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 (bewerkt) Ik denk dat het een nieuw DLC is, met nieuwe eilanden (Vice city ofzo?) Een nieuwe GTA in maart zou nog vetter zijn, maar dan zou er toch al lang meer info over verstrekt zijn? Bewerkt: 28 oktober 2009 door FGras Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 march over bedoelen ze daarmee maart kan niet wachten om een nieuwe gta voor de ps3 te spelen ik ken Gta4 nu wel Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik denk niet dat je echt kan zien wat het gebied is op dat stukje afgescheurd. Het kan ook zijn dat het is afgescheurd en en dat het de volgende pagina moet lijken. Daardoor kan je niet lezen wat de volgende stad is. En ja als het een stukje van de kaart is kan het Vice city en San andreas wezen, aangezien Liberty city in de IV era ook totaal anders was dan in de III era. ik denk gewoon dat iedereen zal moeten afwachten wat het wordt. Misschien dat het ergens volgend jaar bekend wordt gemaakt. Tijd zal het ons vertellen. Reageren
gtavcsky Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 In de handleiding die bij de vandaag verschenen Episodes from Liberty City-bundel wordt geleverd hint Rockstar naar nieuwe GTA-content. Of het hier om meer downloadbare content voor GTA IV gaat of misschien zelfs het vijfde deel uit de serie wordt niet duidelijk. Vandaag is The Ballad of Gay Tony verschenen voor Grand Theft Auto IV en deze vormt samen met het eerder verschenen The Lost and Damned de nieuwe bundel Episodes from Liberty City. Op een van de pagina’s in het boekje dat hierbij wordt geleverd is een flyer te zien met de tekst ‘Liberty City, It’s Over!’ Daaronder staat te lezen ‘Next Stop’ maar de plek waar deze ‘volgende halte’ vermeld had moeten staan is op tactische wijze niet zichtbaar. In plaats daarvan zijn enkel wat kleurpatronen te zien. Onderaan de advertentie staat tot slot nog het logo vermeld van ‘Theatre Seagull’ waarbij staat dat deze vanaf maart open zal gaan voor het publiek. Wat Rockstar exact met deze advertentie wil zeggen is dus niet duidelijk maar wel kan er vanuit worden gegaan dat hier gehint wordt naar nieuwe GTA-content en misschien zelfs Grand Theft Auto V. In de aanloop naar maart verwachten we hier echter meer over te horen. (Bron: Nu.nl) Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 haha, 5e deel van de serie, ik wed dat rockstar zich elke dag nog doodlacht als mensen zulke fouten maken. Maar dat van maart, dan word het waarschijnlijk aangekondigd, dat dan een nieuwe gta komt slaat nergens op, dan denk je gewoon niet na. Reageren
super BV Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik denk dat ze in Maart een nieuwe GTA aankondigen, Microsoft had toch betaald voor 2 exclusieve DLC's dus als er nog een komt zal die ook wel op de ps3 komen, maar ik acht de kans klein dat er nog een DLC komt voor GTA 4. Maar als het dus in maart aangekondigt word komt het in minimaal 1 jaar en max 2 jaar Rockstar kennende! Reageren
Dieko Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik denk dat Gtaforum het eerste was met dit nieuws. Gamenieuws sites praten er nu pas over. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Het liefst zie ik óf Vice City óf San Andreas in een nieuwe engine. Jamaica en Parijs trekt mij echt niet aan. Ik heb een hekel aan Fransen omdat ze te eigenwijs zijn om Engels te spreken. En op Jamaica ben je denk ik zo uitgekeken hoewel het wel logisch zou zijn met Little Jacob Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik denk dat Gtaforum het eerste was met dit nieuws. Gamenieuws sites praten er nu pas over. Gtaforums heeft er ook al n tijdje een topic over. Reageren
GTAJoel Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Het liefst zie ik óf Vice City óf San Andreas in een nieuwe engine. Jamaica en Parijs trekt mij echt niet aan. Ik heb een hekel aan Fransen omdat ze te eigenwijs zijn om Engels te spreken. En op Jamaica ben je denk ik zo uitgekeken hoewel het wel logisch zou zijn met Little Jacob +1 Ik zou ook graag VC of SA terug willen zien! Reageren
HA5H Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik denk dat Gtaforum het eerste was met dit nieuws. Gamenieuws sites praten er nu pas over. IGN berichtte er vanochtend rond 8en al over Reageren
vice infernusX Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 ik denk dat het niets is een berg lijkt op de verste verte niet op whetstone zou overal kunnen zijn. ik hoop op een VC met de nieuwe engine Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.