Da Phoenix Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 ik denk dat het niets is een berg lijkt op de verste verte niet op whetstone zou overal kunnen zijn. ik hoop op een VC met de nieuwe engine :klap: Ja wie niet:cab: ik in ieder geval wel Reageren
ditmar154 Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 wtf dieko man wat heb jij met kaarten man Reageren
gtavcsky Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Het kan idd een berg zijn met naaldbomen erbij, maar ik zie er ook een soort van vlinderstrik in......... Maar ja, dat zegt natuurlijk niet zoveel. Ik denk niets, ik hoop alleen dat er een vervolg van VC komt.....die was ZOOOOOW steengoed Reageren
sancar Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 betekent dit dat er nooit meer een GTA in LC wordt gemaakt:| Dit is de beste stad ooit... Ik hoop dat het dan SA wordt, want VC is echt niks aan:S Reageren
Dieko Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 wtf dieko man wat heb jij met kaarten man Toen ik nog een klein ukipuki was kende ik veel hoofdsteden uit mijn hoofd. Reageren
pompbakje Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 ik denk niet echt dat het zich in parijs zal afspelen want ik zie de fransen niet echt engels praten. Het zou ook kunnen dat het zich in engeland afspeelt, maar jamaica zou even goed kunnen Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 In dat stukje wat afgescheurd is zie ik ook wel bergen maar weet je wat ik ook zie... Een vrouw met een bikini en hele puntige borsten en een groenige huid. dat zwarte is dan haar bikini met z'on strikje Zou het dan toch Vice City zijn? zon, zee, strand! laat maar deze theorie slaat nergens op Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 (bewerkt) Eerlijk gezegd denk ik dat het plaatje een deel van een boxart van een van de oudere GTA's is, op een bepaalde manier gedraaid en/of misschien in een ander kleuren schema(b.v. het negatief ervan). Het doet me qua stijl heel erg denken aan de boxart van GTA III, maar dat kan natuurlijk niet. Verder een hele goede vondst met die kaart van Frankrijk. Als het niet een al bekende/bestaande stad van GTA wordt, dan kan ik me niet anders voorstellen dan dat het Frankrijk zal zijn. Bewerkt: 29 oktober 2009 door Mythbuster Reageren
Dieko Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Eerlijk gezegd denk ik dat het plaatje een deel van een boxart van een van de oudere GTA's is, op een bepaalde manier gedraaid en/of misschien in een ander kleuren schema(b.v. het negatief ervan). Het doet me qua stijl heel erg denken aan de boxart van GTA III, maar dat kan natuurlijk niet. Verder een hele goede vondst met die kaart van Frankrijk. Als het niet een al bekende/bestaande stad van GTA wordt, dan kan ik me niet anders voorstellen dan dat het Frankrijk zal zijn. Frankrijk lijkt er wel inderdaad op ja. Op de Vice City Public Radio hebben het over Frankrijk gehad. The Time Ranger - Ernest Keigel ('The Time Ranger') heeft een ietwat merkwaardige tijdmachine, waarmee hij door de tijd reist. Waarheen weet hij niet, maar altijd daar naar toe waar zijn hulp nodig is. In deze aflevering komt de Time Ranger terecht in de Middeleeuwen, waar een jongen genaamd Richard hem betrapt terwijl hij bezig is met zijn tijdmachine. Aanvankelijk is nog niet duidelijk waarom de Time Ranger in die tijd is beland, maar wanneer Richard's moeder binnenkomt en zich in de conversatie mengt wordt het de Time Ranger duidelijk. Hij wordt echter tegengehouden en weggestuurd, waarna de Time Ranger zijn reis hervat en in Frankrijk terecht komt. Hier ontmoet hij een jongedame, welke verdrietig is doordat de boeren aan het rellen zijn geslagen. De Time Ranger belooft haar er wat aan te doen (tegen beloning), maar komt daardoor in een benarde situatie terecht. Tot overmaat van ramp werkt zijn tijdmachine tijdelijk niet Reageren
Little Jacob Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 en nog meer speculerende plaatjes staat op gtaforums. Dit plaatje vond ik best wel raar eigenlijk, deed me denken aan een vleermuis of iets dergelijks. Reageren
FGras Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 (bewerkt) en nog meer speculerende plaatjes staat op gtaforums. Dit plaatje vond ik best wel raar eigenlijk, deed me denken aan een vleermuis of iets dergelijks. ik zie er de bovenkant van een bloes in. daarboven een keel met adamsappel. Bewerkt: 29 oktober 2009 door FGras Reageren
Dieko Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Lijkt op de blad van de vlag van Canada. En als het op een bloes lijkt, is het misschien van Bully? Reageren
ditmar154 Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 wtf dieko man wat heb jij met kaarten man Toen ik nog een klein ukipuki was kende ik veel hoofdsteden uit mijn hoofd. aight ik ook maar dat was voor school (nu ben ik dom.... ) maar on-topic het zou ook gwn weer in lc kunnen zijn je weet het nooit met r* mischien speel je wel CJ (jeweetwel dat hij in LC was ) maarjah mischien komt r* met iets totaal nieuws zou ook wel vet zijn toch iedereen maar zeggen van word het vc of sa 00w ik weet het niet mischien doen ze wel iets totaal anders!! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 mischien doen ze wel iets totaal anders!! Dat zou ik ook willen en waarschijnlijk wel meer mensen, iets onbekend zonder verleden zodat ze iets volledig nieuw kunnen opbouwen en uitbouwen . Reageren
PSPfreaky Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Misschien dat in de maart een site online zal gaan ofzo. Ik hoop ook op een nieuw gebied. Er zijn zo'n 7-9 GTA games en maar 3 gebieden. Met een nieuw gebied kunnen ze een heel nieuw verhaal maken. Ik hoop eigenlijk op een West-Europese stad of een provincie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.