Jump to content

Hint naar de locatie van de volgende GTA?


TOMASRIGHT

Recommended Posts

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    71

  • Nissan

    19

  • Dieko

    18

  • wesley123

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het kan idd een berg zijn met naaldbomen erbij, maar ik zie er ook een soort van vlinderstrik in.........

Maar ja, dat zegt natuurlijk niet zoveel.

Ik denk niets, ik hoop alleen dat er een vervolg van VC komt.....die was ZOOOOOW steengoed :)

Link to comment
Delen op andere websites

In dat stukje wat afgescheurd is zie ik ook wel bergen maar weet je wat ik ook zie...

Een vrouw met een bikini en hele puntige borsten en een groenige huid. dat zwarte is dan haar bikini met z'on strikje

Zou het dan toch Vice City zijn? zon, zee, strand!

laat maar deze theorie slaat nergens op :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd denk ik dat het plaatje een deel van een boxart van een van de oudere GTA's is, op een bepaalde manier gedraaid en/of misschien in een ander kleuren schema(b.v. het negatief ervan). Het doet me qua stijl heel erg denken aan de boxart van GTA III, maar dat kan natuurlijk niet. Verder een hele goede vondst met die kaart van Frankrijk. Als het niet een al bekende/bestaande stad van GTA wordt, dan kan ik me niet anders voorstellen dan dat het Frankrijk zal zijn.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd denk ik dat het plaatje een deel van een boxart van een van de oudere GTA's is, op een bepaalde manier gedraaid en/of misschien in een ander kleuren schema(b.v. het negatief ervan). Het doet me qua stijl heel erg denken aan de boxart van GTA III, maar dat kan natuurlijk niet. Verder een hele goede vondst met die kaart van Frankrijk. Als het niet een al bekende/bestaande stad van GTA wordt, dan kan ik me niet anders voorstellen dan dat het Frankrijk zal zijn.

Frankrijk lijkt er wel inderdaad op ja.

Op de Vice City Public Radio hebben het over Frankrijk gehad.

The Time Ranger - Ernest Keigel ('The Time Ranger') heeft een ietwat merkwaardige tijdmachine, waarmee hij door de tijd reist. Waarheen weet hij niet, maar altijd daar naar toe waar zijn hulp nodig is. In deze aflevering komt de Time Ranger terecht in de Middeleeuwen, waar een jongen genaamd Richard hem betrapt terwijl hij bezig is met zijn tijdmachine. Aanvankelijk is nog niet duidelijk waarom de Time Ranger in die tijd is beland, maar wanneer Richard's moeder binnenkomt en zich in de conversatie mengt wordt het de Time Ranger duidelijk. Hij wordt echter tegengehouden en weggestuurd, waarna de Time Ranger zijn reis hervat en in Frankrijk terecht komt. Hier ontmoet hij een jongedame, welke verdrietig is doordat de boeren aan het rellen zijn geslagen. De Time Ranger belooft haar er wat aan te doen (tegen beloning), maar komt daardoor in een benarde situatie terecht. Tot overmaat van ramp werkt zijn tijdmachine tijdelijk niet
Link to comment
Delen op andere websites

analisysinterno.jpg

en nog meer speculerende plaatjes staat op gtaforums. Dit plaatje vond ik best wel raar eigenlijk, deed me denken aan een vleermuis of iets dergelijks.

ik zie er de bovenkant van een bloes in.

daarboven een keel met adamsappel.

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

wtf dieko man wat heb jij met kaarten man :7

Toen ik nog een klein ukipuki was kende ik veel hoofdsteden uit mijn hoofd.

aight ik ook maar dat was voor school :puh:(nu ben ik dom.... :duh::cry: )

maar on-topic het zou ook gwn weer in lc kunnen zijn je weet het nooit met r* mischien speel je wel CJ (jeweetwel dat hij in LC was :puh:) maarjah mischien komt r* met iets totaal nieuws zou ook wel vet zijn toch iedereen maar zeggen van word het vc of sa 00w ik weet het niet

mischien doen ze wel iets totaal anders!!

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat in de maart een site online zal gaan ofzo.

Ik hoop ook op een nieuw gebied. Er zijn zo'n 7-9 GTA games en maar 3 gebieden. Met een nieuw gebied kunnen ze een heel nieuw verhaal maken. Ik hoop eigenlijk op een West-Europese stad of een provincie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...