Jump to content

Hint naar de locatie van de volgende GTA?


TOMASRIGHT

Recommended Posts

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    71

  • Nissan

    19

  • Dieko

    18

  • wesley123

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zat net te denken en als je canada in de breedte spiegelt, krijg je ook net zo van die punten als in de vorm van het plaatje. Maar daarbij lijkt het inderdaad ook nog enigszins op de helft van het blad op de Canadese vlag, dus voor Canada valt op zich ook wel iets te zeggen.

@Da Phoenix: Nouja.. met spiegelen bedoel ik niet dat je het er aan de andere kant andersom tegenaan moet plakken he, maar gewoon horizontaal omdraaien. dus links wordt rechts en visa versa. Daarnaast lijkt Canada me toch wel een iets logischere locatie dan Frankrijk: Canada ligt toch iets dichter bij Amerika qua gebruiken, taal en sfeer dan Frankrijk..

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

mischien toch vice city,ik bedoel,liberty city hangt vol met VC advertenties...

Ja maar ik denk dat dat meer het toeristische idee is... Ik bedoel, GTA is in feite gewoon een aparte wereld. En in die wereld ligt LC, maar ook VC... Die twee bestaan gewoon naast elkaar in het verhaal. Hoeft niet per sé een hint te zijn voor een volgende game... In Nederland maken ze ook toeristische reclame voor Spanje... beetje dat idee denk ik. Trouwens, er is in GTA IV een missie van een cocaïne-deal (ben even de naam kwijt), waarin ook wordt verteld dat het spul verscheept is vanuit Vice City.

Bewerkt: door FireSea
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat net te denken en als je canada in de breedte spiegelt, krijg je ook net zo van die punten als in de vorm van het plaatje. Maar daarbij lijkt het inderdaad ook nog enigszins op de helft van het blad op de Canadese vlag, dus voor Canada valt op zich ook wel iets te zeggen.

en als je het spiegelt en daarna weer omvouwt en dan erop gaat stampen kan het ook wel Nederland wezen. :bonk:

ik denk niet dat Rockstar zo ver gaat dat je iets moet spiegelen:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA3 zat ook achterlijk vol met Vice City verwijzingen denk, dus lijkt me logisch dat GTA Vice City 2 eraan komt... en niet gta5 want deze engine blijven ze komende 5 jaar wel gebruiken ^^

Die naam toch nooit, VC 2, alsof het gewoon een mislukte re-make van het origineel is :7 .

Eerder Grand Theft Auto 'Andere Naam', R* kan die namen toch niet opnieuw gebruiken en er nummertjes achter zetten is gewoonweg dom, een andere naam, maar wel dezelfde stad kan een ooplossing zijn daarvoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel cool, ik denk dat als het zich ergens afspeelt het in Frankrijk word en dan ergens bij Bretagne, daar lijkt dat gescheurde stukje namelijk het meest op.

Jij zie er Frankrijk in omdat je een Europeaan bent. Ik denk niet dat ze bij Rockstar in New York er rekening mee houden dat de meeste mensen de vorm van Frankrijk weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel cool, ik denk dat als het zich ergens afspeelt het in Frankrijk word en dan ergens bij Bretagne, daar lijkt dat gescheurde stukje namelijk het meest op.

Jij zie er Frankrijk in omdat je een Europeaan bent. Ik denk niet dat ze bij Rockstar in New York er rekening mee houden dat de meeste mensen de vorm van Frankrijk weten.

GTA wordt gemaakt in schotland dus het moet wel kunnen. Maar ik zie toch liever een engelstalig land en dan vooral terug naar Vice City ! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor! De geruchtenmolen draait op volle toeren momenteel. Gisteren hadden we nieuws over het instructie boekje van GTA: Episodes From Liberty City. Op pagina 13 staat namelijk de volgende tekst: “Liberty City, It’s Over! Next Stop …” Daaronder is een stuk afgescheurd en zie je een landschap met bergen. Gelijk gingen de geruchten dat dit San Andreas zou kunnen zijn. Vandaag komt daar echter verandering in. Niemand wist wat het woord “Seagull” betekende. Na enig onderzoek blijkt dit de naam te zijn van een theater in Londen. Bovenaan staat zelfs ook nog eens:” Theater, Warning: This is not a movie”! Zal Grand Theft Auto V zich dan echt afspelen in Londen?

img_4ae98c8f3fd9d.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 5 speelt zich waarschijnlijk af in Londen

Ja hoor! De geruchtenmolen draait op volle toeren momenteel. Gisteren hadden we nieuws over het instructie boekje van GTA: Episodes From Liberty City. Op pagina 13 staat namelijk de volgende tekst: “Liberty City, It’s Over! Next Stop …” Daaronder is een stuk afgescheurd en zie je een landschap met bergen. Gelijk gingen de geruchten dat dit San Andreas zou kunnen zijn. Vandaag komt daar echter verandering in. Niemand wist wat het woord “Seagull” betekende. Na enig onderzoek blijkt dit de naam te zijn van een theater in Londen. Bovenaan staat zelfs ook nog eens:” Theater, Warning: This is not a movie”! Zal Grand Theft Auto V zich dan echt afspelen in Londen?

img_4ae98c8f3fd9d.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 5 speelt zich waarschijnlijk af in Londen

Ja hoor! De geruchtenmolen draait op volle toeren momenteel. Gisteren hadden we nieuws over het instructie boekje van GTA: Episodes From Liberty City. Op pagina 13 staat namelijk de volgende tekst: "Liberty City, It's Over! Next Stop …" Daaronder is een stuk afgescheurd en zie je een landschap met bergen. Gelijk gingen de geruchten dat dit San Andreas zou kunnen zijn. Vandaag komt daar echter verandering in. Niemand wist wat het woord "Seagull" betekende. Na enig onderzoek blijkt dit de naam te zijn van een theater in Londen. Bovenaan staat zelfs ook nog eens:" Theater, Warning: This is not a movie"! Zal Grand Theft Auto V zich dan echt afspelen in Londen?

Wat zou je allemaal kunnen doen in londen dan? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...