Jump to content

Hint naar de locatie van de volgende GTA?


TOMASRIGHT

Recommended Posts

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    71

  • Nissan

    19

  • Dieko

    18

  • wesley123

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op social club staat ook een vliegticket van LC naar San Andreas.

Nu je het zegt,dat ticket van Niko waar hij naar San Andreas zou gaan? Ook een hintje, misschien maakt R* allemaal van dei hintjes om ons te amuseren en zijn ze eigenlijk met iets volledig anders bezig :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Op social club staat ook een vliegticket van LC naar San Andreas.

Nu je het zegt,dat ticket van Niko waar hij naar San Andreas zou gaan? Ook een hintje, misschien maakt R* allemaal van dei hintjes om ons te amuseren en zijn ze eigenlijk met iets volledig anders bezig :7 .

Mischien gaat niko wel naar san andreas en zitten we met niko in san andreas _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Op social club staat ook een vliegticket van LC naar San Andreas.

Nu je het zegt,dat ticket van Niko waar hij naar San Andreas zou gaan? Ook een hintje, misschien maakt R* allemaal van dei hintjes om ons te amuseren en zijn ze eigenlijk met iets volledig anders bezig :7 .

Mischien gaat niko wel naar san andreas en zitten we met niko in san andreas _O_

Nee serieus, zoiets gebeurd nooit, ze gaan nooit één protagonist voor 2 games als protagonist gebruiken hoor ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Op social club staat ook een vliegticket van LC naar San Andreas.

Nu je het zegt,dat ticket van Niko waar hij naar San Andreas zou gaan? Ook een hintje, misschien maakt R* allemaal van dei hintjes om ons te amuseren en zijn ze eigenlijk met iets volledig anders bezig :7 .

Mischien gaat niko wel naar san andreas en zitten we met niko in san andreas _O_

Nee serieus, zoiets gebeurd nooit, ze gaan nooit één protagonist voor 2 games als protagonist gebruiken hoor ;) .

eens is de eerste keer :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

eens is de eerste keer :bonk:

Nee, dat zou gewoon niet leuk zijn en heel onorigineel van Rockstar, zouden ze ook commentaar krijgen dat ze geen inspiratie meer hebben...

ja daar heb je een punt roman gaat naar San andreas ! :dans:

als hij hoofdpersoon in de volgende gta is dan word het zo grappig maar niet echt leuk

Link to comment
Delen op andere websites

ja daar heb je een punt roman gaat naar San andreas ! :dans:

als hij hoofdpersoon in de volgende gta is dan word het zo grappig maar niet echt leuk

Niet Roman, die heeft een vrouw en is niet echt killeringesteld :7 .

Voor een volgende GTA wordt toch zowieso een ongekend personage ontwikkeld en een verhaal gekoppeld aan het huidige, de geschiedenis van de diamanten...

Link to comment
Delen op andere websites

ja daar heb je een punt roman gaat naar San andreas ! :dans:

als hij hoofdpersoon in de volgende gta is dan word het zo grappig maar niet echt leuk

Niet Roman, die heeft een vrouw en is niet echt killeringesteld :7 .

Voor een volgende GTA wordt toch zowieso een ongekend personage ontwikkeld en een verhaal gekoppeld aan het huidige, de geschiedenis van de diamanten...

dat bedoel ik ook omdat hij zo lomp, bang en een stomkop is bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

dat bedoel ik ook omdat hij zo lomp, bang en een stomkop is bloos.gif

Wil jij echt met zo iemand een volledige GTA-storyline spelen? Want dat zou je snel beu zijn hoor :7 .

gast: Hey asshole,

Roman: aaaaah, dont kill me

hmm. nee :duh::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat ze eigelijk de map van vice city gaan gebruiken die level vond ik vrij klein. misschien die werelden samenvoegen op 1 spel ??? ( al zou dat wel een heel groot spel worden ) maar heb het allerliefst een nieuwe wereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat ze eigelijk de map van vice city gaan gebruiken die level vond ik vrij klein. misschien die werelden samenvoegen op 1 spel ??? ( al zou dat wel een heel groot spel worden ) maar heb het allerliefst een nieuwe wereld.

de ps3 kan dat makkelijk aan en sommige pc's ook wel

doordat de xbox nog dvd schrijfen heeft moest er een heleboel in gta IV geschrapt worden :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...