Jump to content

Hint naar de locatie van de volgende GTA?


TOMASRIGHT

Recommended Posts

Ja een paar sloppenwijkjes, dat zei ik. Maar niet echt alle sloppenwijken, dan blijft er geen ruimte meer voor echt Nightlife.

Ja, je even tussen heel de menigte lopen en een Sticky Bomb aan iemand hangen of een enorm gevecht starten en natuurlijk speel je ons :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    71

  • Nissan

    19

  • Dieko

    18

  • wesley123

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja. The Underground gaat naar Tokyo om uit te breiden. Je speelt mij, en kan als Back Up Lennart en Mitchell bellen :7.

Heel onze crew jongen en om ons voor te bereiden doen we volgend jaar ons tripje naar Tokyo? :7

Toch zie ik liever een enorm gevarieerd landschap, steden, dorpjes, tractors om de kant in te rammen en misschien seeuwscooters en skie's, dat zou toch geweldig zijn :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Dan krijg je iets als The Sims met al die KUT uitbreidingspakketten :duh: . Daar zit ik niet op te wachten. Iets als IV met 2 uitbreidingen? Oke, maar geen 16. Of ze willen het voor elkaar krijgen om alles wat de aarde te bieden heeft in 2, het liefst 1 jaar op een schijfje te proppen? Succes Rockstar :cya: .

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Dan krijg je iets als The Sims met al die KUT uitbreidingspakketten :duh: . Daar zit ik niet op te wachten. Iets als IV met 2 uitbreidingen? Oke, maar geen 16. Of ze willen het voor elkaar krijgen om alles wat de aarde te bieden heeft in 2, het liefst 1 jaar op een schijfje te proppen? Succes Rockstar :cya: .

Ik spreek toch niet over uitbreidingspakketen, nee dat alles direct op 1 GTA :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zeg, hoe wil Rockstar dat voor elkaar krijgen? Als ze zoveel willen, gaat de kwaliteit eronder lijden, en krijg je zoiets lelijks en onafgewerkt als GTA SA.

Onderschat nooit de mogelijkheden van Technologie, hopelijk komt zoiets ooit, daarhoop ik toch op 8) .

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zeg, hoe wil Rockstar dat voor elkaar krijgen? Als ze zoveel willen, gaat de kwaliteit eronder lijden, en krijg je zoiets lelijks en onafgewerkt als GTA SA.

Helemaal mee eens! SA was onafgewerkt...hopen dat ze niet weer die fout gaan maken.

Daarom voor R*: een Koekje voor op de lege maag! cookie.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zeg, hoe wil Rockstar dat voor elkaar krijgen? Als ze zoveel willen, gaat de kwaliteit eronder lijden, en krijg je zoiets lelijks en onafgewerkt als GTA SA.

Helemaal mee eens! SA was onafgewerkt...hopen dat ze niet weer die fout gaan maken.

Daarom voor R*: een Koekje voor op de lege maag! cookie.gif

Maar dan wel niet vergeten dat SA een succes was, er werd gekeken naar de vooruitgang van de dingen, niet naar die gebreken ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zeg, hoe wil Rockstar dat voor elkaar krijgen? Als ze zoveel willen, gaat de kwaliteit eronder lijden, en krijg je zoiets lelijks en onafgewerkt als GTA SA.

Helemaal mee eens! SA was onafgewerkt...hopen dat ze niet weer die fout gaan maken.

Daarom voor R*: een Koekje voor op de lege maag! cookie.gif

Maar dan wel niet vergeten dat SA een succes was, er werd gekeken naar de vooruitgang van de dingen, niet naar die gebreken ;) .

Achteraf, anno 2009, kunnen we wel naar die gebreken kijken en kan Rockstar dat ook doen, om zulke fouten in volgende GTA's toch op te vullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou mensen.

Een Duitse en Nederlandse game site hebben mijn idee over Frankrijk gepikt.

Het is misschien te vroeg om te spreken van enigszins een hype, maar dat Rockstar goed in teasen is, is wel duidelijk. Men laat een afbeelding achter in de handleiding van Episodes from Liberty City, wat de volgende locatie in een GTA game kan inhouden en de gehele wereld duikt er in. Eerder gaven we aan dat de game mogelijk in San Andreas zou zijn vanwege wat er te zien was op de afbeelding, kort daarop kwam de eerste aanwijzing naar Londen aan bod, vanwege Seagull, dat onderaan stond. In Londen staat een Seagull theater, maar nu lijkt toch Frankrijk het meest logische.

Waarom dat? De afbeelding zou aan moeten geven wat de locatie was, maar daar was helaas een stukje weggescheurd. Slimme mensen hebben hier Frankrijk in teruggezien en dit klinkt misschien wat wazig. Check daarom snel de onderstaande afbeelding en je zult begrijpen wat we bedoelen. De manier waarop het papier gescheurd is, vormen precies de omlijning van Frankrijk aan de westzijde. Tot dusver is dit dan ook de meest duidelijk aanwijzing. Nu jij, San Andreas, Londen of toch maar Frankrijk?

GTAVFrance.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat in de maart een site online zal gaan ofzo.

Ik hoop ook op een nieuw gebied. Er zijn zo'n 7-9 GTA games en maar 3 gebieden. Met een nieuw gebied kunnen ze een heel nieuw verhaal maken. Ik hoop eigenlijk op een West-Europese stad of een provincie.

En GTA London dan? 4 gebieden :)

Maar ikzelf denk dat het een beetje ver gezocht is, om meteen een nieuwe GTA aan te kondigen.

Het zou best kunnen, maar dan zou R* het wel anders aangepakt hebben, denk ik.

Maar als het ene nieuwe map word: Frankrijk!

Of een bestaande: San Andreas! Maar, we kunnen ook BINNEN US blijven. Dan hoop ik op Texas!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil Japan ! Of nee ... Toch maar leiver Afrika ^_^ . Lijkt mij wel leuk .

Echt? Ik niet, even leuk wat zwarten afschieten in sloppenwijken, dat is nogal rascistische n lijkt me nogal op Resident Evil 5 te lijken. Maar kan wel eens een grappige en andere GTA zijn, in de sloppenwijken van Johannesburg mensen met een Machete te lijf gaan :sigaar: . Ik zie het liever niet hoor :7 .

Kunnen we ook zeggen dat het racistisch is tegen een chinees , GTA CW . OF TBoGT tegen homo's . Maar , het lijkt me ook leuk :D . En trouwens , ik vind RE niet echt zombie ...

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we ook zeggen dat het racistisch is tegen een chinees , GTA CW . OF TBoGT tegen homo's . Maar , het lijkt me ook leuk :D . En trouwens , ik vind RE niet echt zombie ...

In CW speel je een Chinees. En zoals Gay Tony ZELF (!!) zegt zelf in de missie

Ladie's Night

dat Luis het typische homo beeld in zijn donder heeft en dat gelijk associeert met Gay Tony. Daar zit Luis nogal fout, en is Tony een ''doorsnee'' homo, zoals ie zichzelf noemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...