Jump to content

Hint naar de locatie van de volgende GTA?


TOMASRIGHT

Recommended Posts

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    71

  • Nissan

    19

  • Dieko

    18

  • wesley123

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat dacht je van Grant Theft Auto Dubai

[[afbeelding]]

daar heb je een mooi land, met veel hoge gebouwen waarvan je kan basejumpen.

je hebt water...

Dit zie ik niet zitten.

Waarom niet?

Omdat je eerst zicht hebt op een schiterende stad, met hoge torens, gebouwen en de hele mikmak.

Maar, direcht daarnaast, een wijk met alle huizen uit de stad, iig, zo staat het op die afbeelding van pompbakje.

Link to comment
Delen op andere websites

wat dacht je van Grant Theft Auto Dubai

[[afbeelding]]

daar heb je een mooi land, met veel hoge gebouwen waarvan je kan basejumpen.

je hebt water...

Dit zie ik niet zitten.

Waarom niet?

Omdat je eerst zicht hebt op een schiterende stad, met hoge torens, gebouwen en de hele mikmak.

Maar, direcht daarnaast, een wijk met alle huizen uit de stad, iig, zo staat het op die afbeelding van pompbakje.

ik weet het maar rockstar neemt niet alles letterlijk over he.

niet alles wat je in GTA 4 terugvind vind je ook terug in real life

Link to comment
Delen op andere websites

wat dacht je van Grant Theft Auto Dubai

[[afbeelding]]

daar heb je een mooi land, met veel hoge gebouwen waarvan je kan basejumpen.

je hebt water...

Dit zie ik niet zitten.

Waarom niet?

Omdat je eerst zicht hebt op een schiterende stad, met hoge torens, gebouwen en de hele mikmak.

Maar, direcht daarnaast, een wijk met alle huizen uit de stad, iig, zo staat het op die afbeelding van pompbakje.

ik weet het maar rockstar neemt niet alles letterlijk over he.

niet alles wat je in GTA 4 terugvind vind je ook terug in real life

Nee, ja, dat klopt wel.

Maar hoe wil R* dit zelf op gaan lossen? Een zee of rivier er tussen kwakken?

6

----

10

Uit GTA IV vind je terug in New York!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je nu een GTA in Dubai willen hebben, je speelt een VAE-er, waarschijnlijk met een hoofddoek en als voertuigen: een kameel :7 .

Klinkt wel grappig, maar zo'n omgeving lijkt op het eerste zicht leuk, maar denk er iets dieper over...

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je nu een GTA in Dubai willen hebben, je speelt een VAE-er, waarschijnlijk met een hoofddoek en als voertuigen: een kameel :7 .

Klinkt wel grappig, maar zo'n omgeving lijkt op het eerste zicht leuk, maar denk er iets dieper over...

Dubai is inderdaad niet geschikt maar is wel anders dan kamelen

Dubai%20Cars.jpg

dubai-girlsonJumeirahbeach-SureshGopalsamy.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je nu een GTA in Dubai willen hebben, je speelt een VAE-er, waarschijnlijk met een hoofddoek en als voertuigen: een kameel :7 .

Klinkt wel grappig, maar zo'n omgeving lijkt op het eerste zicht leuk, maar denk er iets dieper over...

Dubai is inderdaad niet geschikt maar is wel anders dan kamelen

Dubai is niet al rijkdom hoor, de rijkdom komt naar boven en probeert de armoede te verbergen, tesamen metde onderdrukking.

Trouwens, hoe leuk zou je het vinden om de hele tijd Drophead Diamonds en Staffordste zien staan, dat verveelt ook hoor :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je nu een GTA in Dubai willen hebben, je speelt een VAE-er, waarschijnlijk met een hoofddoek en als voertuigen: een kameel :7 .

Klinkt wel grappig, maar zo'n omgeving lijkt op het eerste zicht leuk, maar denk er iets dieper over...

Dubai is inderdaad niet geschikt maar is wel anders dan kamelen

Dubai is niet al rijkdom hoor, de rijkdom komt naar boven en probeert de armoede te verbergen, tesamen metde onderdrukking.

Trouwens, hoe leuk zou je het vinden om de hele tijd Drophead Diamonds en Staffordste zien staan, dat verveelt ook hoor :7 .

Laat eens een krottenwijk zien in Dubai? Bombay heeft ook grote wolkenkrabbers maar is vol met krottenwijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het meer de kleuren hebben van vice city (stories) de artwork daarvan lijkt er wel een beetje op.

Anders zou het nog van een andere GTA kunnen zijn. Heb veel artwork bekeken maar heb niet echt een match gehad.

N,

Link to comment
Delen op andere websites

Laat eens een krottenwijk zien in Dubai? Bombay heeft ook grote wolkenkrabbers maar is vol met krottenwijken.

Dat is het hem net, in Dubai word al die dingen verborgen voor de buitenwereld, arbeiders worden zwaar onderdrukt, maar dit gaat wat offtopic :clown: .

jobator, bedoel je toch hopelijk Havana en niet heel Cuba, zou wel leuk zijn, je speelt met familie van LJ :puh: .

PS: het is trouwens Mumbai, niet Bombai ;) .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Dat hoop ik wel.

Ik heb die oude steden wel gezien.

Tijd voor een compleet nieuwe omgeving.

33ste keer dat ik dit zeg: Het Liberty City uit de Classics, de III Era en de IV Era zijn allemaal compleet anders :cab: . Dus het ZIJN andere steden, alleen met dezelfde naam :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...