pompbakje Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 wat dacht je van Grant Theft Auto Dubai daar heb je een mooi land, met veel hoge gebouwen waarvan je kan basejumpen. je hebt water... Reageren
!NickName! Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 wat dacht je van Grant Theft Auto Dubai [[afbeelding]] daar heb je een mooi land, met veel hoge gebouwen waarvan je kan basejumpen. je hebt water... Dit zie ik niet zitten. Waarom niet? Omdat je eerst zicht hebt op een schiterende stad, met hoge torens, gebouwen en de hele mikmak. Maar, direcht daarnaast, een wijk met alle huizen uit de stad, iig, zo staat het op die afbeelding van pompbakje. Reageren
pompbakje Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 wat dacht je van Grant Theft Auto Dubai [[afbeelding]] daar heb je een mooi land, met veel hoge gebouwen waarvan je kan basejumpen. je hebt water... Dit zie ik niet zitten. Waarom niet? Omdat je eerst zicht hebt op een schiterende stad, met hoge torens, gebouwen en de hele mikmak. Maar, direcht daarnaast, een wijk met alle huizen uit de stad, iig, zo staat het op die afbeelding van pompbakje. ik weet het maar rockstar neemt niet alles letterlijk over he. niet alles wat je in GTA 4 terugvind vind je ook terug in real life Reageren
!NickName! Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 wat dacht je van Grant Theft Auto Dubai [[afbeelding]] daar heb je een mooi land, met veel hoge gebouwen waarvan je kan basejumpen. je hebt water... Dit zie ik niet zitten. Waarom niet? Omdat je eerst zicht hebt op een schiterende stad, met hoge torens, gebouwen en de hele mikmak. Maar, direcht daarnaast, een wijk met alle huizen uit de stad, iig, zo staat het op die afbeelding van pompbakje. ik weet het maar rockstar neemt niet alles letterlijk over he. niet alles wat je in GTA 4 terugvind vind je ook terug in real life Nee, ja, dat klopt wel. Maar hoe wil R* dit zelf op gaan lossen? Een zee of rivier er tussen kwakken? 6 ---- 10 Uit GTA IV vind je terug in New York! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Waarom zou je nu een GTA in Dubai willen hebben, je speelt een VAE-er, waarschijnlijk met een hoofddoek en als voertuigen: een kameel . Klinkt wel grappig, maar zo'n omgeving lijkt op het eerste zicht leuk, maar denk er iets dieper over... Reageren
Dieko Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Waarom zou je nu een GTA in Dubai willen hebben, je speelt een VAE-er, waarschijnlijk met een hoofddoek en als voertuigen: een kameel . Klinkt wel grappig, maar zo'n omgeving lijkt op het eerste zicht leuk, maar denk er iets dieper over... Dubai is inderdaad niet geschikt maar is wel anders dan kamelen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Waarom zou je nu een GTA in Dubai willen hebben, je speelt een VAE-er, waarschijnlijk met een hoofddoek en als voertuigen: een kameel . Klinkt wel grappig, maar zo'n omgeving lijkt op het eerste zicht leuk, maar denk er iets dieper over... Dubai is inderdaad niet geschikt maar is wel anders dan kamelen Dubai is niet al rijkdom hoor, de rijkdom komt naar boven en probeert de armoede te verbergen, tesamen metde onderdrukking. Trouwens, hoe leuk zou je het vinden om de hele tijd Drophead Diamonds en Staffordste zien staan, dat verveelt ook hoor . Reageren
Dieko Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Waarom zou je nu een GTA in Dubai willen hebben, je speelt een VAE-er, waarschijnlijk met een hoofddoek en als voertuigen: een kameel . Klinkt wel grappig, maar zo'n omgeving lijkt op het eerste zicht leuk, maar denk er iets dieper over... Dubai is inderdaad niet geschikt maar is wel anders dan kamelen Dubai is niet al rijkdom hoor, de rijkdom komt naar boven en probeert de armoede te verbergen, tesamen metde onderdrukking. Trouwens, hoe leuk zou je het vinden om de hele tijd Drophead Diamonds en Staffordste zien staan, dat verveelt ook hoor . Laat eens een krottenwijk zien in Dubai? Bombay heeft ook grote wolkenkrabbers maar is vol met krottenwijken. Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Ik vind het meer de kleuren hebben van vice city (stories) de artwork daarvan lijkt er wel een beetje op. Anders zou het nog van een andere GTA kunnen zijn. Heb veel artwork bekeken maar heb niet echt een match gehad. N, Reageren
jobator Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 waarom niet Cuba? Als missie bijv moet je een gevangene helpen ontsnappen uit Guantanamo B Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 (bewerkt) Laat eens een krottenwijk zien in Dubai? Bombay heeft ook grote wolkenkrabbers maar is vol met krottenwijken. Dat is het hem net, in Dubai word al die dingen verborgen voor de buitenwereld, arbeiders worden zwaar onderdrukt, maar dit gaat wat offtopic . jobator, bedoel je toch hopelijk Havana en niet heel Cuba, zou wel leuk zijn, je speelt met familie van LJ . PS: het is trouwens Mumbai, niet Bombai . Bewerkt: 2 november 2009 door Hearv94 Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Volgens mij is Rockstar ons gewoon op het verkeerde spoor aan het zetten met wat valse 'hintjes' en zijn ze bezig aan een héél andere stad... Reageren
Eazy_ Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Dat hoop ik wel. Ik heb die oude steden wel gezien. Tijd voor een compleet nieuwe omgeving. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Dat hoop ik wel. Ik heb die oude steden wel gezien. Tijd voor een compleet nieuwe omgeving. Ne, daar ben ik niet op uitgekeken hoor, trouwens kunnen ze de steden houden en er iets compleet aners van maken . Reageren
Nissan Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Dat hoop ik wel. Ik heb die oude steden wel gezien. Tijd voor een compleet nieuwe omgeving. 33ste keer dat ik dit zeg: Het Liberty City uit de Classics, de III Era en de IV Era zijn allemaal compleet anders . Dus het ZIJN andere steden, alleen met dezelfde naam . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.