Jump to content

GTA 5 in SA?


gtafreakkk

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    13

  • wesley123

    7

  • zezima0014

    4

  • pompbakje

    4

Vind het toch wel raar dat best veel mensen VC willen ... :cab:

Ik bedoel , SA was VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL groter!

Als ik GTA speel , wil ik vrijheid met een lekker grote stad

Als ze voor VC kiezen , mogen ze hem eerst gaan vergroten!

--

Ja kan wel zijn, maaar ik hoop echetr op een mengeling van alle steden. Dat betekent dus Vice City, San Andreas en Liberty City ineen. Ik hoop ook echt op een hele grote map, waar je zelfs na 4 maanden nog op plekken komt waar je nog nooit geweest bent :puh:

En ook hoop ik dat ze heel wat Myths erin stoppen. En natuurlijk Easter eggs. Alleen hoop ik wel dat de glitches wat minderen.

____________________________________________________________________________________________________________________________

Glitches vind ik juist geweldig om te ontdekken

En glitches zullen altijd in games ( Vooral GTA ) blijven zitten ;)

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het toch wel raar dat best veel mensen VC willen ... :cab:

Ik bedoel , SA was VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL groter!

Als ik GTA speel , wil ik vrijheid met een lekker grote stad

Als ze voor VC kiezen , mogen ze hem eerst gaan vergroten!

Zo groot was SA toch niet :7 , 3 keertjes groter, of zelfs minder, maar je hebt gelijk of ook weer niet, mensen willen ruimte én sfeer, plezier en afslachting, de balans is moeilijk te creëren en ik wil gewoon iets nieuws, maar wel gelinkt aan alle voorgaande GTA's 0_0 .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zeik jij nu? Een nieuwe stad is ook wel leuk hoor

Jij snapt niet wat ik zeg. Iedereen zegt dat ze Liberty City gewoon hergebruiken, maar eigenlijk gebruiken ze alleen de naam, aangezien de steden in III en IV geheel ANDERS ZIJN.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja kan wel zijn, maaar ik hoop echetr op een mengeling van alle steden. Dat betekent dus Vice City, San Andreas en Liberty City ineen. Ik hoop ook echt op een hele grote map, waar je zelfs na 4 maanden nog op plekken komt waar je nog nooit geweest bent :puh:

En ook hoop ik dat ze heel wat Myths erin stoppen. En natuurlijk Easter eggs. Alleen hoop ik wel dat de glitches wat minderen.

____________________________________________________________________________________________________________________________

Glitches vind ik juist geweldig om te ontdekken

En glitches zullen altijd in games ( Vooral GTA ) blijven zitten ;)

de blue hell glitch in Free mode geeft me zoveel vermaak altijd :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ja kan wel zijn, maaar ik hoop echetr op een mengeling van alle steden. Dat betekent dus Vice City, San Andreas en Liberty City ineen. Ik hoop ook echt op een hele grote map, waar je zelfs na 4 maanden nog op plekken komt waar je nog nooit geweest bent :puh:

En ook hoop ik dat ze heel wat Myths erin stoppen. En natuurlijk Easter eggs. Alleen hoop ik wel dat de glitches wat minderen.

____________________________________________________________________________________________________________________________

Glitches vind ik juist geweldig om te ontdekken

En glitches zullen altijd in games ( Vooral GTA ) blijven zitten ;)

de blue hell glitch in Free mode geeft me zoveel vermaak altijd :tu:

Bleu hell glitch?

Tell me more :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet nog dat Bernie in GTA IV zei dat Bryce naar San Fierro moest gaan om daar burgemeester te worden? Ik kan me goeg voorstellen dat als de volgende GTA zich in San Andreas zal afspelen, hij daar dan burgemeester is.

San Andreas is wel m'n favoriete 'staat', omdat het ook een groot stuk boslandschap heeft. Één van de beste momenten voor mij van het gamen is rijden door Los Santos terwijl de oranje zon opkomt en ik luister naar 'Today Was A Good Day'.

Hopelijk speelt de volgende GTA zich af in San Andreas!

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal leukste zijn. Dat het zelde beeld is van grand theft auto 4.

tuurlijk, de opvolger van IV krijgt slechter beeld, voor jou word het spel dus sowieso goed.

Waarom niet, als R* het huideige behoud, maar wel wat toevoegt is het een goede game, GTA zijnde, wel moet er vernieuwing inkomen, zoals het hoort bij een GTA, zoals je zelf al hebt gezegt wesley, gelukkig dat R* vernieuwt in tegenstelling tot luie producenten zoals EA :) ...

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal leukste zijn. Dat het zelde beeld is van grand theft auto 4.

tuurlijk, de opvolger van IV krijgt slechter beeld, voor jou word het spel dus sowieso goed.

Waarom niet, als R* het huideige behoud, maar wel wat toevoegt is het een goede game, GTA zijnde, wel moet er vernieuwing inkomen, zoals het hoort bij een GTA, zoals je zelf al hebt gezegt wesley, gelukkig dat R* vernieuwt in tegenstelling tot luie producenten zoals EA :) ...

grafisch zal het neit verbeteren, GTA4 is totngotoe nog steeds het zwaarste spel ooit voor elke console(en imo ziet het er neit eens geweldig uit). Het gaat mij nu vooral om dx10 support, AA en engine optimaliseren, be fair, de engine zuigt tot nu toe nog behoorlijk op dit punt, daarom failde de pc versie zo hard, enorme eisen, geen dx10 en AA, en dan sla je de plank goed mis. Verneiuwing hoeft nooit qua grafisch te zijn, sterker nog dat is gta nooit geweest, het loopt altijd achter de grafische feiten aan.

Link to comment
Delen op andere websites

grafisch zal het neit verbeteren, GTA4 is totngotoe nog steeds het zwaarste spel ooit voor elke console(en imo ziet het er neit eens geweldig uit). Het gaat mij nu vooral om dx10 support, AA en engine optimaliseren, be fair, de engine zuigt tot nu toe nog behoorlijk op dit punt, daarom failde de pc versie zo hard, enorme eisen, geen dx10 en AA, en dan sla je de plank goed mis. Verneiuwing hoeft nooit qua grafisch te zijn, sterker nog dat is gta nooit geweest, het loopt altijd achter de grafische feiten aan.

Grafisch vind ik het wel goed zitten, maar verbeteringen zijn er wel nodig op andere gebieden, optimaliseren van sommige dingen, maar de GTA's hebben toch altijd meegedaan op grafisch niveau hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...