Jump to content

[TBOGT] Dansen [TBOGT]


Scarface92

Recommended Posts

Hey,

Ik heb sinds gisteren TBOGT gekocht en ben er erg tevreden mee, heb al een heleboel missies gedaan maar nu ben ik aangekomen bij het dansen. Het ziet er allemaal heel leuk uit maar het dansen is voor mij nog een probleem. Ik snap er niet zoveel van. :? Weet iemand hoe je het beste kunt dansen en wat de besturing daarvan is?

Edit: zou iemand dit naar 'missie hulp' kunnen verplaatsen?

Hartelijk bedankt,

GrandTheftTwano

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Staat er dan nergens hoe je het moet besturen?

Dat is nou net het probleem, ik begrijp die besturing niet.

heb je al eens gegoogled of op youtube gekeken of er al eventuele tuturials zijn

Ik kan niets vinden op youtube of google, daarom vraag ik het hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al met een meisje ''gedaan'' (als je snapt wat ik bedoel?)

Je moet steeds je LS of RS de richtig op duwen waar het blauwe balkje heen gaat. Dan moet je ze vasthouden, als er staat hold.

Heb je dit gedaan, moet je de heletijd LT en RT indrukken tot de 1 seconden, als je dan los laat, gaat Luis dichter bij een meisje staan, om te dansen.

Hierna de stappen weer herhalen.

Lukt de dans 100%: Je gaat naar de WC met een meisje en vul zelf maar in, en je krijgt haar nummer.

Lukt het niet: Krijg je een groepsdans. Je moet steeds de knoppen indrukken/bewegen zoals er aangegeven word.

Lukt dit je niet: Stop met het dansen in TBoGT en ga naar GTA:SA oefenen! (of als je die niet hebt: Je bent officieel een dansnoob)

Hoop voor je dat je hier uit komt?

Groeten !NickName!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al met een meisje ''gedaan'' (als je snapt wat ik bedoel?)

Je moet steeds je LS of RS de richtig op duwen waar het blauwe balkje heen gaat. Dan moet je ze vasthouden, als er staat hold.

Heb je dit gedaan, moet je de heletijd LT en RT indrukken tot de 1 seconden, als je dan los laat, gaat Luis dichter bij een meisje staan, om te dansen.

Hierna de stappen weer herhalen.

Lukt de dans 100%: Je gaat naar de WC met een meisje en vul zelf maar in, en je krijgt haar nummer.

Lukt het niet: Krijg je een groepsdans. Je moet steeds de knoppen indrukken/bewegen zoals er aangegeven word.

Lukt dit je niet: Stop met het dansen in TBoGT en ga naar GTA:SA oefenen! (of als je die niet hebt: Je bent officieel een dansnoob)

Hoop voor je dat je hier uit komt?

Groeten !NickName!

als ik jou beschrijving zie moet je juist het dansen met de auto in san andreas oefenen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al met een meisje ''gedaan'' (als je snapt wat ik bedoel?)

Je moet steeds je LS of RS de richtig op duwen waar het blauwe balkje heen gaat. Dan moet je ze vasthouden, als er staat hold.

Heb je dit gedaan, moet je de heletijd LT en RT indrukken tot de 1 seconden, als je dan los laat, gaat Luis dichter bij een meisje staan, om te dansen.

Hierna de stappen weer herhalen.

Lukt de dans 100%: Je gaat naar de WC met een meisje en vul zelf maar in, en je krijgt haar nummer.

Lukt het niet: Krijg je een groepsdans. Je moet steeds de knoppen indrukken/bewegen zoals er aangegeven word.

Lukt dit je niet: Stop met het dansen in TBoGT en ga naar GTA:SA oefenen! (of als je die niet hebt: Je bent officieel een dansnoob)

Hoop voor je dat je hier uit komt?

Groeten !NickName!

als ik jou beschrijving zie moet je juist het dansen met de auto in san andreas oefenen biertje.gif

Je snapt over welke game het gaat he? En als je ziet welke vraag ik beantwoord?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al met een meisje ''gedaan'' (als je snapt wat ik bedoel?)

Je moet steeds je LS of RS de richtig op duwen waar het blauwe balkje heen gaat. Dan moet je ze vasthouden, als er staat hold.

Heb je dit gedaan, moet je de heletijd LT en RT indrukken tot de 1 seconden, als je dan los laat, gaat Luis dichter bij een meisje staan, om te dansen.

Hierna de stappen weer herhalen.

Lukt de dans 100%: Je gaat naar de WC met een meisje en vul zelf maar in, en je krijgt haar nummer.

Lukt het niet: Krijg je een groepsdans. Je moet steeds de knoppen indrukken/bewegen zoals er aangegeven word.

Lukt dit je niet: Stop met het dansen in TBoGT en ga naar GTA:SA oefenen! (of als je die niet hebt: Je bent officieel een dansnoob)

Hoop voor je dat je hier uit komt?

Groeten !NickName!

als ik jou beschrijving zie moet je juist het dansen met de auto in san andreas oefenen :bier:

Nee, juist niet. Tijdens San Andreas dans je door verschillende knoppen in te tikken als er een leeg rondje voorbij loopt. Zodra deze bij jou arriveert druk je een bepaalde knop in. Tijdens The Ballad of Gay Tony krijg je echter de kans om zelf wat te improviseren. Je hebt nu simpelweg een stokje dat je vertelt wanneer je moet stoppen, een knop in moet drukken of lang een knop in moet houden. Zoals !NickName! al zei doe je dit met je LT en RT sticks voor 1 seconde en langer als ze erom vragen. Neem ook even een kijkje bij de instructies tijdens het dansen. Ook op WikiGTA proberen we dit aspect zo snel mogelijk uit te lichten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet opmaken of het al beantwoord is of niet :S

In ieder geval, de rechter joystick (Of hoe het ook heet confused2.gif) Moet je met de klok meedraaien, als er "Hold" Staat, moet je het volgens mij gewoon vasthouden en op LB of LT Drukken, ik weet niet echt goed wat er staat, dat zie je volgens mij zelf gewoon wel erin. Blijf dit doorgaan totdat het roze/paarse ringetje ook helemaal rond is gegaan, dan ben je klaar en krijg je een "Cadeautje".

Veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

willen jullie soms alleen maar leren dansen zodat jullie op het eind een scene kunnen zijn waar Luis een vrouw aan het krikken is op de wc. :clown:

Dat zie je niet eens, je ziet alleen maar de deur van de WC op en neer gaan. Best wel vaag aangezien je het wel 1x in een cutscene ziet gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...