Leontjuuh-gta Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Sorry voor de bump. Ik heb dit topic gelezen, maar ik snap nog steeds niks van dat dansen. Kan iemand dat nog een keer uitleggen?? O ja, ik doe het op de xbox 360 Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 (bewerkt) met de pc versie dee ik Q W E achter elkaar druken tot er hold stond toen hielt ik 1 van de 3 knoppen ingedrukt en zo heb ik hem gehaald dus mischine helpt het ook voor de xbox maar weet niet welke 3 knopen het daar zijn Bewerkt: 7 juni 2010 door dennis313 Reageren
Nissan Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Sorry voor de bump. Ik heb dit topic gelezen, maar ik snap nog steeds niks van dat dansen. Kan iemand dat nog een keer uitleggen?? O ja, ik doe het op de xbox 360 Doe de tutorial die erbij zit... Reageren
The360box Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Ik begreep er ook niks van en deed er uren, ja, over om de balk vol te krijgen maar nu doe ik het binnen 1 minuutje. Je moet de linker analoge stick steeds heen en eer draaien, als er in beeld komt dat je moet drukken op de achterste knoppen doe dat om en om, Reageren
Ak47 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 op de PS3 lukt het mij altijd gewoon door op `t ritme van de muziek R3 en L3 ergens heen te bewegen en af en toe L2 en R2 Reageren
pannekoek141 Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 ti,s leuk als je goed doet ga je batsen na dansje dan ziet er zo uit Reageren
Soulreaver Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Kan je in Hercule ook een meisje krijgen want dan weet ik of ik het goed heb gedaan voor achievment want bij de Maisonette 9 heb ik al Tori ofzo . Reageren
TahR78 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Ik lees dit topic nu ook en ik heb ook even een vraagje over het dansen: Ik kan bij Maisonette 9 wel gewoon dansen met een meisje, dat ik dan op L1 moet drukken (ik speel de PS3). Maar ik lees op WikiGTA dingen over een groepdans, hoe doe je dan een groepdans? Want tijdens het dansen bij Maisonette 9 dans ik alleen met een meisje, meer niet. Het dansen bij Hercules heb ik nog niet geprobeerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.