love the gang Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) hallo ik probeer al dagenlang die missie van Death Row ik schiet die ventjes dood maar ik word altijd dood gereden door die diaz guards terwij ik geen auto vind om Lance naar die hospital te brengen. trouwens, waar is die hospital eingelijk? Bewerkt: 12 juni 2005 door love the gang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Zie deze topics: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=2291 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=686 Het ziekenhuis is in Downtown. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
misterdj Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 En het beste kan je voor die missie een Cheetah nemen, deze gaat hard en ligt goed in de bocht (de bocht moet je dan wel nemen, ZONDER dat je gas geeft) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Naast de loods waarin Lance op de elektrische stoel zat, staat en Sentinel en als je daarin wegrijdt kun je die kneuzen die achter je aan komen wel kwijt rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
misterdj Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Naast de loods waarin Lance op de elektrische stoel zat, staat en Sentinel en als je daarin wegrijdt kun je die kneuzen die achter je aan komen wel kwijt rijden Ik gaat altijd al met een Cheetah er naar toe, en als ik die 3 bij de ingang heb gedood rijdt ik door naar de ingang. En als ik Lance dan heb, ga ik met hem in de auto en scheur weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Neem gewoon een helikopter en land op het dak. Of neem de kogelvrije Admiral. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) ik ga via een weggetje langs het water dan kom je bij de straat uit en gebruik ik de cheat panzer om lance weg te brengen maar ik heb dan niet zo veel geld als ik geen cheat gebruik Bewerkt: 27 juni 2005 door damos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ik ga via een weggetje langs het water dan kom je bij de straat uit en gebruik ik de cheat panzer om lance weg te brengen maar ik heb dan niet zo veel geld als ik geen cheat gebruik Ik heb dit ook gedaan :lol: Maar nu speel ik wel terug zonder cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 neem een zware auto of juist een lichte snelle sportwagen maar bij die eerste blokkade bij de ingang moet je ruim 100 meter er voor stoppen en die luitjes doodknalle alvast B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Je kunt ook in de walthrough kijken, vooral die missie staat er érg uitvoerig beschreven, dit is de link: http://vicecity.gtagames.nl/index.php?sect...&inhoud=STM_KP1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.