Jump to content

VC op laptop met vista werkt niet :(


rpgfreak777

Recommended Posts

Hey,

Ik heb hier een latop met Windows Vista Home Premium. Laatst heb ik geprobeerd om GTA VC te instaleren. Het instaleren ging allemaal prima maar toen ik hem wou opstarten ging het mis. Ik had gewoon op de snelkoppeling geklikt en mijn PC die begon even te laden, dit was nog voordat er iets geopend was dus nog niet op een laadscherm ofzo. Na een hele tijd wachten en zonder dat er iets gebeurde ben ik uitendelijk tot de conclusie gekomen dat hij niet werkte en dus ook niks ging doen. Toen ik hierachter was heb ik hem geprobeerd te runne onder een andere compatibiliteitsmodus, uiteindelijk werkte hij en ik heb toen probleemloos kunnen spelen. Totdat ik hem af ging sluiten en later weer verder wou gaan. Ik kreeg hetzelfde probleem en hij starte dus weer niet op. Hierna he ik natuurlijk meteen weer de compatibiliteit gecheckt maar die stond nog steeds op windows 98/ Windows Me (hetzelfde waaronder hj eerder wel een keer op had kunnen starten). Nu doet hij het dus nog steeds niet. Kan iemand mij aub helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Voer je hem uit als administrator?(rechtermuisknop op icoontje-> uitvoeren als administrator)

Ja, dit heb ik ook al geprobeerd...

Ligt waarschijnlijk aan Vista . Vista kan veel games niet spelen . Waarom denk je dat op de verpakking van bv. GTA IV 'made for windows' (of zoiets) staat ? Omdat het speciaal gemaakt is zodat het ook op Vista kan gespeeld worden . Maar VC kan ik wel bij m'n oma spelen op Vista . (Ja ze heeft een laptop :7) Maar misschien heb je een te hoge of te lage versie ... Ik zal eens kijken naar de versie van mijn oma ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik weet dat Vista veel games niet support maar ik wil weten hoe ik hem wel aan de praat krijg...

Maar ik zou het wel fijn vinden als je idd even bij je oma (XD) kijkt welke versie zij dan wel niet heeft

Link to comment
Delen op andere websites

Dude, dat is onzin.

Ik heb dezelfde OS als de TS en ook een laptop en ik kan gewoon Vice City spelen.

Ik zeg toch dat m'n oma dat ook kan ? Sommige spelletjes kan ze niet spelen , en ze zit dan wel ruim over de system requirements ... Ik ga morgen naar m'n lieve oma , nog een beetje geduld :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Dude, dat is onzin.

Ik heb dezelfde OS als de TS en ook een laptop en ik kan gewoon Vice City spelen.

ok, nouja ik niet dus en ik heb van meerdere gehoord dat zij het ook niet konden. Maarja daar gaat het n nit om, het gaat er om hoe ik ervoor kan zorgen dat hij wel wert :(

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet misschien proberen om elke keer als je het spel opstart de compaliteitsmodus uit te schakelen, op OK te klikken, en dan weer aan te zetten. Evt. eens in Windows XP modus.

Ik heb ook Vista (64-bit), en bij mij werkt het gewoon.

PS: Heb je toevallig ook geen computer met Vista of zo op? Misschien ligt het toch aan je laptop, want laptop zijn niet echt geschikt om te gamen. Alhoewel ik wel denk dat het zou moeten werken, want GTA Vice City heeft toch vrij lage systeemeisen.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet misschien proberen om elke keer als je het spel opstart de compaliteitsmodus uit te schakelen, op OK te klikken, en dan weer aan te zetten. Evt. eens in Windows XP modus.

Ik heb ook Vista (64-bit), en bij mij werkt het gewoon.

PS: Heb je toevallig ook geen computer met Vista of zo op? Misschien ligt het toch aan je laptop, want laptop zijn niet echt geschikt om te gamen. Alhoewel ik wel denk dat het zou moeten werken, want GTA Vice City heeft toch vrij lage systeemeisen.

Ik zal het eens proberen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...