Jump to content

Inloggen nu via beveiligde verbinding


Joriz

Recommended Posts

GTAGames.nl afbeelding
Vanaf nu logt iedereen in op GTAForum.nl via beveiligde verbinding. Hiervoor hoef je niets te doen.
Een beveiligde verbinding houdt in dat alle data die tussen de server (www.gtaforum.nl) en jouw computer wordt verzonden niet kan worden afgeluisterd door derden, aangezien alles is beveiligd via encryptie.

De volgende pagina's werken nu via beveiligde verbinding:
  • Inloggen
  • Registreren
  • Wachtwoord vergeten functie
  • Uitloggen
  • Wachtwoord aanpassen
  • E-mail adres aanpassen
  • Diverse moderator pagina's


Hierdoor kunnen kwaadwillende je gebruikersnaam, wachtwoord en e-mailadres niet onderscheppen.

Tevens met de mobiele versie van www.gtaforum.nl werken deze pagina's via beveiligde verbinding.

Indien je gebruik maakt van een firewall, internetfilter of internet'versneller' kan het in zeer uitzonderlijke gevallen zijn dat je hierdoor niet meer kan in- en uitloggen. Mocht je dit probleem hebben stel dan je firewall/filter zo in dat deze wel beveiligdeverbindingen (HTTPS / SSL / poort 443) ondersteund.

Merk op dat enkel de verbinding tussen jouw computer en onze server is beveiligd en dat je zelf altijd nog verantwoordelijk bent voor de veiligheid van je eigen computer. Houd je PC dus schoon van spyware en virussen om te voorkomen dat kwaadwillende via deze weg alsnog gevoelige gegevens van je bemachtigen.

Link to comment
Delen op andere websites

En wanneer denkt men te beginnen aan de dingen die echt leden storen en die echt nodig zijn? :{

Dat vind ik echt een slechte opmerking. Wat is nou belangerijker? De beveiliging op een website waar bijna 90.000 leden zijn geregistreerd, of een paar aanpassing om het gebruikersgemak van de leden te verbeteren? Er zijn ook forums waarop je geen eens veilig in kunt loggen. Beveiliging is in mijn ogen noodzakelijker dan ''dingen die storend zijn voor leden''. Wat voor dingen bedoel je eigenlijk, Megapilot?

Link to comment
Delen op andere websites

En wanneer denkt men te beginnen aan de dingen die echt leden storen en die echt nodig zijn? :{

Mobiele versie, heb ik iets gemist? Wat is de url?

Met een mobiel apparaat kom je automatisch op de mobiele versie. Mocht dat niet automatisch aan dan je onderaan bij skin de orange lofi versie kiezen

En wanneer denkt men te beginnen aan de dingen die echt leden storen en die echt nodig zijn? :{

GTAGames.nl wordt onderhouden door vrijwilligers in hun vrije tijd. Ondanks dat komen we toch professioneel over. Echter omdat we nog steeds vrijwilligers zijn die alles in vrije tijd doen kan soms iets even duren.

Mocht je een probleem hebben gevonden meldt het dan in de tracker. Je zult zien dat alles wat daar gemeld wordt heel snel wordt opgelost.

Link to comment
Delen op andere websites

Goede update! Hopelijk komt het gehack van andere gebruikers nu nooit, of maar héél zelden nog voor.

En de mobiele versie gaat echt supersnel op mijn PSP. Jammer natuurlijk dat het niet zo mooi is al deze... maar ja.

Deze look laadde ook nog wel... maar ipv dat de homepagina op ca. 30 seconden geladen wordt. Gebeurd dit nu op 3 seconden :tu::puh: .

PS: Ik moest handmatig naar de Mobiele versie gaan, dus dat ging niet automatish.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik echt een slechte opmerking. Wat is nou belangerijker? De beveiliging op een website waar bijna 90.000 leden zijn geregistreerd, of een paar aanpassing om het gebruikersgemak van de leden te verbeteren? Er zijn ook forums waarop je geen eens veilig in kunt loggen. Beveiliging is in mijn ogen noodzakelijker dan ''dingen die storend zijn voor leden''. Wat voor dingen bedoel je eigenlijk, Megapilot?

- Het forum is VERNEUKT uitgerekt, hoe je het draait of keert, het is lelijk.

- Berichten bewerken kan nog steeds niet in de laatst nieuwe Firefox.

- Strafblad werkt nog steeds niet.

- Je opmerking over die 90 000 leden is nogal stom, want als er 10% van die 90 000 actief is, dan mag je van geluk spreken.

- Gebruikersgemak gaat in mijn ogen voor beveiliging, tenzij jij als lid liever lekker veilig surft op een forum met een uitgerekte skin. Sorry hoor, als het vorige IPB dinges zo onveilig was, so be it, maar ik merkte er niks van.

- Start een forum met een uitgerekte roze skin waar je alleen in font 10 cage kan typen maar MET beveiliging. Hoeveel leden denk je te zullen aantrekken? :)

Hier zijn je argumenten..

Voor je iets beoordeelt als een slechte opmerking, vraag dan eerst om uitleg schat..

En wanneer denkt men te beginnen aan de dingen die echt leden storen en die echt nodig zijn? :{

GTAGames.nl wordt onderhouden door vrijwilligers in hun vrije tijd. Ondanks dat komen we toch professioneel over. Echter omdat we nog steeds vrijwilligers zijn die alles in vrije tijd doen kan soms iets even duren.

Mocht je een probleem hebben gevonden meldt het dan in de tracker. Je zult zien dat alles wat daar gemeld wordt heel snel wordt opgelost.

Zie bovenstaande tekst..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik echt een slechte opmerking. Wat is nou belangerijker? De beveiliging op een website waar bijna 90.000 leden zijn geregistreerd, of een paar aanpassing om het gebruikersgemak van de leden te verbeteren? Er zijn ook forums waarop je geen eens veilig in kunt loggen. Beveiliging is in mijn ogen noodzakelijker dan ''dingen die storend zijn voor leden''. Wat voor dingen bedoel je eigenlijk, Megapilot?

- Het forum is VERNEUKT uitgerekt, hoe je het draait of keert, het is lelijk.

- Berichten bewerken kan nog steeds niet in de laatst nieuwe Firefox.

- Strafblad werkt nog steeds niet.

- Je opmerking over die 90 000 leden is nogal stom, want als er 10% van die 90 000 actief is, dan mag je van geluk spreken.

- Gebruikersgemak gaat in mijn ogen voor beveiliging, tenzij jij als lid liever lekker veilig surft op een forum met een uitgerekte skin. Sorry hoor, als het vorige IPB dinges zo onveilig was, so be it, maar ik merkte er niks van.

- Start een forum met een uitgerekte roze skin waar je alleen in font 10 cage kan typen maar MET beveiliging. Hoeveel leden denk je te zullen aantrekken? :)

Hier zijn je argumenten..

Voor je iets beoordeelt als een slechte opmerking, vraag dan eerst om uitleg schat..

En wanneer denkt men te beginnen aan de dingen die echt leden storen en die echt nodig zijn? :{

GTAGames.nl wordt onderhouden door vrijwilligers in hun vrije tijd. Ondanks dat komen we toch professioneel over. Echter omdat we nog steeds vrijwilligers zijn die alles in vrije tijd doen kan soms iets even duren.

Mocht je een probleem hebben gevonden meldt het dan in de tracker. Je zult zien dat alles wat daar gemeld wordt heel snel wordt opgelost.

Zie bovenstaande tekst..

tja smaak verschilt en mp ik heb firefox 3.5 en bij mij lukt het wel om de berichten te bewerken Bewerkt: door adilovn
Link to comment
Delen op andere websites

@ MegaPilot: Voor het strafblad mag je bij IPS gaan zeuren, daar kunnen wij niks aan doen. Wat je andere punten betreft: als we nog geen oplossing gevonden hebbeen, kunnen we het ook moeilijk fixen. Of de skin lelijk is, is jouw mening, want anderen vinden hem wel mooi. Ikzelf vind dat er nog altijd verbeterpunten zijn en die kan je dan ook in Feedback posten. Echter, rustig blijven, beargumenteren, niet meteen gaan aanvallen en eerst de positieve kant bekijken zijn dingen die alleen maar in je voordeel kunnen werken. Je moet niet enkel kijken naar de negatieve kanten, maar kijk ook even naar de lichtpuntjes. En bij jou heb ik het gevoel dat zelfs jouw lichtpuntjes altijd zwarte gaten zijn.

Goede zet, Joriz! :tu: Ik ben het al een paar keer in de adresbalk tegen gekomen, dus het werkt vlekkeloos. :)

Link to comment
Delen op andere websites

- Het forum is VERNEUKT uitgerekt, hoe je het draait of keert, het is lelijk.

Dit valt nog wel mee eigenlijk, als je die Status dingen aan hebt staan is ie gewoon normaal.

- Berichten bewerken kan nog steeds niet in de laatst nieuwe Firefox.

Dan ligt dat probleem binnen jouw Firefox aangezien het nu bij anderen al lang werkt.

- Strafblad werkt nog steeds niet.

Waar het aan ligt is voor iedereen onbekend, zelfs de admins, dit is als het goed is bij IPS gemeld want het probleem ligt niet in de skin of de ACP, want daar staat alles goed.

- Je opmerking over die 90 000 leden is nogal stom, want als er 10% van die 90 000 actief is, dan mag je van geluk spreken.

Maakt niet uit, als er van die 90.000 leden iemand gehackt word kan dat account nog steeds geband worden, waarbij de eigenaar een email krijgt en zich niet meer weet, want er zijn genoeg leden die registreren voor een download, niet meer terug komen en uiteindelijk toch nog ff terug komen voor een download en dan kan het niet meer. En wat nou als er een account die actief is word gehackt? Nu boeit het je niet, totdat de jouwe word gehackt, en dan zeur je over de beveiliging.

- Gebruikersgemak gaat in mijn ogen voor beveiliging, tenzij jij als lid liever lekker veilig surft op een forum met een uitgerekte skin. Sorry hoor, als het vorige IPB dinges zo onveilig was, so be it, maar ik merkte er niks van.

Nou, wil jij een forum wat er prachtig uit ziet en foutloos maar er elke dag een account van iedereen word gehackt? Dan piep je wel anders. Beveiliging boven gebruiksgemak, nouja, het forum is al goed gebruiksvriendelijk, maar verder is dat extra stukje beveiliging al beter.

- Start een forum met een uitgerekte roze skin waar je alleen in font 10 cage kan typen maar MET beveiliging. Hoeveel leden denk je te zullen aantrekken? :)

Het forum word nog verbeterd, denk je dat Thundercover op zijn luie gat zit? Hij moet én OWN leiden, én de skin én modereren én hij zal nog wel een real life hebben, dus drukte is er wel bij de skinner van dit forum.
Link to comment
Delen op andere websites

- Het forum is VERNEUKT uitgerekt, hoe je het draait of keert, het is lelijk.

Dit valt nog wel mee eigenlijk, als je die Status dingen aan hebt staan is ie gewoon normaal.

- Berichten bewerken kan nog steeds niet in de laatst nieuwe Firefox.

Dan ligt dat probleem binnen jouw Firefox aangezien het nu bij anderen al lang werkt.

- Strafblad werkt nog steeds niet.

Waar het aan ligt is voor iedereen onbekend, zelfs de admins, dit is als het goed is bij IPS gemeld want het probleem ligt niet in de skin of de ACP, want daar staat alles goed.

- Je opmerking over die 90 000 leden is nogal stom, want als er 10% van die 90 000 actief is, dan mag je van geluk spreken.

Maakt niet uit, als er van die 90.000 leden iemand gehackt word kan dat account nog steeds geband worden, waarbij de eigenaar een email krijgt en zich niet meer weet, want er zijn genoeg leden die registreren voor een download, niet meer terug komen en uiteindelijk toch nog ff terug komen voor een download en dan kan het niet meer. En wat nou als er een account die actief is word gehackt? Nu boeit het je niet, totdat de jouwe word gehackt, en dan zeur je over de beveiliging.

- Gebruikersgemak gaat in mijn ogen voor beveiliging, tenzij jij als lid liever lekker veilig surft op een forum met een uitgerekte skin. Sorry hoor, als het vorige IPB dinges zo onveilig was, so be it, maar ik merkte er niks van.

Nou, wil jij een forum wat er prachtig uit ziet en foutloos maar er elke dag een account van iedereen word gehackt? Dan piep je wel anders. Beveiliging boven gebruiksgemak, nouja, het forum is al goed gebruiksvriendelijk, maar verder is dat extra stukje beveiliging al beter.

- Start een forum met een uitgerekte roze skin waar je alleen in font 10 cage kan typen maar MET beveiliging. Hoeveel leden denk je te zullen aantrekken? :)

Het forum word nog verbeterd, denk je dat Thundercover op zijn luie gat zit? Hij moet én OWN leiden, én de skin én modereren én hij zal nog wel een real life hebben, dus drukte is er wel bij de skinner van dit forum.

Volledig mee eens.

@Megapilot: De nieuwe skin en IPB versie is er ook nog maar een week, dacht je dat alles in een keer perfect is? Dat zou wel heel onwaarschijnlijk zijn, beveiliging is ook een groot deel van het forum. Stel, Dutchy, Joriz en PatrickW worden allemaal gehackt, hierdoor zouden die hackers het hele forum nog erger kunnen verneuken. Sterker nog, ze kunnen heel GTAForum of GTAGames van de internetkaart vegen! Dan piep je wel anders...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...