Ymosky Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) Ik moest het gelijk weer even proberen natuurlijk maar bij het uitloggen en inloggen komt er keurig "https" in m'n adresbalk te staan. Het lijkt de rabobank wel Bewerkt: 1 november 2009 door Ymosky Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 En wanneer denkt men te beginnen aan de dingen die echt leden storen en die echt nodig zijn? Ik heb de grootste storende factor gelijk maar even gemeld. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Lantyz, GENIAAL GEWOON! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 En wanneer denkt men te beginnen aan de dingen die echt leden storen en die echt nodig zijn? Ik heb de grootste storende factor gelijk maar even gemeld. Reageren
___ Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Mooi dat dit nu beveiligd is, ik probeer er zelf ook al genoeg aan om alle spyware te deleten dus niemand komt mijn accountje meer in! Reageren
Dakendak Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Mooi dat dit nu beveiligd is, ik probeer er zelf ook al genoeg aan om alle spyware te deleten dus niemand komt mijn accountje meer in! , veelbetekende nickname Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.