Jump to content

"You did not create this savegame, file could not be loaded"


paul007

Recommended Posts

Hoi iedereen!

Ik zit met een behoorlijk vervelend probleem. Sinds gister heb ik een nieuw account, nu ging ik dus de savegame van GTA IV van mijn oude account verplaatsen naar mijn nieuwe. Dus ik start GTA IV op en dan krijg ik de volgende melding: "You did not create this savegame, file could not be loaded." Daarna start hij gewoon weer vanaf het begin. Betekent dit dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen? Is hier iets tegen te doen want ik baal als een stekker. :ch:

Thanks

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt xliveless gebruiken, dan kun je elke savegame gewoon gebruiken. Lees wel goed de readme ervan door

Sorry ik was vergeten het te vermelden maar ik bezit de Playstation 3 versie van GTA IV :)

Heb je ze gedownload vanaf GTAForum?

en precies de readme gevolgd?

ik heb nergens last van.

Ik speel de 100% savegame van GTA IV uit de downloadsectie van dit forum.

misschien heeft hij een andere versie!? (dat weet ik niet zeker)

of misschien heb je perongeluk een andere savegame gedownload van PC of Xbox360.

anders try again....

Link to comment
Delen op andere websites

Ja , ik denk dat je opnieuw gaat moeten beginnen ... Het staan namelijk geregistreerd op jouw oude account . Maar , als je in de savegame kan geraken , zal je wel iets kunnen veranderen wat het wel mogelijk maakt ... Dan moet je je naam ergens zetten/veranderen

Link to comment
Delen op andere websites

De 100% savegame van GTAForum doet het inderdaad wel, alleen dit vind ik een kl*te savegame. :$

Het valt me op dat je op deze savegame geen trophies kunt vrijspelen, ik denk dus dat het daar mee te maken heeft. Iemand een idee hoe ik een savegame "trophy onklaar" kan maken? :)

Thanks

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...