Jump to content

[TBOGT] Catch the bus [TBOGT]


DingKing

Recommended Posts

Hey,

Ik heb in de Maisonette een perfecte dans uitgevoerd (gesjoemeld met een girlie daarna :)) En in Hercules ook (daar kreeg ik alleen tongkis). Maar ik heb de achievement niet... Wat nu? Zijn dit wel de goede clubs?

Link to comment
Delen op andere websites

Check dat filmpje.

Dus eerst met een chick, (dan bij Hercules nog die dance-off met die fag :puh: ) en dan die met ''die groep'' xd

Ik kreeg die achievement nadat ik dat filmpje keek, dus mischien helpt 't ook voor jullie. :)

Bewerkt: door xXRampageXx
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum. Wat is een groepsdans zoals jij het noemt? Ik heb de Achievement namelijk ook nog niet, maar voor zover ik weet wél de benodigdheden gedaan. Vertel :).

Dat dacht ik dus ook. Hoe doe je een groepsdans!? :puh: Ik krijg steeds de chick inplaats van een groepsdans!

Bewerkt: door DingKing
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum. Wat is een groepsdans zoals jij het noemt? Ik heb de Achievement namelijk ook nog niet, maar voor zover ik weet wél de benodigdheden gedaan. Vertel :).

Dat dacht ik dus ook. Hoe doe je een groepsdans!? :puh: Ik krijg steeds de chick inplaats van een groepsdans!

Om een groepsdans te kunnen doen moet je eerst een perfecte dans uitvoeren met een meisje. Met een perfecte dans bedoelen ze dat je maar een paar kleine foutjes mag maken tijdens het dansen. Als je met het meisje klaar bent en de dans was niet perfect, dan mag je weer helemaal opnieuw beginnen met het meisje. Was de dans met het meisje wel perfect, dan zullen ze in Maisonette 7 overschakelen naar de grote groepsdans. Hierbij staan er een hoop mensen bij elkaar en druk je verschillende knoppen in, om met de rest mee te bewegen.

In Hercules zul je als eerst ook een dans met een meisje moeten doen, daarna een kleine competitie met een gast en vervolgens de groepsdans. De groepsdans is over het algemeen bij beide clubs een eitje, het is echt alles wat zich daarvoor afspeelt wat moeilijkheden kan veroorzaken. Als je in ieder geval bij beide clubs de groepsdans weet te voltooien, krijg je de achievement.

Link to comment
Delen op andere websites

hoezo welkom op het forum?

hij heeft al 155 posts, dan is hij niet echt nieuw of wel? :puh:

(laat maar, dit bericht was zijn 1e post op 28 oktober xD)

Hij bedoelde xXRampageXx. Ik ben nu druk bezig met de achievement!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...