KillerZero86 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Een goed argument? Ten eerste staat wel degelijk beschreven dat de nachten er waren. Ten tweede ontbreken de feitelijke argumenten: als jij niet gelooft dat de aarde om de zon draait, is daarmee automatisch bewezen dat de aarde niet om de zon draait? Lijkt me niet. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Een goed argument? Ten eerste staat wel degelijk beschreven dat de nachten er waren. Ten tweede ontbreken de feitelijke argumenten: als jij niet gelooft dat de aarde om de zon draait, is daarmee automatisch bewezen dat de aarde niet om de zon draait? Lijkt me niet. maar daar zijn bewijzen voor.dus dan ben je wel dom als je het niet gelooft. Reageren
ikt Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Een goed argument? Ten eerste staat wel degelijk beschreven dat de nachten er waren. Ten tweede ontbreken de feitelijke argumenten: als jij niet gelooft dat de aarde om de zon draait, is daarmee automatisch bewezen dat de aarde niet om de zon draait? Lijkt me niet. maar daar zijn bewijzen voor.dus dan ben je wel dom als je het niet gelooft. Daar hadden een paar miljoen mensen wel wat problemen mee, toen het idee voor het eerst werd geofferd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.