Jump to content

Dexter


Amfetamientje

Recommended Posts

dexter_season_2_poster.jpg

Zijn er nog meer mensen die deze serie volgen?

Ik ben pas bij seizoen 1; aflevering 3 maar ben al helemaal verkocht.

Echt een serie waar ik weer helemaal in kan kruipen :).

En dat komt mooi uit nu ik ziek ben.

wat info van wiki :

Dexter is een Amerikaanse televisieserie uit 2006, uitgezonden op Showtime en gebaseerd op de boeken van Jeff Lindsay.

Dexter gaat over de forensisch onderzoeker Dexter Morgan (gespeeld door Michael C. Hall) die bij de politie in Miami werkt op de afdeling moordzaken. Hij heeft echter ook een donkere kant want hij is tevens zelf een seriemoordenaar.

Van de serie zijn drie seizoenen (elk van 12 afleveringen) uitgezonden en er zijn nog twee nieuwe seizoenen besteld. In Nederland en België is de serie te ontvangen via de zender 13th Street. Sinds september 2008 wordt de serie in Vlaanderen ook uitgezonden op VT4. De Nederlands publieke omroep heeft aangegeven de serie in 2009 ook te gaan uitzenden. Vanaf 8 november 2009 gaat de VPRO de serie dagelijks uitzenden. Dexter is de eerste buitenlandse serie die ook via uitzending gemist terug te zien zal zijn. [1]

Op dit moment zijn de eerste twee seizoenen ook op DVD verschenen.

Het derde seizoen van de reeks begint maandag 7 september 2009 op de zender 13th Street in de Benelux. Het vierde seizoen van de reeks begint zondag 27 september 2009 op de zender Showtime in de Verenigde Stnaten.

Dus als ik over een paar jaar GTA-leden begin op te zoeken en vakkundig uit te moorden dat weten jullie waarom ;)

omdat ze cartoon network in mijn jeugd van de TV hebben gehaald natuurlijk

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    30

  • NandroDavids

    29

  • MegaPilot

    28

  • Wesley

    18

dexter_season_2_poster.jpg

Zijn er nog meer mensen die deze serie volgen?

Ik ben pas bij seizoen 1; aflevering 3 maar ben al helemaal verkocht.

Echt een serie waar ik weer helemaal in kan kruipen :).

En dat komt mooi uit nu ik ziek ben.

wat info van wiki :

Dexter is een Amerikaanse televisieserie uit 2006, uitgezonden op Showtime en gebaseerd op de boeken van Jeff Lindsay.

Dexter gaat over de forensisch onderzoeker Dexter Morgan (gespeeld door Michael C. Hall) die bij de politie in Miami werkt op de afdeling moordzaken. Hij heeft echter ook een donkere kant want hij is tevens zelf een seriemoordenaar.

Van de serie zijn drie seizoenen (elk van 12 afleveringen) uitgezonden en er zijn nog twee nieuwe seizoenen besteld. In Nederland en België is de serie te ontvangen via de zender 13th Street. Sinds september 2008 wordt de serie in Vlaanderen ook uitgezonden op VT4. De Nederlands publieke omroep heeft aangegeven de serie in 2009 ook te gaan uitzenden. Vanaf 8 november 2009 gaat de VPRO de serie dagelijks uitzenden. Dexter is de eerste buitenlandse serie die ook via uitzending gemist terug te zien zal zijn. [1]

Op dit moment zijn de eerste twee seizoenen ook op DVD verschenen.

Het derde seizoen van de reeks begint maandag 7 september 2009 op de zender 13th Street in de Benelux. Het vierde seizoen van de reeks begint zondag 27 september 2009 op de zender Showtime in de Verenigde Stnaten.

Dus als ik over een paar jaar GTA-leden begin op te zoeken en vakkundig uit te moorden dat weten jullie waarom ;)

omdat ze cartoon network in mijn jeugd van de TV hebben gehaald natuurlijk

ik heb er van gehoord,mn oma volgt dit :7 ik kijk het zelf niet.

Dus als ik over een paar jaar GTA-leden begin op te zoeken en vakkundig uit te moorden dat weten jullie waarom

omdat ze cartoon network in mijn jeugd van de TV hebben gehaald natuurlijk

:O je gaat mijtoch niet vermoorden shat? :(

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij er iets aan gedaan om cartoon network on the air te houden :) ?

Maar laten we maar ontopic blijven ;)

Overigens had ik je toch aangeraden om dit te volgen, erg goede serie voor zo ver ik daar over kan oordelen.

Wat mij dan weer zorgen maakt is het feit dat jou oma!? dit kijkt...

Duister verleden?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij er iets aan gedaan om cartoon network on the air te houden :) ?

Maar laten we maar ontopic blijven ;)

Overigens had ik je toch aangeraden om dit te volgen, erg goede serie voor zo ver ik daar over kan oordelen.

Wat mij dan weer zorgen maakt is het feit dat jou oma!? dit kijkt...

Duister verleden?

nee hoezo? :7

en ja ik mis cartoon network,zeker ed ed en eddie! :-(

Link to comment
Delen op andere websites

omdat ze cartoon network in mijn jeugd van de TV hebben gehaald natuurlijk

Neem digitale tv :t.

gast,niet iedereen kan zomaar digitale tv nemen bijvoorbeeld als je nog jong bent in de jeugd wat mijn vrouw zonet verteld kan ik me voorstellen dat als je ouders geen digitale tv willen dat je dan niet zelf als kind even dat soort dingen kan bestellen.

Link to comment
Delen op andere websites

10 jaar geleden was ik mijzelf nog niet eens bewust van digitale TV noch waren mijn ouder(s) van plan het te halen als het al bestond.

het is toch pas een jaar of 4 van de buis?

Volgens mij al veel langer. Maar in mijn hart is CN gestorven toen ze het Nederlandstalig gingen maken, dan zal dat zo'n 10 jaar zijn geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heeft cartoon network te maken met deze serie ?

en btw is deze serie nou wat ? voor mij heeft het nu een soort van hack and slash gehalte. gevoel. :bonk:

Ik heb al een paar keer gezegd dat deze serie erg goed is (heb vandaag 5 afleveringen achter elkaar gezien :puh:).

Het is zeker geen hack&slash serie.

nogmaals ; een aanrader dit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Toen ik de finale van seizoen 4 had gezien was ik overtuigd dit niet weer te gaan kijken. Zelden meegemaakt dat een TV serie mij zo boos maakte, of misschien mag je het wel verslagen noemen. Zoveel onrecht, zelfs via een beeldscherm gecommuniceerd, daar kan ik niet tegen. Onderhand begint het wel weer te kriebelen, ik ben toch nieuwsgierig hoe het weer verder gaat. Ook al is het verhaal in essentie absurd, het staat wél buiten kijf dat deze serie een van de beteren is die op TV te zien is (geweest).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...