Jump to content

Dexter


Amfetamientje

Recommended Posts

Nee, ik bedoel dat de marschall dan Dexter had aangesproken op dat moment, nu kwam er iets tussen dus kon hij sowieso niet verder.

Tja, en wat kon de Marshall dan zeggen? Hij had naast geen aanwijzingen dat Dexter Hannah nog had gezien ook geen bewijzen, was dus niks geworden.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    30

  • NandroDavids

    29

  • MegaPilot

    28

  • Wesley

    18

Ik ben nu even in de war eigenlijk. Heeft Harrison Hannah nog gezien in seizoen 8? Of helemaal niet? Dan zou het inderdaad niet veel uitmaken, dan zou de marshall niets te weten komen.

Hij heeft ze enkel gezien op tv(opsporingsbericht), de kleine Harrison weet niet eens dat Dexter en Hannah elkaar terug zien. ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ah, dat was het inderdaad. Tja, misschien zou de marshall zich dan afvragen waarom Dexter Harrison niet had gewaarschuwd, dat Hannah niet meer zoals vroeger is en niet meer met elkaar konden samenleven, iets wat Dexter juist wil proberen. Hij is jong, maar zoiets zou je normaliter uitleggen als er politie je huis bewaakt. Het lijkt me wel dat de makers er wel over nagedacht hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Wegens één of ander feestdagje in de VS geen aflevering van Dexter vandaag... man, wat een kut-maandag zo puh2.gif Aan de andere kant: kunnen we vast wennen voor over een paar weken.

Precies..:7 Ik keek redelijk verdwaasd naar mijn scherm toen ik S08E10 nergens kon vinden op mijn site..:@

Link to comment
Delen op andere websites

De seizoensfinale komt eraan, de sneak peak ziet er veelbelovend uit! _O_ Was alweer een goede aflevering, niet veel spanning, eerder een voorzet(of zoals ik het zou noemen; een opwarmingsaflevering) naar een (hopelijk spannende) seizoensfinale! Ik heb er alleszins vertrouwen in.

Link to comment
Delen op andere websites

Was alweer een goede aflevering, niet veel spanning (...)

Nou... meer spanning dan in heel wat andere afleveringen van dit seizoen hoor, wat mij betreft. De onvoorspelbaarheid van Vogel haar zoon, het nieuwe spoor van die ene gast (ik vergeet z'n naam en functie steeds) die Hannah probeert te vinden, én natuurlijk een heerlijk slot van de aflevering :)

(...) eerder een opwarmingsaflevering naar een (hopelijk spannende) seizoensfinale! Ik heb er alleszins vertrouwen in.

Ik ook weer wat meer, maar ik blijf erbij dat vluchten echt niet mag lukken...

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi einde inderdaad, wel gek dat Dexter op het laatst niet echt uitkeek, maar gewoon het huis binnenging.

Niet dat het heel gek is, maar vond niet dat het acteurtje van Harrison die scène met de loopband erg goed vertolkte. Zag er niet uit alsof hij echt pijn had. :puh:

Goed dat Vogel nu dood is, mooie scène achter het raam. Alleen was de reden niet heel tof, Dexter was nog niet eens binnen en had nog niet echt een conversatie. Joey en Deb weer bij elkaar, ook al kan me dat weinig schelen, hetzelfde geldt voor Masuka. Dit keer voegde die scène met Niki echt helemaal niets toe.

Nog maar twee episodes, spannend en toch jammer dat het einde nu zo dichtbij is.

Link to comment
Delen op andere websites

Tjonge jonge, wat was het weer een bagger aflevering deze week...

Voorspelbare dingen, slepend, saai. Het einde van de aflevering vond ik echt belachelijk. Hoe kan een deputy marshall in hemelsnaam niet zien dat hij de meest gezochte man van Miami, Oliver Saxon, losmaakt?! Mijn hoop voor een goed einde is nu echt verloren. Jammer! :(

Link to comment
Delen op andere websites

Tjonge jonge, wat was het weer een bagger aflevering deze week...

Voorspelbare dingen, slepend, saai. Het einde van de aflevering vond ik echt belachelijk. Hoe kan een deputy marshall in hemelsnaam niet zien dat hij de meest gezochte man van Miami, Oliver Saxon, losmaakt?! Mijn hoop voor een goed einde is nu echt verloren. Jammer! :(

Het was naar mijn mening een slechte aflevering, maar dat viel te verwachte zo net voor de seizoensfinale. Dit is tevens het laatste Dexterseizoen, dus het scenario van Nandro(Dexter die gepakt wordt oid) is nog helemaal niet van de baan. Alles ligt open, dus mijn hoop voor een goed einde is nu echt aangesterkt. Tof! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het blijkbaar niet zo'n slechte episode als jullie. Het was inderdaad wel voorspelbaar, je zag aankomen dat Saxon het huis van Dexter wilde bezoeken en dat de marshall uiteindelijk de oude ziekenhuis in zou gaan, maar tof einde hoor. Er gebeurt nu iets groots, zeker geen tegenvaller. Die marshall is de hele dag bezig met Deb, Hannah en Dexter, niemand weet dat de Saxon van het nieuws iets met Dexter te maken heeft, hij heeft het nieuws niet gezien en ook hoogstwaarschijnlijk niets gehoord.

De promo zag er ook erg tof uit, het gaat nog erg lastig worden op het vliegveld, Deb is natuurlijk pittig verneukt nu, dat wordt sowieso nog spannend. Ook Quinn ging uit z'n plaat, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.

Weer waren de scènes met Masuka totaal irrelevant en niet grappig. Seizoen 8 mist naar mijn mening toch echt de humor die Dexter in eerdere seizoenen wel had met dus Masuka, Doakes en ook Debra die wat grappiger uit de hoek kwam met haar gedrag en taalgebruik.

Persoonlijk hoop ik niet op een 'happy ending', Dexter die opgepakt wordt vind ik wel een mooi scenario of dat er iets anders met hem gebeurt. Het lijkt me het tofste om iedereen in shock te zien de laatste episode, dat zou toch wel een episch en toepasselijk einde zijn van deze fantastische serie. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...