Jump to content

Dexter


Amfetamientje

Recommended Posts

Hoe kan een deputy marshall in hemelsnaam niet zien dat hij de meest gezochte man van Miami, Oliver Saxon, losmaakt?!

Misschien doordat Saxon nog maar nét op de tv was verschenen als meest gezochte man van Miami. Dat was nog maar net bekend geworden, dus zo gek is het niet dat die marshall het nog niet wist.

Aardige aflevering wel, maar ik ben blij als 't straks afgelopen is. Zo'n heel sterk seizoen vind ik het namelijk niet, en ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik blijf hopen dat Dexter gepakt wordt, maar ik vrees dat 't echt niet gaat gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    30

  • NandroDavids

    29

  • MegaPilot

    28

  • Wesley

    18

Ben erg teleurgesteld... Het leek zo goed af te lopen, Deb haar dood was mooi, ook de de dood van Saxon was redelijk origineel, al met al was ik gelukkig met het einde. Totdat hij na de prachtige scènes over zijn dood nog blijkt te leven als een houthakker... Laat je de liefde van je leven en je zoon in de steek om houthakker te worden. :7 Kom op nou. Dit was al één van de mindere seizoenen van de serie, maar om een serie zo af te sluiten, dat kan niet. Uiteindelijk wilden ze toch voor de 'happy ending' gaan, maar ik weet zeker dat iedereen liever de houthakkerscène niet had gezien.

Erg jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dexter was er 100 procent zeker van om met Hannah en Harrison te vertrekken, dan ga je niet zomaar even als houthakker door het leven. Er waren slechts twee opties, Dexter gaat wel naar Argentinië of Dexter gaat niet naar Argentinië. Voor de eerste optie moest hij opgepakt worden of vermoord, simple as that. Dit houdt geen steek..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Jezus man, wat een lelijk einde. Ok, Deb dood, daar was ik nog wel 'blij' mee, maar dat eindigen als houthakker en helemaal dat eindshot... donder op man :7

Maar ja, het was al een matig seizoen, dus dit kon er nog wel bij. Het Trinity-seizoen hebben ze nooit meer kunnen overtreffen, maar in ieder geval nog wel benaderd. Maar dit seizoen niet. Onbegrijpelijke keuzes van Dexter, onvoorzichtigheid en onnauwkeurigheid die totaal niet bij hem pasten... het leek nergens op.

Het zal vast verschrikkelijk moeilijk zijn om er een goed einde aan te maken, maar dit viel wel heel erg tegen vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

*bump*

Is het het waard om deze serie te bekijken? (Op Netflix)

Convince me.

Ik zou tot en met seizoen 4 kijken en daarna écht stoppen.

Dat lukt toch niet. Het is doorgaan tot het bittere (en verschrikkelijke) einde.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...